Yeni bolumle karsinizdayiim vote ve yorum yapmayı unutmayınnn
Keyifli okumalar
19.26.2013
"Not 2 = Ahmet halka"
Elimdeki pembe çiçekli saatime baktım 07.38
Zilin çalmasına daha vardı adımlarımı yavaslattim bulunduğum yoldaki insanları inceleyerek yürüyordum ta ki karşı kaldırımdan gelen çocuğu görene kadar.adımlarımı hızlandirdim beni farketmiş olacakki hızla yanima geldi önümde durunca adimlarimda durdu basım yerdeydi korkuyordum bu mahallenin serserilerindendi.
Elini saçıma attı karıştırdıktan sonra
"Naber "
Dedi bişey soylemeden yanindan ayrılmak istedim yan tarafa geçiyordum ki kolumu tutugu gibi omzuna aldı
Korku etrafimi sarmaya başlarken hızlı hızlı yürüyordu"Bırak! İmdat yardım edin ! İmdatt! "
Bir sürü insan , öğrenci vardı ama kimse bişey yapmıyordu
Ağlamaya başlamıştım"Sence yanında ben varken sana yardım edeceklerini mi düşünüyorsun "
Artık harabe evlerin olduğu mahalleye gelmiştik hala bagiriyordum bı umut belki biri yardım ederdi..
Beni omzundan indirdiği de yıkık dökük bı binanın içindeydik"Ne istiyorsun benden!" Diye bağırdımda sol yanağımda acı hissettim alışmıştım bu bana hafif gelmişti ama yinede canım acıyordu
"O sesini bana yükseltme oruspu!"
Neden böyle şeylerle hitap ediyorlardı bana neden.?
Okul üniformasının düğmelerini açmaya başladı"Biraz eğlenelim değilmi?"
Diye mırıldandı ağzında iğrenç bı sırıtış vardı
korkumun katlanarak artmasıyla elime aldığım taşı öylesine üstüne savurmustum ki kaşına denk geldi acıyla haykırdı ayağa kalkıp bir taş daha aldım elime onuda firlattiktan sonra koşmaya başladım göz yaşlarım iz bırakıyordu sanki beni bulması için."Ahmet halka bu adı unutma oruspu!"
Unutmayacaktım bana kötü anı yaşatan kimseyi unutmayacaktım.
..
Kısa bölüm olacağını söylemiştimm zatenn
🎀 Vote + yorum 🎀
Görüşmek üzere 🐾🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM KADINI
ActionHayatını mahveden insanların hayatını mahvetmek için yaşayan bir kadın vardı. O kadın bendim. Ve o kadın bir çok şey için and içmişti onları yapmadan ölmeyecekti. O kadının hayatında aşk'a yer yoktu. Aşk bir duyguydu ve işinde duyguya yer yoktu. Y...