פרק 3

49 6 25
                                    


עברו שלוש שנים מאז פרסי ברח מהבית, הוא עכשיו בן שמונה. (הערת הכותבת: לפי התרגום שלי היא אומרת שהוא בגיל שמונה.... זה פשוט לא כזה הגיוני אבל... נתמודד.)
ליאו והוא מצאו יותר מכמה חצאי דם וכולם גרו יחד במחנה.
את המחנה הזיזו מדי פעם כדי שלא יימצאו.

האנשים במחנה היו פרסי כמנהיג, הכוחות שלו היו מים ונוזלים אחרים, ליאו וג'ייסון בתור שני אנשי פיקוד. כוחו של ליאו היה אש ושל ג'ייסון היה אוויר וקצת ברקים.

ואז יש את השאר: קונור וטרוויס התאומים, היה להם מהירות גבוהה ויכולת ממש טובה לגנוב, וויל יכול לשלוט באור ולהשתמש בו כדי לרפא אחרים, פייפר שיכולה להשתמש בקולה כדי לגרום לאנשים לעשות דברים עבורה.

פרנק יכול לשנות צורה, שזה ממש מגניב, הייזל יכולה לשלוט באבני חן ומתכות אחרות. היא גם ממש טובה עם אשליות.
ולבסוף ביאנקה וניקו שהם אח ואחות.
שניהם יכולים לשלוט בצללים ולהשתמש בהם לטפורטציה.

פרסי המבוגר ביותר, בן שמונה, ליאו וג'ייסון פייפר ופנק בני שבע, קונר, טרוויס, וויל וביאנקה בני שש, הייזל וניקו בני חמש.

(הערת הכותבת: רק לי הגילאים שהיא בחרה מפריעים לי? זה מרגיש טיפלה קטן מידי...)

היום הם החליטו לעשות את הגיבה הכי גדולה בהיסטוריה. זה לא בדיוק גניבת כסף, אבל יהיה להם כסף ברגע שהכול יגמר.

לכאורה קפטן אמריקה ממלחמת העולם השנייה חי, הוא נמצא תקוע בקרח.
לפני חודש הוא וחמישה בני תמותה נוספים הצילו את כדור הארץ מחייזרים.

חצאי הדם לא עשו כלום כי הם לא מצילים בני תמותה.

חצאי הדם מעדיפים לקרוא לבני האדם בני תמותה כי הם לא כמוהם.

פרסי והאחרים למדו הרבה על מי הם חצאי הדם, מה הם; ההורים שלהם מהמיתולוגיה היוונית והרומית, אבל להורים שלהם לא איכפת מי הם הילדים שלהם לדעתם הם פשט טעויות

בכול מיקרה הם הולכים לחטוף את קפטן אמריק ואז הם יבקשו כסף בתמורה.

אבל איך אחד עשר ילדים יכולים לחטוף חייל על בוגר? הם כבר לא כול כך קטנים, בגיל אולי, אבל לא מבחינה כלכלית. הם התיאמנו הרבה ועכשיו הם חזקים.

בכוחם הם יוכלו לחטוף אותו, זה רק ליום יומיים, עד שהם יקבלו את הכסף, אז הם ייעלמו מהמקום הזה.

"מפקד!" פרסי הסתכל על ליאו וגלגל את עיניו על הכינוי אם כי חיוך קטן הגיע לשפתיו וליאו הצליח להבחין בו.

"מה קורה שדון קטן?" פרסי שאל אותו בקול מתגרה, ליאו התפרץ "אני לא כזה קטן! אני בן שבע!"
הוא מחה. פרסי צחק והנהן.

(מבינים למה אני מתכוונת כשאני אומרת שלדעתי הגיל שהיא בחרה קטן מידי?)

"אנחנו מוכנים לזוז" הודיע ליאו, פרסי הינהן בהבנה והלך, לצד ליאו לכיוון אמצע המחנה.

זו משימה גדולה, כלומר הם צריכים כמה שפחות אנשים שהם יכולים, פרסי הולך כי הוא לעולם לא ינטוש את החיילים שלו, הם בסופו של דבר המשפחה שלו.

גם פייפר מגיעה, היא צריכה "לשכנע" את קפטן אמריקה לבוא איתנו. וגם ביאנקה מגיע, הם צריכים שהיא תיכנס לבניין ותצא ממנו.

ולבסוף יש את ג'ייסון, הוא יצפה בהם מהאוויר ויוודא ששום דבר לא מתוכנן יקרה. יש להם תוכנית, זה פשוט, ואם התמזל להם מזלם הכול יעבור בסדר גמור.

"בסדר חבר'ה, אתם מוכנים?" פרסי שאל את השלושה. הם הינהנו. לכול אחד היה תיק על הגב.

ג'ייסון זרק את שלי אלי, פרסי תפס אותו ושם על הגב.

"אתה בטוח שאתה לא צריך אותי שם?" ליאו שאל אותי. פרסי הינהן "אני צריך שתשגיח פה, אם משהו קורה לי אתה אחראי, אל תשכח את זה" הוא אמר, מחייך, ליאו הינהן וחיבק אותו לפני שהם עזבו.





פרק חמששש

היה לי קצת קשה עם הפרק הזה כי זה פשוט היה יותר מידי שונה מהספר...

(קצת מוזר שאני לא כול כך אוהבת את הספר שאני מתרגמת😶)

זה גם היתקדם מהר מידי והיא משנה נקודת מבט במשפטים ם מלא פעמים

(יעני נגיד ~פרסי הלך לליאו "ליאו" אמרתי~ משהו כזה אם הבנתם...)

אז.. ניראה לי אני יפסיק לתרגם את הספר כי קצת מחרפן אותי הכתיבה שלה ואך היא מספרת...

אוהבת❤️‍🩹


נ"ב: אם יש ספר מסוים שתירצו שאני יתרגם וזה יכול להיות כול סוג של ספר אז אשמח לתרגם אותו😘

באהבה.


כי אני חצוי דם- פרסי ג'קסון - מתורגםWhere stories live. Discover now