פרק 1

66 8 22
                                    



פרסי פקח את עיניו באיטיות, מתאים את עיניו לאור השמש, הוא חש כאב, כאב הפציעות שלו העירו אותו לחלוטין.

הוא קם לאט, מסתכל סביב המקום, הוא היסתכל על עצמו, דם על בגדיו, על פניו, אבל זה לא היה הדם שלו.

הוא הביט בגופה של אימו על הריצפה, אותות החנק על צווארה היו שחורים, הם בלטו עם עורה החיוור.

לא הרחק משם הייתה גופתו המתה של גייב, מתפצלת על פניו, צרחות הכאב שלו עדיין טריות במוחו של פרסי " אתה מפלצת" הוא צרח לפרסי, שלא יכול היה להסכים יותר כשראה למה הוא מסוגל.

פרסי הביט בידיו בבושה, הוא כבר ידע על כוחות המים שלו, הוא ישתמש בהם כדי לרפא את עצמו פעמים רבות, אבל הוא מעולם לא חשב על כיפוף דברים אחרים, כמו דם.

האם אמא שלו ידע?
הוא אף פעם לא יכול היה לשאול אותה את זה עכשיו,
למה יש לי את הכוחות האלה? הוא מעולם לא הצליח למצאו את התשובה לכך, פחד מכדי לשאול את אימו.

הוא פחד שהיא תשנא אותו, תיקרא לו מפלצת, איך עמוק מבפנים הוא קרא לעצמו.
הוא התחיל להסתובב עד שמצא תיק.

הוא פתח את השקית והחל להכניס פנימה דברים. שתי בקבוקי מים, כול הסוכריות הכחולות שמצא, סכין מטבח ועט.

זה לא היה עט רגיל, אמא שלו נתנה לו את העט כשהיה בן חמש ואמרה לו שזה מתנה מאביו, אביו האמיתי.

פרסי פתח את העט, הוא הפך לפגיון עשוי מאיזשהו ברונזה ועליו טריידנט,
פרסי כבר ידע על קיומו של הפגיון, הוא הישתמש בו וגילה עליו יותר מכמה דברים.

החרב לא יכולה לפגוע באנשים נורמליים, אבל היא יכולה לפגוע בו וביצורים המגעילים האלה שתמיד ניסו להרוג אותו.
לפגיון יש שם: אנאקלומוס.

הוא הבין שאם אביו נתן לו זה אומר שהוא כבר ידע על כוחותיו.

פרסי חתם את העט והכניס אותו לכיס, בידיעה שהוא יהיה שם כול עוד הוא יבקש זאת.

לאחר מיכן הוא רץ החוצה מהדלת, לא מסתכל לאחור, יודע שאם יישאר עוד קצת הוא כבר לא ירצה לצאת מהבית.

הוא התחיל לרוץ, מהר יותר, מהר יותר, לא עוצר, מתעלם מכול האנשים שבדרך, אם כי מוודא שהוא לא יגע בהם בדרכו.

הוא יכול היה ליראות מפלצת בקצה הרחוב, מסתכלת עליו ברעב.
הוא הוציא את העט שלו, פתח את הכיפה והטיח על המפלצת, חתך את הכלב הענק לשניים.

הוא היתעלם מערמת אבק הזהב כשהמשיך בריצה, הוא עצר רק כשאגיעה לחוף הים הוא החזיר את החרב לצורת העט וכניס אותו לכיס.

הוא היתיישב, מסתכל על השקיעה, זה סופו של יום נורא אבל מחר זו תהיה התחלה של יום חדש, עתיד חדש כזה שהוא מתכוון לחיות במלואו. 



אוומיגד! פרק ראשון של הספררר🤭 

תרגום כושל אבל מבטיחה להשתפר 😁

אם יש תלונות לא לבוא אליי אלה אל הסופרת😉

אשמח לדעות שלכם.
אוהבת😘

כי אני חצוי דם- פרסי ג'קסון - מתורגםWhere stories live. Discover now