3. kapitola ( nový domov )

2 1 0
                                    

,,Tak pojďte dovnitř,'' Erika otevřela dveře a podržela nám je. Jakmile jsem vešla dovnitř, cítila jsem vůni pečeného chleba a bylinek.
,,Tady to je tak krásný!'' vykřikla jsem nadšená, a batoh si odložila na chodbu. Podlaha byla ze světlého dřeva, na stěnách měla pověšený obrazy ze dřeva ve kterých byly vyřezaný motivy lesa. A na poličkách měla vystavený nádherný krystaly, který jsem v životě neviděla, ačkoli jsem je sbírala a měla jsem jich plný pokoj.
,,Tenhle dům jsem postavila s mojí sestrou," usmála se Erika.
,,Ty máš sestru?'' zeptal se překvapeně Aurelius.
,,Jop, ale teďka už asi spí, představím vás zítra. Chtěli byste čaj s chlebem?''
,,Jasně to by bylo skvělý, děkujem," řekl Aurelius zatímco jsem s otevřenou pusou pořád hleděla na ty krásný dekorace.
,,Posaďte se na gauč a udělejte si pohodlí, hned vám to přinesu." Erika odešla na chvilku do její kuchyně, a já se s Aureliusem posadila na měkký gauč, na stolečku před náma byly ve sklenici modrý květiny co voněli jako skořice s růžemi.
,,Že je to tu super Auri?"
,,No, kdyby to byl můj dům tak bych ho vyzdobil víc v modrý barvě, jediný co tu je modrý jsou tyhle kytky.''
,,Ach jo, ty jsi fakt podivín, proč jsi tak posedlý modrou barvou? Máš modrý vlasy, tmavě modrý triko s mikinou, modrý rifle, a tenisky, který jsou bílý s modrým logem. To tě z tý modrý nebolí oči? Zachechtala jsem se.
,,Hele ty podivínko, ty nosíš zase jenom černou barvu, černá mikina, černý triko, černý rifle, černý---.
,,Ale narozdíl od tebe mám ráda i jiný barvy," přerušila jsem ho.
Erika vyšla do obývacího pokoje s čaji a s chlebem namazaným nějakou pomazánkou. ,,Tady máte."
,,Děkujeme,"každý jsme si vzali z tácu krajíc chleba a ukusovali.
,,Mňam, co je v tý pomazánce?'' Nemohla jsem uvěřit, jak může být chleba s pomazánkou tak dobrý.
,,To je fakt úžasný, jak si to udělala Eriko?" zeptal se Aurelius s plnou pusou.
,,Tu pomazánku jsem udělala ze sýra z kvalitního kravského mléka a z bylinky Lisvati, jsem ráda, že vám chutná,'' usmála se Erika.
,,Takže vy jste z jinýho světa?" Zeptala se Erika se zvědavostí.
,,Jo, náš svět je na nic, nemáme tam kouzla, nemáme tam tolik přírody, vymírají nám tam druhy zvířat.
Když jsme šli do našich domů, tak nám jeden muž dal lektvary a my je vypili a ocitli se tady, a nevíme jak se dostat zpátky, každopádně si nemyslím, že bych se tam chtěla vracet, ale Aurelius má milující rodinu, takže se musí za nima vrátit, potřebujeme najít způsob jak se vrátit zpátky," vysvětlila jsem Erice.
,,Hmmm, no existuje způsob jak se vrátit, ale je to nebezpečný, jako fakt hodně."
,,Prosím řekni nám jak se vrátit," prosil Aurelius.
,,No dobře, královna této země, vydala před 355 lety dobrovolný úkol pro všechny, a řekla, ten kdo pro mě zabije černého draka a donese mi ho do království, tomu splním tři přání. Jenže toho draka pořád nikdo neporazil, všichni co se o to pokusili zemřeli."
,,Pokud, ale chcete toho draka porazit, musíte se naučit se zbraněmi, a měla bych vás zkusit naučit magii, vážně to chcete zkusit?"
,,Jo, mohla bys nás prosím naučit bojovat?" Zeptala jsem se.
,,Dobře tedy, začneme s tréninkem zítra, ale teďka si běžte na zítřek odpočinout, pojďte ukážu vám pokoje."
Dopila jsem svůj čaj a šla za Erikou.
,,Tady budeš spát ty Aureliusi," otevřela dveře a ukázala pokoj, nejspíš pro hosty. ,,Udělej si tam pohodlí, já ti zachvilku donesu něco na převlečení."
,,Tak dobrou noc," řekl Aurelius.
,,Dobrou," odpověděla jsem mu."
A potom za sebou zavřel dveře, já s Erikou jsme šli dál chodbou. A Erika otevřela další dveře.
,,Tady budeme spát my, chvilku počkej vytáhnu matraci a dám ti jí na zem." Připravila matraci a peřiny s polštáři, a dala jí hned vedle její postele.
,,Počkej chvilku, dám ti něco na spaní."
Otevřela skříňku a podala mi dlouhou bílou košili.
,,Tady máš, já jdu dát ještě Aureliusovi nějaký triko, tak se můžeš zatím převléct." usmála se na mě, a já jí to nervózně oplatila. Erika vzala ze skříňky bílý triko a šla za Aureliusem.
Erika je tak roztomilá, pomyslela jsem si.
Sundala jsem si svoje oblečení a převlékla se do košile, oblečení jsem si odložila na noční stolek a zachumlala se do peřiny. Ještě než přišla Erika do pokoje, tak jsem usnula.






Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 19 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

V Jiném Světě Kde žijí příběhy. Začni objevovat