Merhaba arkadaşlar yine bennn kitabımı okuyan kişiler ne vote atıyor ne yorum okuyorsanız vote ve yorum atmanızı rica ediyorum🙏🏻 sizleri seviyorummm😽💗😻
🦋
Sabah uyandığımda şüheda hala uyuyordu elimi yüzümü yıkayarak giyindim bizimkiler kahvaltı etmeye başlamışlardır diyerek hazırlanmaya basladım ama ben tam hazırlanırken bir bağrış duyuldu"UMUTUM UMUT YAKTIN OĞUL BENİ YAKTIN YAKTIN BAŞIMI YAKTIN"bu ses anneme aitti hızla odadan çıkarak merdivenlerden indim sühedada bu sese uyanmış olacakki oda peşimden gelemye başladı.
Annem yere dizlerinin üstüne çökmüş dizlerine vurarak ağlıyordu hızla annemin yanına gittim bende çöktüm"annem anne sakin ol noldu anne bişey de anne umut diyisun bişeymi oldu kardeşime anne cevap ver"
"Yaktı başımızı kardeşin yaktı Karahanlıların kızını kaçırmış"
"Ne"yağmurumu kaçırmıştı iyide niye kaçırmıştı bunun bir sebebi olmalıyı
4 aylık hamile olan yengem gözü yaslı şekilde buraya geldi "İlkin kardeşini bulmuşlar Karahanlı konağındaymıs öldürecekler onu İlkin"
"NEE"arkamdaki şühedaya döndüm "beni bekle hallaetmem gereken birşey var korkma"tamam anlamında başını salladı hızla odama çıkarak çekmecemde olan silahın şarjörünü doldurarak elime aldım hızla merdivenlerden inerken yengem silahı görmüs olacakki "ilkinn yapma etme gözünü seveyim olmaz böyle"desede dinlemeden konaktan çıktım arabalardan birine binerek Karahanlı konağına süremye başladım.
Konağın önünde durdurduğun arabamın kapısını açarak hızla indim hafif açık olan kapıdan sesler geliyordu kapıya tekmemi indirerek açtım manzaraya baktığımda ise Polat kardeşime silah tutuyordu gözü beni buldu aynı şekilde konağın içinde durarak elimdeki silahı Polata doğrulttum babam konuşmaya başladı"kızım yapma kanka bulama elini"dinlemedim"indir o silahı Polat ağa"güldü"doktor elindeki doktor aletlerine benzemez indir elindekini dedenemi çektin ne bu cesaret"
"Ben elimdekininde belimdekininde ne olduğunu çok iyi bilirim Polat ağa doğru bildin deliliğim dedeme çekmiş deli kadirin torununu delirtmesseniz hepniz için iyi olur" diyerek ilerdeki sırayla küçükten büyüge doğru sıralanmıs nar şeklindeki süsleri büyüğünden başlayarak vurmaya basladım kadın sesleri çoğaldı.O an o an ikimizinde bakışları birbirimizi buldu ikimizdede nefret vardı nerdeydi o gülüp eglendigimiz Polat nerdeydi o hoşlanmaya başlayan İlkin yoktu kaybolmuştu "indir silahı Polat ağa"
"Niye indirecekmişim silahı doktor senin ırz düşmanı kardeşin benim bacımı kaçırdı"
"Benim kardeşim zorlamı kaçırdı Polat ağa senin kardesinin rızasıyla kaçırmış tek suç benim kardeşim demi"Polat ise diyecek bir şey bulamayıp silahı indirdi bende silahımı indirdiğimde yerdeki yüzü kanka dolu kardeşimin yanına koştum"ablacım iyimisin umut umut cevap ver Ablam"bakıslarım sinirle Polata döndü "senmi yaptın bunu Polat ağa"Polat ise gamzızca gülüyordu "ben yaptım nası güzelmi?
Yağmur ve umuta doğru konuştum "ablacım kalkın gidiyoruz" diyerek kalktık onlar kapıdan çıkarken polatla aramızda bir adım mesafe olacak şekilde önüne geçtim "bak bakalım buda güzel olmuşmu"diyerek yumruğunu gözüne doğru geçirdim onun ise başı yana düştü artık bütün korumaların silahları bana çevrilmisti Polat ise dişlerini sıkarak bana baktı kaşının patladığını fark ettim"sen ne yaptığını sanarsın doktor benim evimde banamı vurursun"