0.1

9 0 0
                                    

eat! taekook
'''''''
jungkook

Elimi önümde ki demirlere yaslarken bulanan midemle ağlamamak için kendimi sıkmaya başladım.Gecenin bir vakti midemde yemek namına hiçbir şey kalmadığı halde hâla bulanan midem ağlama isteğimi artırıyordu.

Midemin bulantısı biraz da olsa azaldığında titreyen ellerimi demirden çekip odaya geçtim.Bir kaç bildirim gelen telefonuma göz atıp bildirimlere bakmadan uçuş mooduna alıp yüzüstü yatağa attım bedenimi.Çok geçmeden de muhtaç olduğum uykuya dalmayı başarabilmiştim.

"Jungkook.Jungkook uyansana hadi.Jungkook kime diyorum ben,getirtme beni oraya!"

Annemin seslenişleriyle oflayıp,alamadığım uykum için mızmızlanmak istiyordum.Kalkamadan yüzümü ovuştururken aniden açılan kapıyla hızlıca oturur duruma geldim.Gelen kişiyle rahatlarken bedenimi yatağa geri bıraktım.

"Neden mesajlarıma bakmadın?Çıkışta da kaçar gibi gittin."

Gözümü ovalarken şirin olduğumu düşündüğüm şekilde gülümsedim
"Sana da günaydın Taetae"

Göz devirip yanıma uzandığında kolunu boynumun altından geçirmesine ses çıkarmadım.

"Taetae ne? Fazla şirin."

Parmaklarımı dudaklarının iki yanına koyup dudaklarını gülümsüyormuş gibi çekiştirirken kıkırdadım "Sen gülünce şirinsin zaten"

"Cevap vermedin,neden mesajlarıma bakmadın?"

Yataktan kalkarken mırıldandım, "Uyudum,sonra da aklımdan çıkmış"
Yüzümü göremesin diye arkamı dönmüştüm,yüzüme bakınca yalan söylediğimi anlayacak gibi hissediyordum.

Benim ardımdan yataktan kalktığını ve odamdan çıkarken hızlı giyinmemi söyleyip odamdan çıkışını sessizce onayladım.Ellerim hafifçe titriyordu,midemin bulantısı geçtiği için içim rahattı.

Okul formamın yakalarınıda düzelttikten sonra,son kez kıvırcık saçlarımı elimle düzlerken gözüme çarpan kuru dudaklarımla duraksadım.Yara gibi olmuştu ısırmamdan dolayıydi muhtemelen.Elime gelen renkli nemlendiriciyi sürüp dağılması adına dudaklarımı birbirine bastırdım.

Hazır olduğuma emin olduğumda hızlıca yerde ki çantayı alıp aşağı indim.Annemle gülüşen Taehyung'un yanına kuruldum.İkisi kendi aralarında şakalaşıp kahvaltılarını yaparken ben önümde ki elma suyunu yavaşya yudumlayıp gözlerine batmamayı diliyordum.

Ki bu dileğim çok dindar olmadığımdan olsa gerek Tanrı tarafından anında reddedilmişti.

"Oğluşum yesene pankeklerden bak sen seviyorsun diye yaban mersinli yaptım."

Annemin sesiyle bakışlarımı masanın üstünde ki pankeklere çevirdim,midem kasılırken sanki ellerim daha çok titremeye başlamıştı.

"Sabah sabah hiç yiyesim yok anne" Sesimden anlamaması için düz bir tonla konuşmaya çalışırken yanımda ki bedenin şaşkın bakışlarının bedenimi delip geçeceğini hissediyordum.

"Ateşin falan mı var?Yaban mersinli kek için kafamı yardığın günler oldu."

Taehyung'un hayret içinde ki sesiyle göz devirdim ve elma suyunu kafama dikip ayağa kalktım.Eh,olurdu öyle şeyler küçükken biraz fazla seviyordum.
"7 yaşındaydım Tae,Hadi gidelim yediysen geç kalacağız antrenmanlarım var benim bugün eşyalarımı bırakmam lazım"

Annemle vedalaştıktan sonra sitenin çıkışına kadar sessiz kaldık.Hukuk sitesi gibi bir yerdi burası,sadece avukatlar hakimler savcılar gibi hukukçular kalırdı.Yan yana dizilen villaların olduğu,güvenli bir siteydi.

eat! taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin