1. kapitola ( v jiném světě )

10 2 1
                                    

,,Lumi, Lumi vstávej!'' zařval Aurelius.
,,Kde-Kde to jsme?'' řekla jsem utahaná a pomalu otevřela oči, když v tom jsem viděla, výhled na koruny stromů, ležela jsem na trávníku, a po rukou mě šimrali malý broučci.
Aurelius stál nade mnou a jeho oči s obavami se vytratili.
,,Ještě, že ses zbudila, už jsem si myslel, že se nezbudíš."
Aureliusovi začali slzet oči a já se rychle zvedla a objala ho.
,,Jsem v pohodě, opravdu,----ale teď musíme zjistit jak se dostaneme zpátky."
Vypustila jsem ho z objetí a rozhlédla se kolem sebe, napravo stromy, na levo stromy, za mnou stromy---. ,,NO DO PRDELE, fakt jsme museli skončit uprostřed lesa?!?, Auri kde mám školní batoh?"
,,Naše batohy jsem opřel o tenhle strom.'' Ukázal na obrovský strom který měl na sobě divný ovoce, jakoby by to byla smíchanina mezi obrovskou oranžovomodrou malinou smíchanou s jablkem.
,,Lumi myslíš, že by to ovoce mohlo být jedlý?''
,,Auri, já mám pocit, že bysme na takový věci šahat asi už neměli, fakt nepotřebuju, aby ses tu ještě otrávil, a NE, nejez to, ani to nezkoušej."
Popošla jsem k našim batohům a podívala se co všechno máme sebou k dispozici.

Obsah Lumi batohu:
prázdná flaška
svačinový box se zbytkem toustů
penál s potřebama
sešity, učebnice
klíče
malý kapesní nůž

,,Mám sebou naštěstí kapesní nůž, ten nám může docela pomoct, řekla jsem s nadějí."
,,Proč s sebou nosíš nůž do školy?''
,,No, pro obranu, kdyby mě cestou někdo napadl,'' zalhala jsem.

Ve skutečnosti jsem na tom byla ještě před rokem hodně špatně, a často jsem se ve škole, na záchodech řezala na stehnech.
Ani Aureliusovi jsem se nikdy nesvěřila. bála jsem se vždycky, že si bude myslet, že chci jen pozornost.
A, že mě nepochopí.

O 5 let dříve, Lumi - 10 let, ve škole.

,,LUMELIE!!!'' zařvala na mě učitelka.
,,Máš poznámku, ve třídě se nespí.''
[ Táta mě zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije zabije. ]
,,Paní učitelko, můžu na záchod?''
,,Ne, máš chodit o přestávku.''
,,Ale já fakt potřebuju.''
,,NEODMLOUVEJ, nebo zavolám rodičům.''
[ Já proteču, potřebuju si vyměnit vložku. ]
,,crrrrrrrrrrrrrrrr''
Vyběhnu na záchody s taškou. Ale už jsem protekla, mám na mých riflích velkou červenou skvrnu. Určitě to všichni uvidí....
Jakmile vběhnu na záchody uvidím Marii s jejími kámošky.
[ Hlavně si jí nevšímej, hlavně si jí nevšímej, hlavně---. ]
Marie mi podkopne nohy a já spadnu na tvrdou zem. ,,Auuu-" rozbrečím se, a začne mi téct krev z nosu. Mariiny kámošky zavřou dveře od záchodů, brání dveře. A Marie se mi začne vysmívat.
,,Ty špinavá kurvo, podívej se na sebe, jsi celá od krve, to nemáš ani peníze na pomůcky?''
,,Nebo chceš jenom pozornost, a proto si nešla na záchod?"
[ Chci aby to skončilo, už ne, už ne. ]
,,Nech mě být, prosím, prosím tě''
,,Jo tak ty chceš abych tě nechala být? Ty jsi myslíš, že tě nechám, to fakt?"
Chytla mě za vlasy a odtáhla po zemi do kabinky. ,,Auuuuuuu, to bolí."
,,Drž hubu pse, teďka budeš dělat co řeknu, nebo tě vyhodím z tohohle okna, a předtím tě pěkně pořežu, takže budeš mlčet."
Kope do mě, do hlavy, do rukou,do nohou,
[ Už nechci žít, chci umřít, ať mě už zabije ]









V Jiném Světě Kde žijí příběhy. Začni objevovat