Bölüm 1;İlk Karşılaşma

51 9 6
                                    

İlk Karşılaşma [19/08/2022]

Çok heyecanlıydım

Çok heyecanlıydım çünkü çıkışından beri hayranı olduğum idolün New York konserine benim için en yakın arkadaşım en ön sıralardan bilet almıştı

Bu aldığım en güzel doğum günü hediyesi olabilirdi.

Yılbaşına özel olan bir konserdi bu,aninda biletleri tükeniyordu o yüzden her yıl almaya çalışıp alamıyordum.

Biraz da tekerlekli sandalyede oluşumdan utanıyordum.

"Taehyung? Giyinmene yardım etmemi ister misin?"

Tekerlikli sandalyede olduğum için giyinmek çoğunlukla bana işkence oluyordu bu yüzden ailem ya da Kimin bana giyinirken yardım ediyordu.

Küçükken Yoongi ile ebelemece oynarken kendimi bir anda bir arabanın karşısında bulmuştum.O zamandan beri ayaklarımı hissetmiyordum,doltor yapabileceğimi söylesede 11 yıldır kendimde o gücü bulamıyordum.

Tekerlekli sandalyeyle yaşamak ölmekten de beterdi benim için.

"Hyung,sanırım cidden yardımına ihtiyacım var."

Yoongi hyung küçüklüğümden beri benim en yakın arkadaşımdı.Benden 4 yaş büyüktü.Bana hep abim gibi davranırdı.O kaza yüzünden sürekli kendini suçluyordu.

O beni önemsemeyip kitap okuduğu için bana araba çarptığını fark edememişti.

Küçükken onu çok havalı bulduğum için sürekli peşinde dolanarak arkadaşı olmaya çalışırdım.

Bu hala böyleydi tek fark Yoongi hyung artık bana karşı ilgiliydi.

O kazadan sonra herkeste olduğu gibi onda da çok şey değişmişti.

"Çok güzel olmuşsun eminim hayranı olduğun şu çocuk gözlerini senden alamayacak"

"Saçmala hyung, düşüncesi bile kalbime iyi gelmiyor."

Hafifçe kıkırdadı ve saçlarımı karıştırdı.

"Ya hyung, yeni taramıştım onları!"

"Böyle de güzelsin Taetae sorun değil."

Hyungumun gözlerini devirerek söylediklerine karşı ona kıkırdamamı sunmuştum.Cidden Jeongguk'u neden bu kadar sevdiğimi anlamıyordu.

Jeon Jeongguk

Tekerlekli sandalyemdeyken bana tekrar yaşamayı öğreten kişi O'ydu.

Artık bacaklarımı hissetmediğim için ciddi bir depresyona girdiğim sıralarda bana ışık tutmuştu.Umut dolu gülüşü,tavşan dişleri,tavşana benzeyen tatlı yüzü ve güven veren gülümsemesi ile daima kalbimin ve omegamın baş tacı olmuştu.

Ona karşı içimde birşeyler vardı;herhangi birinin omegamın bu kadar hoşuna gitmesi imkansızdı.

"Geldik Taetae"

Yoongi hyungun söyledikleri ile gözlerim etrafı buldu.

"Çok güzel"

Konsere biraz geç geldiğimiz için hayranlar çoktan konser alanının içine girmişti.

NavilleraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin