0.1

13 4 3
                                    

Sıkıntılı bir şekilde at arabasına bindi Mike. Kendisinden 5 yaş büyük ablası Mike'ın canının sıkkın olduğunu anlamıştı.

"Bir problem mi var Mike? "

Mike ufak camdan kafasını dışarı doğru uzatıp, geri soktu.

"Problem Jane."

Nancy kaşlarını çattı.

"Ayrılmamış mıydınız? "

Sıkıntıyla nefesini alıp verdi.

"Ayrıldık ve biliyorsun ki babam bu durumdan hoşnut olmadı. Şimdi köylere iniyoruz ve Jane'i görme ihtimalimiz var. Babam tekrardan onunla birlikte olmamı istiyor. Dediğine göre bana en uygun kızmış. "

Ablasına doğru bakıp dudaklarını ısırmaya başladı. Nancy elini küçüğünün eline koydu.

"Öncelikle dudağını yemeyi bırak yara yapacaksın."

Ardından kafasını eğip ilgili gözlerle küçüğüne baktı.

"Biliyorsun ne derdin varsa gelip bana anlatabilirsin ben her zaman senin yanındayım. "

Mike gözlerini yeni cilalanmış siyah ayakkabısına dikti.

"Biliyorum Nancy biliyorum."

Nancy atı süren adamı kontrol edip, kendilerini duymadığından emin olduktan sonra geri kardeşinin gözlerinin içine baktı.

"Evet ailemiz bizlerle pek ilgili ebeveynler değiller ki hiçbir zamanda olmadılar, bizi evlendirip dağ evlerine siktir olmak istiyorlar krallığı yönetmek onları bıktırdı. Halkın da onlardan hoşlandığım söylenemez zaten. "

Mike ablasının küfür edişinin ardından şaşkınlıkla gözlerine baktı. Bazen ablasının bu cesaretini imrenmeden edemiyordu.

"Haklısın Nanc-"

"Majesteleri geldik. Ebeveynleriniz aşağıda sizleri bekliyor. "

Nancy soğuk bir biçimde.

"Tamam, sağol Bob."

Nancy ve Mike at arabasından indiler. Ebeveynlerinin yanına gidip halklarını ziyaret etmeye başladılar...

sensedim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin