three? :: challenge!

91 15 24
                                    

❜୧

Telefonunu sessize alıp, ekranını kapattıktan hemen sonra cebine koydu yavaşça. Çekim kamerasını çantasından çıkardığı gibi, içeri girmeden önce camlı duvarın karşısına geçip kendine baktı. Bir sorun olmadığını onaylayınca, yavaşça kapıyı açtı. Güneş batmamıştı, birkaç saati vardı pistin kapanması için. İçeri girip büyük piste doğru bir bakış attı. Oldukça büyüktü, fazla birisi yoktu. Hafta içi çok dolu olacağını düşünmüyordu zaten. Gişeye doğru gidip fazla zaman kaybetmeden hemen koyulmuştu işe. Patenlerini alıp oturma kısımlarına gittiğinde kamerasını açtı. Saçını düzelterek, her zamanki video girişindeki başlangıç konuşmasını yaptıktan sonra, patenlerini giydi. Korkmuyor değildi, rek yaptığı için. Ama yine de cesurdu. Pist fazla dolu değildi. Buz zeminine ayak bastığı an kenarlara tutunarak biraz alışmaya çalıştı.

Sonrasında çoktan sular seller gibi ayakta durabiliyordu bile. Hatta kendi kendine bayrak yarışı bile yapıyordu. Video sıkıcı olmaya başlayacak diye düşünmüştü. Bir mola vermek için pistten çıkıp, otomatlardan bir soğuk kahve aldıktan sonra sandalye çekip oturdu. 1 saati geçmişti bile. Ve daha 23 saat daha kalmalıydı. İçeceğini yudumlarken telefonunu aldı, bir yandan vlogda anlatmak için birkaç anı paylaşıyordu. Okul anılarını. Fazla ilgi çekici bir şeyi yoktu geçmişten kalma. Anormal olmayan bir okul hayatı, arkadaşları. Telefonunu masaya koyup etrafını izledi. Yavaş yavaş kapanıyordu büyük buz pateni pisti. Ve çıkmak zorunda kalacaktı. Bu gerekmemesi için, saklanmak amacıyla ayağa kalktı. Biraz sessiz bir şekilde gülümsedi kameraya. Depoya doğru girmişti, yetkililerden birisinin görmediği o an.

Kapıyı arkasından kapatıp sessizce konuştu.

"Işıklar kapalıymış..." Kamerayı düzeltecekken ışığı açtı ilk önce. Fakat burası soyunma odasıydı. Önündeki çocuğu gördüğü an dudaklarını birbirine bastırarak yere doğru baktı. Öksürerek geriye adımladı. Kapının kolunu bulmaya çalışırken kameraya doğru baktı.

Islak saçlarını geriye doğru savurduktan sonra boynundaki havluyu eline alarak ona yaklaştı gülerek. "Hey, sen youtuber olan şu çocuk değil misin? Neydi ya, Sim Jaeyun?"

Hassiktir. Ne??

Gözlerini kısarak yan yan baktı. Ve kamerayı kapatmaya çalışacakken pilinin bitmiş olduğunu anlayınca dudağını ısırdı.

"Evet? Benim." Yavaşça kafa salladı.

"Pistin kapanmış olması gerekiyor." Kolundaki saate baktı, üstündeki biraz ıslak beyaz tişört vücuduna yapışmıştı.

Jaeyun dikkatini dağıtmadan gözlerini kırpıştırdı. "Video çekecektim de..."

"İzinsiz?"

Yakalandık. Diye geçirdi içinden Jake.

Kafasını eğerek tekrar dudaklarını birbirine bastırdı Jake. Yavaşça kapıyı geri açarken yutkundu. Umuyordu ki en azından yetkililere söylemezdi. Belki de... Burada hâlâ duruyorsa o da yetkiliydi?

