Bu bölümde Taciz gibi iğrenç şeyler olucak rahatsız olanlar okumasın
🌙⚡ şu işare gelene kadar okuya bilirsinizİsmini bilmediğim tipi sikik adam yüzünde aptal sırıtmayla bana bakıyordu.
"Kisaki...Yani ismim senle önemli bir şeyle ilgili konuşmak isterim"
Bu tipi bozuğun abuk subuk hareketlerine şimdiden uyuz olmuştum
"Eee dinliyorum"
"Sevgilin yani Haruka nasıl biri biliyormusun"
"İlişkimizi için endişe ediyorsan bu seni ilgilendirmez sana bu konuda söz hakkı vermedim""Elimin kiri olan bir kızla sevgili olman açıkca nasıl gururuna sığıyo-"
"Ne zırvalıyorsun be sen?!"
"Diyorum ki sevgilim dediğin kız benim kulanıp bir tarafa attığım oruspudan başka şey diyil"
"İşte şimdi siktim belanı"
Üzerine koşmak istediğim zaman arkadan biri beni sıkı sıkı tutu. Baktığımda o uzun piçti yanında iki kişi daha vardı uzun olan elaman karnımdan tutmuştu diğer ikisi kollarımdan
Ben bağırıp küfür ederken birden Pojeksinyon çalışmıştı...🌙⚡
Yazarcığın anlatımından (videoda olanları anlatıcam)
Haruka kütüphanede oturmuş kitap okuyordu birden arkadan Kisaki ona yaklaşmış boynuna öpücük konudurmuştu. Haruka geri çekilip "napıyorsun?!" diye sormuştu. Kisaki piç gülümseme sunup Harukaya tekrar yaklaşmıştı kız masadan kalkıp kütüphanededen çıkmak için adımlamıştı. Kisaki kızın kolunu kavrayıp kendisine çekmişti boynuna sulu öpücükler bırakıyor sanki kızı tahrik etmek ister gibi iğrenç laflarını kulağına doğru fısıldayordu.
Haruka onu taciz etmeğe çalışan adamın kolarından kurtulmağa çalışıyordu. Ama nafile hiç bir işe yaramıyordu. Kisaki kızın cılız vücudunu kütüphane raflarından birine sert şekilde yaslamıştı. Korkudan titreyen vücuttan acılı inlemler ve yardım çığlık sesleri firar ediyordu. Ama bu durma düşen birini kurtarıcak kimse yoktu...
Kisaki kızın sesi çıkmasın diye onun dudaklarına yapışmıştı. Elleri genç kızın vücudunda dolaşıyor durmadan öpüyordu. Harukanın göz yaşları sel gibi akıyor Vücudu korkudan titiriyordu...Kisaki durmadan çırpınan kızın düğmeli gömleğini yırtmış beyaz göğslerini ortada koymuştu. Eliyle gösğlerini avucluyor yaptığı işten zevk alıyor gibi iğrenç küfürler sıralıyordu. Elini göğsünden çekmişti kelepçe şekilde kızın ellerini rafa dayamıştı. Diğer elini Harukanın eteyini aşağı çekmiş onu çırıl çıplak bırakmıştı. Genç kız vücudunu gizlemeye çalışıyordu. Ama başaramamıştı Kisaki onun vücuda dokunuyordu
Zaman atlaması
Harika yere çökmüştü yerde bakiret kanı vardı vücudun morluklarla süsülenmişti kasıkları ağrıyordu. Yerde yırtılmış olan kıyafetlerini almış üzerini örtemeye çalışıyordu artık ağlamaktan gözleri kan gölüne dönmüştü. Saçı dağılmış yanakları kızarmıştı. Beyaz vücudu kızarmıştı iki bacak arası hayla kanıyordu kızlığı bu sertliğe dayanamamış yırtılmıştı..
Kisaki üzerini giyinmişti. Kızı süzmüş sonra çenesinden tutmuş ona bakması için sert şekilde kaldırmış sonra dudaklarını öpüp geri çekilmişti. Deminden beri her şeyi çeken Hanma elinde kiyafetleri yerde bitkinlike oturmuş kızın üzerine atmıştı "al giyin sonra siktir olup git"
Yerdeki kıyafetleri almış giyinmişti. Bu gün Haruka için hayatının sadece fragmanıydı bir daha o morluklar vücudundan eksik olmamışti... Hayata umudu olan kızın tüm umudunı ellerinden zorla almıştılar onu gölgeler arkasında saklamaya zorunlu bırakmıştılar
Haruka o günden sonra yıkılmıştı.
'Neden böyle biri oldum' diye ona düşündürten herkesten nefret ediyordu... Acı bir gerçekti asla sevilmedi umudu vardı hep iyi bakardı gülerdi ama hepsini ellerinden çaldılar...~ gülmemiz gereken yaşta ölmeyi düşündük...
~ insanların umudunu ellerinden almayın belki ondan başka birşeyleri yoktur...
~ yaşıyor olmamız saygı göstermeniz için yeterli diyil mi?
~ çirkin doğmak benim suçum diyildi...
~ yaşadığın halde her gün ölmek çok acıtıyor...
~ bazı sorunlar uyunca geçer ama en kötüsü artık uyuyamıyorum...
~ ölmek için fazla ölüyüm yaşamak için fazla yorgunum...
~ en kötüsü kabuk gibi olmak dışı var içi bomboş...
Not : bu sözlerin hepsi benim diyil bazıları benim sözlerim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kazutora× Reader
Fiksi Penggemarherkesin ucube gibi gördüğü sınıfın sesiz kızına bir çete lideri aşk olursa ne olurdu?