Κεφάλαιο 15 {Βιβλίο 5}

0 1 0
                                    


   Ο Άρχοντας του Σκότους με την αλήθεια που ξεστόμισε δεν μπορεί καν να κοιτάξει την Ailin στα μάτια . Αυτή ξεροκαταπίνει αμήχανη , είναι φανερό πως δεν νιώθει κανείς άνετα . "Εγώ...εγώ". Ψελλίζει μα οι λέξεις κολλάνε στο λαιμό της . Σκύβει το κεφάλι της ντροπιασμένη . "Δεν χρειάζεται να πεις κάτι". Την βγάζει  αυτός από την δύσκολη θέση. "Λοιπόν , η μητέρα σου προφανώς σου παρουσίασε να γεγονότα όπως την βόλευαν , πολύ θλιβερό αυτό , αλλά δεν φταις σε κάτι εσύ , δεν χρειάζεται να νιώθεις άσχημα". "Ναι, φταίω που σε μίσησα άδικα.  Συγγνώμη ". ψιθυρίζει εκείνη χαμηλώνοντας το βλέμμα της. "Μην το σκέφτεσαι . Άλλωστε εγώ δεν κρατάω κακίες. Ό,τι έγινε , έγινε , το θέμα είναι τι κάνουμε από εδώ και πέρα". "Τίποτα, θα μαζέψω τα πράγματα μου και θα φύγω , και πάλι συγγνώμη για την αναστάτωση ".

      Η Ailin έχει φτάσει στην έξοδο όταν στο άκουσμα της φωνής του σταματάει απότομα . "Περίμενε". Λέει αυτός και ο τόνος του γίνεται πιο ζεστός. Γυρνάει και τον κοιτάζει όλο απορία. "Μείνε σε παρακαλώ. Αν μπορούσα να διορθώσω κάτι θα το έκανα . Αλλά το παρελθόν δεν αλλάζει , το μόνο που έχουμε είναι το παρόν μας και από αυτό εξαρτάται το μέλλον μας. Εμείς επιλέγουμε πως θα το διαμορφώσουμε αλλά , δεν μπορώ να επιλέξω εγώ για εσένα . Όσο και αν θέλω να μείνεις δεν μπορώ να σε αναγκάσω . Πρέπει να είναι  δική σου απόφαση". Λέει ο Aron και η φωνή του σπάει . "Γιατί θέλεις να μείνω ?" "Τι εννοείς είσαι η κόρη μου , έχω ανάγκη να σε γνωρίσω ". "Κι εγώ έχω ανάγκη να σε γνωρίσω , είσαι ο πατέρας μου ". Λέει εκείνη με σπασμένη φωνή και τρέχει κοντά του για να τον αγκαλιάσει. Δάκρυα συγκίνησης τρέχουν από τα μάτια τους. Την αγκαλιάζει στοργικά. Μια αγκαλιά που περίμενε χρόνια . Επιτέλους οι δαίμονες στο κεφάλι της σώπασαν για λίγο και η ψυχή της για μια στιγμή έγινε πιο ελαφριά. Την είχε τόσο πολύ ανάγκη αυτή την αγκαλιά. 

    Εκείνο το βράδυ κοιμήθηκαν και οι δυο τους ήρεμοι και ανακουφισμένοι. Κρίμα που δεν μπορώ να πω το ίδιο για την Βασίλισσα Luciana και για την Rachel. Η γυναίκα και η κόρη του Άρχοντα του Σκότους ένιωθαν απίστευτη ανησυχία με όλη αυτή την κατάσταση . 

   "Πως λες να τα πήγαν απόψε ?" Ρωτάει όλο αγωνία η Rachel . "Δεν ξέρω ". Απαντάει αμήχανη η Βασίλισσα Luciana. "Λοιπόν ελπίζω όλα να πήγαν καλά" . "Θα μάθουμε αύριο , πήγαινε για ύπνο τώρα χρειάζεσαι ξεκούραση". Λέει αυστηρά η μητέρα της . 

Dark FightersOnde histórias criam vida. Descubra agora