passion and desire.

14 4 0
                                    

Номер готелю весь сповнений гарячим диханням двох жадаючих осіб.

На прохолодному ліжку розкинулась Єджі, а над нею нависала Рюджін. Обидві важко та гаряче дихали, дивлячись одна одній в вічі, з затуманеними від невеликої кількості алкоголю головами. Вони знали чого хочуть, і це бажання з кожним разом ставало все сильніше.

— Ти б бачила себе зараз. – Досі пильно дивившись у очі навпроти, промовила Шин. — Така мила.

— Замовчи. – Схопивши дівчину за щоки, вона пристрасно впилася в її вуста одразу ж проникаючи язиком до порожнини рота, проходячи по зубах і деснах.

Довго чекати відповіді на поцілунок не довелося.
Дівчина відповіла на нього так само пристрасно і гаряче, запускаючи свою руку під чужу футболку погладжуючи живіт, талію і груди.

По всьому приміщенні було чутно звуки поцілунків і важкого дихання. Відсторонившись, і зробивши невелику паузу щоб відновити повітря в легенях, вони знову зіткнулися поглядом, в якому буквально читалися хіть і бажання.

— Ти не втомилась? – Прокручуючи на пальці пасмочко рудоволосої, запитала Рюджін.

— Я? Ні, а ти?

У відповідь був лиш заперечний кивок.

У Єджі такі гарні й ніжні очі, чудовий носик, неймовірні м'які вуста, які тільки й хочеться цілувати до втрати свідомості. Що, Рюджін, і планує зробити.

Вона без попередження впивається у губи дівчини також проникаючи всередину язиком.
Потім виціловує вилиці, щоки, потрохи спускається нижче, виціловуючи лінію підборіддя, шию й ключиці, груди, живіт.

Рюджін відчуває гарячий подих біля свого вуха, і це ще сильніше розпалює і без того палаючий вогонь.

Гарячі подихи, одяг на підлозі, та неймовірна ніч попереду.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Aug 19 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

замальовка: «hotel room»Where stories live. Discover now