seven? :: hundred hearts [ F I N A L ]

40 10 70
                                    

❜୧

mint choco dis macunu degildir!

jay:
jungwon ile buluşmaya gidiyorum şimdi

seonwoo:
keske ben de niki ile bulussam..

jay:
aslında
jungwon'a sorsam
getirse onu da

seonwoo:
OHA SORAR MISIN
LUTFEN

jay:
bakayım

sunghoon:
ne tesadüf
ben de jake ile bulusacaktım

jay:
siz iyice yakın oldunuz

seonwoo:
SHIPLEDIM
oha ne olay olur sevgili olsaniz
sosyal medya yikilir

sunghoon:
saçmalama seonwoo

seonwoo:
neden ya
gayet yakisirsiniz
sunghoon tarafından görüldü.
sag ol
girdi

𝝑୧

Antrenmandan çıktığı an üstünü hızla değişip bir taksiye binmişti. Elinde telefonla önceki mesajları tekrar okuyordu. Birkaç gün önce Sunghoon'un en sevdiği kafede buluşmaya karar vermişlerdi. Bu ilk buluşma değildi ama özel olarak buluşuyorlardı. Yakın olmak için, arkadaş olmak için. Geldiği an içeriye yavaşça girip onca boş masadan genelde oturduğunu seçip yerleşti. Derin nefes alarak arkasına yaslandı. Beklerken Jake'in sosyal medyadaki hesaplarını inceliyordu.

Kafasını kaldırıp etrafa bakındığı an masaya doğru gelen hafif dalgalı saçlı, fazla dikkat çekmeyen ama çok da göz alıcı biri ona doğru geliyordu. Sim Jake.

"Geç kalmamışımdır umarım..." Selamlayıp hızlıca Sunghoon'un hemen önündeki sandalyeyi çekip oturdu.

"Hayır, hayır." Geldiğinden beri gözleriyle onu süzüyordu.

Park Sunghoon.

Gerçekten aşık olmuştu.

................................................................

İkisi yan yana yürürken Sunghoon, Sunoo ile mesajlaşıyordu. Konuları ise Jake ile ne konu hakkında konuşmalarıydı. Nasıl davranmalıydı pek de fikri yoktu.

"Jay ile arkadaş mıydınız?"

Telefondan başını kaldırıp onayladı kafa sallayarak. Birden ne alakaydı bu soru?

"Sunghoon-ah..." Sözü kesilince yutkunup sessizce dudaklarını yaladı.

"Jake kız arkadaşın var mı?"

Bir soru sormasına bile izin vermemişti Sunghoon. Donup kalan Jake gözlerini kaçırdı ve öksürerek biraz bekledi. Neden soruyordu? Ayrıca, kız arkadaşını sormuştu. Ya homofobikse? Ya da belki de büyük ihtimalle biri içindir diye düşündü.

"Yok." Dudağını ısırıp heyecandan adımlarını saymaya başlamıştı. Ah, gerçekten Park Sunghoon onu deli ediyordu.

"Niki de seninle arkadaş değil mi?"

Sorguda gibi hissediyordu. "Evet, neden?"

"Seonwoo tüm gün ondan bahsediyor."

"Bir gün topluca buluşalım o zaman!!" Jake gülümseyerek düşündü. Hepsi bir aradayken güzel olurdu.

Bir sessizlikten sonra Sunghoon onun önüne geçip elini tuttu.
"Bilmem, ama ben sen ile baş başayken rahatım." Yere doğru bakarken saçlarını karıştırdı.

✓┊ 24 hours ୨୧ jakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin