İzel: senin ne işin var burda
Karan:noldu bebeğim beni gördüğüne pek sevinmedinmi?
İzel : niye geldin sen
Karan:hiç seni görmeye geldim.Sen niye bu kadar endişelendin .
İzel: yanında o sarı yılanı getirdinmi?
Karan:tabikide hayırr .E napıyon abicim
İzel:iyi sen
Karan:stabil
( Bilgi: İzelin 3 abisi var . Üçüde mafya .Sağdan birinci KARAN AKDEMİR.Ortadakı ARAS AKDEMİR.Soldan birinci ise BARAN AKDEMİR.Karan evli.İzelin sarı yılan dediği kadın yani Ece Akdemir Baranın karısı .İzel ve Ece bir şeyin üzerinde tartışdılar.Spoi vermiyorum.AKDEMİR HOLİNDİNG'le ilgili işlere Karan bakıyor .)
İzel: neden abi
Karan : şirketle ilgili
Sonra Karanın telefonu çaldı.
İzel : arayan kim?
Karan: Aras
Telefonu açar.
Aras :Karan şirkettemisin?
Karan: evet. Noldu
Aras: İzel geldimi?
Sonra ben konuşmaya başladım.
İzel: evet abi
Aras: ha güzelim .Acil bizim silah deposuna adamlar gönder .Çatışma çıkmış bende ora gidiyorum.Bu arada benim işim depoda yarım kaldı .Sen gitsene.
İzel: tamam gidiyorum
Aras: Karan sende silah deposuna gel
Karan:geliyorum tamam .
Demir'den
Ahh bu kadını öldürmeliyim .Elimdeki haber gazetesini sinirden elimle büküp duvara attım.
GAZETEDEKİ HABER:
COBENYONUN AYNI ZAMANDA KARAÇAY HOLİDİNGİN ÖNEMLİ İSİMLERİNDEN BİRİ GURUR ÇEVİKER EN SON GECE KLÜBÜNDE GÖRÜLMÜŞ ONDAN SONRA HABER YOK. BİR KATİL TARAFINDAN ÖLDÜRÜLDÜĞÜ DÜŞÜNÜLÜYORGELİŞMELER SİZE DAHA NET AKTARILICAK.
Telefonumu açıp Berk'i aradım.
Demir : Berk çabuk Gururu öldüren adamı buluyorsun.Hemen!
Berk: tamam abi
Aramayı sonlandırıp kız kardeşimin yanına gittim.6 yaşında ve ona ilgi göstermem lazımdı .
Odasının kapısını açtığımda gördüğüm şeyle şok oldum.Sonra hızla yüzüme gülümseme yayıldı.
Aysoyum yerde kendinde kaç kat büyük olan ayısının üzerinde uyuya kalmış.Yavaşca onu kucağıma alıp kendi odama götürdüm.Yatağımın üzerine koyduğumda uyanmıştı.
Aysoy:abi
Demir: söyle abim
Aysoy : birlikdemi uyuyoruz.
Demir: evet küçük hanım
Yatağa uzanıp küçük kızımın kafasını göğsüme koydum.Odaküçük kollarını belime sarmaya çalıştı.Evet sadece çalıştı .Çünki kolları kısa olduğu için tam saramadı.BU beni güldürmüştü.
Gülmemle göğsüm sarsıldığı için oda gülmeye başladı.
Aysoy: yaa gülme
Demir: tamam
Ellerimi belinde birleştirip uyuduk.
*********************************************************************************************
EVET MİLLET BÖLÜM NASILDI.
AYSOYU NASIL GÖZLEMLEDİNİZ.
ŞAHSEN BEN YAZERKEN AYSOYUN YERİNDE OLMAK İSTERDİM
NYS BEBEKLERİM
OY VE YORUM YAPMAAYI UNUTMAYIN
YUKARIDAKI YILDIZI YARENİN SAÇINA BOYAMAYI UNUTMAYIN
SİZİ SEVİYORUM
MUAHH
ÖPÜLDÜNÜZ
İYİ GECELER