פרק 4

33 7 3
                                    


ארבעת חצאי הדם עמדו בצד אחד של הבניין הענק "בסדר, תעשה את זה" פרסי אמר לג'ייסון, ג'ייסון החזיק את ביאנקה בחוזקה בין זרועותיו ועף למעלה.

בשלב מסוים הם הגיעו לקומה הראשית, בפנים עמד קפטן אמריקה במטבח בזמן שהכין משהו.

ג'ייסון הוריד את ביאנקה, היא הייתה צריכה לגלות איך המקום נראה כדי שתוכל לטייל בצל.

"בסדר חבר'ה, זוכרים את התוכנית?" שאל פרסי, שלושת האחרים הנהנו, פייפר החזיקה את ידה של ביאנקה, מוכנה ללכת בכול שנייה.

ג'ייסון החזיק את פרסי והם עפו למעלה. הם הגיעו שוב לקומה הראשית, הפעם מהחזית, פרסי מיקד את כוחותיו וגרם לכיור להתפוצץ.

דעתו ל קפטן אמריקה הוסחה מהמים ולא הבחין בשתי הבנות שיצאו מהקיר "שלום" אמרה פייפר לקפטן אמריקה, הוא הביט בה מבולבל "להירדם" היא אמרה והוא נפל על הקרקע.

אחר כך לקחו אותו משם, השתמשו במסעות צל כדי לחזור למטה, לא לפני שהשאירו פתק על השיש במטבח.

הם פגשו את פרסי וג'ייסון למטה, ואז כולם נעלמו בין הצללים ואל המחנה שלהם.

בזמן שזה קרה במגדל הנוקמים, נטשה רומנוף נכנסה למטבח, היא ראתה את הפתק והתחילה לקרוא.

"ג'רוויס, תתקשר לכולם, זה מקרה חרום!" היא אמרה לג'רוויס.
"מיד מיס רומנוף", הוא אמר לה בחזרה.

אחרי חצי שעה כול שאר הנוקמים היו שם, חוץ מת'ור שהיה על אסגארד באותו הרגע.

"נכנסתי למטבח הבוקר וגיליתי את זה" אמרה נטשה, והראתה לאחרים את הפתק "אני לא מצליח להבין מילה" אמר טוני, (איירון מן) כשהוא מתעצבן על שהעירו אותו כול כך מוקדם.

"זה בלטינית אידיוט, וזה חשוב!" נטשה אמרה, היא נשמעה קצת לחוצה, מה שבלבל את האחרים.

"אל: הנוקמים

חטפנו את הקפטן שלך אם אתה רוצה לראות אותו שוב בחיים פגוש אותנו בסנטרל פארק בשעה 15:00 בערב עם 500,000,000 דולר במזומן

אל תגיד ל) SHIELD המגן) ותבוא לא חמוש או שנהרוג אותו, טוב לעשות איתך עסקים

מאת: HB

"כן, אין סיכוי שזה אמיתי, כנראה ש SHIELD בוחן אותנו או משהו כמו השטויות האלה" אמר טוני, מוכן לחזור למיטה "אף אחד ב SHIELD לא יודע לטינית כמוני, למעשה אני היחידה" הודיעה נטשה לצוות.

טוני הפסיק ללכת "אבל... מי? איך?" הוא שאל.
"ג'רוויס, תראה לנו מה קרה" אמר ברוס (הענק הירוק), דאגה בקולו.

מסך ירד מהתקרה, הוא הראה את הכיור מתפוצץ ואז שתי בנות שיצאו מהקיר. "שלום" אחת אמרה לסטיב "להירדם" היא אמרה וסטיב נפל על הרצפה.

כי אני חצוי דם- פרסי ג'קסון - מתורגםWhere stories live. Discover now