Yavaşça dışarı çıktığında pistin etrafına baktı, hava kararmıştı ve ana kapı kapanmıştı. Sadece bir güvenlik görüyordu o da binanın dışarısındaydı. Aklına bir fikir geldiğinde çantasından kameranın sarjını çıkardı. Başka bir yere saklansaydı kimse bulamazdı herhalde. Kamera sarj olurken tekrar açma butonuna bastı.

"Kaldığım yerden devam ediyoruz, evet. Şimdi saklanmam gerekli. Öncelikle..."

Sözü kesildiğinde birisi arkasından kapüşonundan tutup iç çekmişti.

"Bu inatçılık ne?"

Jaeyun sessizce hareket etmeden gözleriyle sağına ve soluna bakındı. Arkasına döndü yavaş bir şekilde. Tekrar yakalanmıştı. Gülmemeye çalışarak gözlerini kaçırdı etrafa bakınıyor gibi yaparak. Yüzüne bakamıyordu çünkü yaptığı biraz değil bayağı utanç vericiydi.

"Çıkacaktım aslında..." Geçiştirmek için gülümseyerek yavaşça çıkışa yöneldi.

"Bir daha gelme."

Soğuk bir bakış attığını görünce yavaşça çıktı pistten. Dışarı çıktığı an hissettiği rüzgarla tekrar kameraya baktı. Oldukça editlemesi zor bir video olacaktı ya.

Derince nefes alıp yavaşça binanın etrafında dolaşmaya başladı, az önce yaşananları biraz biraz videoya özetleyerek.

Küçük bir arka kapı bulduğunda sırıttı. Kapıdaki kağıdın üzerinde yazan yazıyı okumak için gözlüklerini düzeltti.

12:00-19:00 arasında açıktır.
İzinsiz girilmez.

Dışarıda kamera olduğunu pek görememişti. Bu yüzden de risk aldı. Yavaşça kapıyı açtı sessiz bir biçimde. Bu sefer yakalanırsa çok büyük sorun çıkarırdı.

Kapıyı arkasından kapattı içeri girdiğinde. Tüm ışıklar sönmüştü, kapkaranlıktı. Kameranın ışığını açıp etrafa bakındı. Bir kapı açma sesi duyduğu anda donup kalmıştı.

Tekrar başarısız oldu.

𝝑୧

mint choco dis macunu degildir!

jay:
sunghoon çıkmadın mı antremandan?

sunghoon:
TAM YAZACAKTIM
inanamıyorum
çok
of
hyung

jay:
ne yaptın
sakatlanmadın değil mi
iyi misin

sunghoon:
hayır iyiyim
şu şey var ya
geçen muhabbeti dönmüştü
youtuber

seonwoo:
JAKE
Dİ Mİİİİİİİİ
JAKEY
BEN COK SEVIYOM ONU
VE
RIKI ILE ARKADAS
AYYY
of
şstediğiöi
kabusl etmemsi zay2n cpk sienşrkediö

jay:
seonwoo sakin ol
jake mi
ha
nolmuş

sunghoon:
buz pistine geldi
ve
kapalıydı
ben özel antremandaydım tabii lisansım var biliyorsunuz
bi baktım video çekiyordu galiba

jay:
lan
ben
jungwon video önerisi istemişti
bende buz pistinde 24 saat kalmak gibi şeyler popüler demiştim
lan jungwonla jake arkadaş mı

seonwoo:
jungwon kim beeee
hyung sen bize söylemiyon
ayıpsın
ben her nikiyi düsündügümde yazıyom

sunghoon:
sen şizofrensin biz öyle miyiz sence

jay:
deme öyle üzülüyor sonra

sunghoon:
YA NEYSE
bu jake harbi mal
3 kez yakaladım çocuğu
en son attırdım pistten amk

seonwoo:
NİYE
YAAAAA
uzulmustur belki
video cekiyomus iste
ADAM İSİNİ YAPAMADI
görüldü

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ︶ིྀᩧ

✓┊ 24 hours ୨୧ jakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin