O gün son derste bi an Hyunjin hoca gelmemişken bi anda bana bağırdı.
Hey! Felix! Pornocu çocuk kalbin mi kırıldı senin kıyamam.
Sonra büyük bir kahkaha patlattı. Ama Felixin kalbi yerine özgüveni çok kötü kırıldı. Öyle birşey olmamasına ramen utançtan sınıftan çıkıp tuvalete gitti. Ama hyunjin de peşinden geliyordu. Tuvalete girdiğimde Felix kendini duvara yasladı. O an Hyunjin de tuvalete girip kapıyı kapattı ve felixe baktı.
Şu pornocuya da bakın. Sikimi istiyorsun değil mi. Öxnsdnlssn Ezik velet. Ama senin gibi değersiz beceriksiz boktan birine dokunmak beni rahatsız ediyor. Ne o üzüldün mü? Bu daha birşey mi sandın? Annene üzüldüm. Ben senin gibi birini doğursam galiba-
O an Felixi kötü noktadan vurdu ve Felix bi an bağırdı.
SUS
Hyunjin felixe bir göz gezdirdi ve konuştu
Annen mi öldü senin ha?
Diyip karnına diziyle vurdu ve o an Felix acıyla bir an eğildi ve yere çöktü.
Aşağılık pislik seni. O çillerini eskiden seviyordun değil mi iğrençler. Yarın kapatıp gel onları. Onları gördükçe midem bulanıyor.
Felix sadece yere bakıp kaldı o an Hyunjin ona bağırıp yüzüne yumruk attı. Onu konuşturmaya çalışıyordu.
Baksana sen neden yaşıyorsun? Hiçkimseye bi bok faydan yok sadece kalabalık ediyorsun. Cidden ölmem kesinlikle çok daha iyi olacaktır eminim ucube pislik. O gerizekalı kalemlerini de bulamazsan çöpte arayabilirsin. O iğrenç kalemler midemi bulandırıyordu. Bir daha sakın öyle birşey görmeyeyim yanında.
Felix ne diyeceğini bilmiyordu. Bu sefer cidden üzülmüştü gözleri dolmuştu. Ona ne yaptığını düşünüyordu sormazsa cevabı bilemezdi.
Ben sana ne yaptım? Bu kadar nefret edilcek ne yapmış olabilirim sana?
Hyunjin ona baktı ve sırıttı
Ne mi yaptın? Kendini mi suçluyorsun? Ah senin tek yaptığın şey yaşamak. İşte bu beni çok sinirlendiriyor. Bana aşık olacağını sanıyorsan yanlıdın. Bu zorbalıklara katlanacak mısın cidden enayi piç kafalı?
Felix ona aşık olmuştu bile çok geçti. Ama belli etmemeye çalışıyordu.
Üzerinden günler geçti. 13 gün sonra Felix artık zorbalığa alışmıştı. Onun için tüm ödevlerini tamamlıyor ve istediklerini yapıyordu. Ona aşık olmak zor geliyordu. Bırakamıyordu. Onun zorbalıkları ne kadar onu üzüyorsa ona baktıkça o kadar etkileniyordu. Çok zordu bu. Felix artık yaşamaktan bıkmış gibiydi. Hiçbir amacı yoktu. Sadece hyunjinin işelrini yapmak zorundaydı. Heryeri kesikler ve morluklar içindeydi. Ama bu sorun değildi. Değil mi? Sonuçta onun aşkı sonsuzdu. Vücudunun kötü durumda olması kimin umrunda?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öldüm mü sevgilim? / HYUNLİX
Storie breviHey Hyunjin mutlu olmayı çok mu istiyordun veya sırrımı bilmeyi...