Bundan sonra sınır koymicam.
Bir bölümü attığım zaman diğer bölümü de yazmaya baslicam.🧝🏻🧝🏻🧝🏻
O günden sonra bir daha o adamı görmemiştim.Fakat bir şeyler hatırlamaya başlamıştım.
İlknur'daki durgunluğun da farkındaydım ama sormaya çekiniyordum.
Kendi içimde verdiğim savaşı bitirerek.Yataktan kalktım ve hemen üzerimi giymeye başladım.Üzerime beyaz kısa kollu bir body onun üstüne de gri bir gömlek yelek giydim.Altıma da gri kumaş pantolon giydim en sonunda beyaz bir spro ayakkabı giydiğim zaman hazırdım.
Aşağı indim ve mutfağa doğru adımladım."Aaa Eylül uyandın mı kuzum?"dedi İlknur bende cevapladım"Evet uyandım sen ne yapıyorsun?"dedim o da"Hiç öyle kahvaltı hazırlamaya calisiyorum ama ne kadar becerebildim orasi muamma."dedi ve güldü bende gülümsedim.
"Yardım edeyim o zaman."
"Tamam kuzum sen sofrayı kur bende çayı ısıtiyim."başımı salladim ve hazırlamaya koyulduk.🤭🤭🤭
Yemekten sonra biraz sohbet ettik ve evde sıkıldığımıza kanaat getirdikten sonra dışarı çıkmaya karar verdik.
Ben hazırdım üzerimi değiştirmeme gerek yoktu.
Biraz sonra İlknur'da geldi ve biz dışarı çıktık.
"İlknur birşey sorucam sana."dedim İlknur'da"Sor birtanem ne oldu?"dedi.Hemen cevapladım"Şey sendeki bu durgunluk ne benim durumumu biliyorsun hatırlamıyorum birşey biraz bana anlatabilir misin?"dedim utana sıkıla.
İlknur bana gülümsedi ve konuşmaya başladı"Kuzum şimdi biliyorsun biz çalışıyoruz."başımı sallayarak onayladım onu ve İlknur devam etti"Biz orada çalışırken ben yaralandım babamın nasıl şiddet bağımlısı bir manyak olduğunu biliyorsun. Şimdi askeriye de bir tane çocuk vardı Çınar."biraz durgunlaşmıştı.
"Neyse kuzum işte en sonunda biz bu çocukla dolaşırken falan babam benim yerimi öğrenmiş beni yaraladı falan sonrasında."dedi ve durdu.
Bana baktı ve devam etmeye kalktı fakat benim başıma kötü bir ağrı girdi ve gözümün önüne birşeyler geldi.
Ben gözümü sıkıca kapattım ve aklıma gelen anılarla İlknur ile birlikte konuşmaya başladım"Sen yaralanmıştın ve ben sana ilk yardım yaptım sonra ağlayarak o hastanedeki adama sarıldım."dedim ve İlknur ile aynı anda döndük birbirimize.İlknur tekrardan konuşmaya başladı"Kuzum sen hatırlıyor musun?"dedi bende hemen cevapladım"Hayır İlknur sadece sen öyle anlatınca başıma keskin bir ağrı girdi ve bir anda gözümün önüne geldi bu anılar."dedim İlknur'un gözünde biraz umut tohumları görmüştüm.Tam o sırada İlknur hemen konuşmaya başladı"Ha tamam o zaman devam edeyim.
Şimdi o günden sonra biz işte annenlerin yanına gittik orada güzel vakitler geçirdik falan sonra buraya döndük olanlar burada oldu işte."dedi ve anlatmaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Ateşi
Teen FictionKadın " Seni seviyorum" dedi. Adam ise ben sana intikam için yaklaştım diyemedi sadece "Bende" demekle yetindi. &Bu kitapta argo,küfür ve cinsel içerik bulunur.Bunun bilincinde okuyunuz lütfen.& ©Telif hakları saklıdır.