-11-

63 8 77
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


En son kurtuluş yolu olmadığını görüp bayılma takliti yapmıştım.
Ben dürtmeye başlar

"Kazu hey öldün mü bak şakaysa hoş diyil ağlarım"

"Yaaa ben öldüm diye ağlarmısın benim van kedisi yumuşak kalpli çıktı"

Kolarımı ona dolayıp sarılmıştım

"Tabi ağlarım değerlisin sen"

Kolarımı daha sıkı sararım

"Öldüm öldüm çok sıkma ben diyil sen ağlıcaksın"

Kıkırdayıp kolarımı gevşetmiştim kafasını dizime koymuş bende saçlarını okşuyordum beyaz olsn kısmı bana aynı hatırlatıyordu siyah olan kısmı geceyi çok güzeldi sar plan gözü yaz mevsimini hatırlatırken mavi olan gözü kış mevsimini hatırlatıyordu çok güzeldi ben daha önce bağlandım birine ama hiç aşk olmadım çok güzel hissmiş...

Saçlarından bir tutam alıp öpmüştüm

"Meleğim seni seviyorum hiç unutma sen var ya offff sana sahip olmanın güzelliğini kelimelerle anlatamam"

Hafif kıkırdayıp bana bakmıştı saçlarını okşayan elimi tutmuş parmaklarımla oynamağa başlamıştı

"Seni sevmeyi çok seviyorum iyiki varsın sevgilim..."

Dudaklarına öpücük koyup geri çekilmiştim. Çarşafı kaldırıp onuda kendime çekmiştim

"Hadi kedicik uyku zamanı"

"İyi geceler"

Kafasını göğüs kafesine gömüştü kolarımı belime dolamış sarılıyordu. Bende onun saçlarını okşuyordum boşta kalan elimlede beline sarılmıştım bebek gibiydi masum tatlı utangaç

Laf vardı biri var ne sevmekten bıktığım ne özlemekten yorulduğum o kişi benim için Meleğim oluyordu...

Gözlerimi yavaş yavaş kapatmıştım.

🌙⚡

Sabah kalkıp okula gitmiştik okulun kapısında Baji ve Chifuuyu bizi bekliyordu

"Yengecim gelmiişşş"

Baji elimi tutan kız yanına gelip elini uzatmıştı

"Şimdi bizim yavşak bizi tanıştırmadı ben kendimi tanıtıyım Baji"

Haruka gülümseyip elini sıkmıştı. Chifuuyu da gelip tanışmıştı.

"Offf ama senin sevgilin var benim niye yok senden daha yakışıklıyım kızlar neden siyah saçlarıma ölmüyor??"

İsyan eder gibi sorduğu soru meleğimi kıkırdatmıştı.
Chifuuyu Bajinin kafasına vurmuştu

"Ölücek olsalar senin siyah saçlarına diyil benim sarı slarıma ölürdüler ne buluyorlarsaa şu çakma muzda"

Kazutora× ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin