Pov/morning ⭐️
.
.
.
لاورا:جۆنگکووک....جۆنگکوک..یااااا...کات درەنگی کردووە گەمژە کەی هەڵەستیتجۆنگکوک:یااا تەنها کەمێکی کە هەڵەستم تاییییییی
لاورا:(بە زۆر خۆمم گرتبوو کە پێنەکەنم گەمژەیە پێی وایە من تایهیۆنگم)
جۆنگکوک:(تایهیۆنگی نەفرەتی هیچکات ناهێڵێ بە دڵی خۆم بخەوم ....نە.....چاوەکانم کردەوە)
لاورا:یااا...من تایهیۆنگم؟؟(بە زەردەخەنەوە)
جۆنگکوک:ب...ئاە وامزانی تایهیۆنگی(کاتێ بەدەستی سەری ئەخوراند)
لاورا:هـهـهـ...کێشە نیە...نەمەویست خەبەرت بکەمەوە هاتم پێت بڵێم ئەڕۆم تاکو مارکێتێک پێویستمان بە هەنێ کەلوپەلە وە تای و لوا ڕۆشتن بەیانی زوو کاتت بەسەر ببەن وە لیزا خانیش کارێکی گرنگی بۆ درووست بوو هەر بۆیە ڕۆیشت.
جۆنگکوک:ئاهــ بەوجۆرە....تۆ بمێنەرەوە من خۆم ئەڕۆم
لاورا:ئـــــ....باش(وتم کاتێ خۆم خەریک کرد بە قژمەوە)
جۆنگکوک:کەلوپەلەکان چیین؟؟
لاورا:٢ قووتو قارچکــ...وە سووپی ئاماددەکراو....نانی دەریای....وە هەندێ سناک شەو کۆدەبینەوە....و٩بوتڵ سۆجۆ.....تەواو.
جۆنگکوک:(یاهــــ وتم کاتێ سێرم کردوو پێکەنیم) بەتەمابووی بەتەنهاش بڕۆی؟،،
لاورا:ئهممم(زەردەخەنەم بۆی کردەوە)
جۆنگکوک:زۆرم پێناچێ (وتم کاتێ خەریکی لەپێکردنی پێڵاوەکانم بووم)
لاورا:ئاگاداری خۆتبە
☆
☆
☆
☆
☆
Pov/tae & lua
تای:لوا...لوا:گیان؟؟(وتی کاتێ قۆڵەکانی لە قۆڵی تای جێگیر کرد)
تای:ئەڵێم...چی دەربارەی کووک و لاورا؟؟؟بەتەما نین خۆشەویستی خۆیان دەرببڕن؟
لوا:ئممم...دڵنیانیم کووک کەلەڕەقە وە لاوراش بە هەمان شێوە.
تای:تا کەی بەم جۆرە ئەبن چیتر مناڵ نین کووک ٢٦ و لاورا ٢٠ تەمەنی هەرزەکاریان تێپەڕاندووە ماوەیەکی زۆرە.
لوا:چەنێک لەگەڵ لاورا قسە بکەم لەسەر ئەو بابەتە گرنگی پێنادات پێی وایە کووک ئەوی خۆش ناوێ ئاهـــــــ ڕازیکردنی لاورا قورسە بەڕاستی.
تای:گرنگی پێمەدە خۆیان بۆیان دەرەکەوێ.
☆
☆
☆
☆
Pov/laura
خۆمم گۆڕی وە چاوەڕێی کووک بووم تا بێتەوەو نانی بەیانی ئاماددە بکەم.Pov/jk
کەلوپەلەکانم کڕی وە گەڕامەوە....نەفرەت چی ئەبینم ئاهـــــ لاوراااااا وابزانم ئەیەوێ من شێت بکا دووبارە وەک دوێنێجۆنگکوک:لاورا.....(وتم وە لاورا ڕاچڵەکی)
لاورا:ئاهــــــــ کووک منت ترساند....
جۆنگکوک:ببورە نەمویست بوترسێنم
لاورا:ن...ناهـــ کێشە نیە(وتم وە ڕۆشتم کەلوپەلەکان لە کووک وەربگرم)
جۆنگکوک:نەفرەتتتتتت...بە جسمە سێکسیەکەی هات وە کەلوپەلەکانی لێوەرگرتم
لاورا:سوپاس کووکی.....(ئ...هەرگیز بە کووکی بانگم نەکردووە)
جۆنگکوک:همممم؟؟؟؟کککووکی؟؟
لاورا:ب بورە
جۆنگکوک:ناهـــــ من ئەوەم بەدڵبوو...(نزیک بومەوە لێی تا پشتی بەر دیوارەکە کەوت ناڵەیەکی نزمی کرد...)
لاورا:ج....جۆنکووک چی ئەکەیت؟؟؟
(نەفرەت کووک وام لێ ئەکات بمرم هەموو ڕۆژ پێم وایە ئەمە جادووە..ڕوخساری نزیک کردەوە لێم وە هەستم بە هەناسەکانی ئەکرد کە بەر ڕوخسارم ئەکەوت)
☆
☆
☆
☆
☆
Don't forget vote🍷🖤
Comment ⭐️🤍
YOU ARE READING
✿'° тнє ℓιттℓє ℓα∂у ✿'°~✨💋(تەواو کراوە)
RomanceThis is my first story I hope u like it🐈⬛✨