"Sidragaso ?" . Aπορεί η Katrin και πηγαίνει κοντά του . Είναι πολύ αδύναμος και χλωμός. "Ventus , βοήθησε με να τον μεταφέρουμε στον κοιτώνα μου". "Μήπως καλύτερα να καλέσω ασθενοφόρο ?!" Της λέει αυτός το προφανές. "Για την ώρα θα πρέπει να ξαπλώσει, μέχρι να έρθει το ασθενοφόρο". Ο Ventus και η Katrin τον μεταφέρουν στον κοιτώνα της. "Βοήθησε με να τον βάλουμε να ξαπλώσει". Λέει η Katrin στον Ventus . "Μα καλά πριν δεν είπες πως είναι καλύτερα ? " Απορεί εκείνος καθώς την βοηθάει με αυτό που του ζήτησε. "Ναι , αφού ήταν , προφανώς υποτροπίασε πάλι". "Έπρεπε να τον είχες πάει στο νοσοκομείο από την αρχή ". Της λέει ξεκάθαρα ο Ventus. "Καλά τώρα κι εγώ γιατρός είμαι την ιατρική φροντίδα που χρειάζονταν μια χαρά του την προσέφερα". "Τι έγινε ? Πως είναι ?". Ρωτάω εγώ μπαίνοντας στο κοιτώνα . "Χάλια, πάω να καλέσω ασθενοφόρο ". Λέει γρήγορα ο Ventus, και βγαίνει από τον κοιτώνα. "Τι έγινε ακριβώς?" "Τι να γίνει ? Που να ήξερα κι εγώ πως δεν πρόκειται μόνο για κρύωμα , τον εξέτασα χθες και όλα τα συμπτώματα έδειχναν απλή γρίπη , αλλά κάπου τα ξημερώματα ξεκίνησε να κάνει εμετούς και να έχει ρίγη , ζαλάδες και πονοκεφάλους. Υποψιάζομαι τροφική δηλητηρίαση". Λέει η Katrin . "Τι να σου πω δεν είμαι γιατρός δεν ξέρω ". "Ακόμη και εγώ που είμαι δεν μπορώ να ξέρω ποιο δηλητήριο του προκάλεσε αυτά τα συμπτώματα. Υπάρχουν δηλητήρια που δεν ανιχνεύονται αλλά ακόμη και για αυτά που ανιχνεύονται , η εξέταση πρέπει να γίνει μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα". Μου εξηγεί αυτή και πλησιάζει τον Sidragaso και κάθεται δίπλα του . "Μήπως θυμάσαι τι έφαγες στο Cambing την τελευταία μέρα ?" Τον ρωτάει σκεπτική . "Ναι , έφαγα φρούτο που είχα μαζί μου για πρωινό , το μεσημέρι πήρα κάτι στο χέρι από ένα φούρνο και το απόγευμα μισό τοστ με τυρί και γαλοπούλα που είχε μαζί του ο Aron και μου το έδωσε μιας και τελικά δεν το ήθελε . Το άλλο μισό το έβαλα μέσα στο ψυγείο , στην κουζίνα της Ακαδημίας". Λέει αυτός .
"Κάλεσα ασθενοφόρο σε λίγο θα είναι εδώ ". Λέει ο Ventus καθώς μπαίνει στον κοιτώνα. "Πρόσεχε τον λίγο επιστρέφω ". Λέει γρήγορα η Katrin και βγαίνει από τον κοιτώνα , εγώ την ακολουθώ . "Τι έγινε?" Υποψιάζεσαι ότι..." Πάω να πω αλλά σταματάω σοκαρισμένη , με το που κατάλαβα τι σκέφτηκε. "Ότι το δηλητήριο δεν πήγαινε στο Sidragaso , αλλά στον Aron , ήταν και αυτό μέρος της επίθεσης πιθανότατα ". "Μα δεν αποκλείεται να τον πείραξε κάτι άλλο ?" "Όχι , δεν αποκλείεται , για αυτό θα εξετάσω την τροφή στο εργαστήριο μου , αν υπάρχει δηλητήριο θα ανιχνευτεί στην τροφή ". Λέει αυτή . "Δηλαδή..." "Δηλαδή ο Aron κινδυνεύει , κατά πάσα πιθανότητα την δηλητηρίαση θα την πάθαινε αυτός , ο Sidragaso , έτυχε να είναι το θύμα της κατάστασης ". "Δηλαδή ο στόχος είναι μόνο ο Aron !". Συνειδητοποιώ και παγώνω στη θέση μου, μα να προσπαθούν να τον δηλητηριάσουν ?
DU LIEST GERADE
Dark Fighters
FantasyΑνάμεσα σε δυο κόσμους, ανάμεσα σε δυο ζωές , ανάμεσα στον κόσμο του φωτός και του σκότους . Η νεαρή Ροζέλα καλείται να παλέψει με τα πλάσματα του σκότους . Το πεπρωμένο της την καλεί να γίνει μια Πολεμίστρια Σκιών αλλά όχι μια συνηθισμένη πολεμίστρ...