Innie
PiciInnie
Hey
Jis
A kávézóban vagy? Dolgozol?
Hannie
Szia Innie. Igen ott vagyok. Baj van? Történt valami?
PiciInnie
Majd mesélek ha ott vagyok!
Siettek
Hannie
Oké de vigyázz magadra!
.......
Mosolyogva raktam zsebre a telefonomat és mentem a kávézó vendégekhez. Hétfő révén nem voltak túl sokan bent és mivel későre is járt már, így kevesebben kértek kávékat inkább a sütik fogytak jobban. Ez a kis kávézó sok embert szokott vendégül látni egy nap. Nem túl nagy helyiségről beszélünk éppen egy 15 fős befogadó képességű, így inkább sokan elvitelre kérik a kávéjukat főleg reggelente akkor van nagy pörgés az biztos. Elégé vissza fogodtan néz ki a kis helyiség fehér falak vannak, ha körbe nézzünk amin néhol-néhol egy-egy képkeret díszíti a falakat, hogy azért ne legyen annyira üres amiben a természet csodáit lehet látni. Ha a plafon felé emeljük a fejünket akkor kisebb lámpás alakú villany körtéket lehet észre venni. Ami kellemes lágy színekben világítja meg a helyiséget. Vannak még fa lécek is rögzítve ott ahonnan mű növények lógnak lefele, hogy barátságosabban fessen még inkább a hely. Kisebb világos kör alakú fa asztalok fogadják a vendégeket két darab fekete székkel. A pult ahol állok az is világos fa színű ezen a falon található az kávé kínálat, ami egy fekete falra van felírva krétával.
Jisung vendéged van ne bámészkodj! - szól rám az egyik pincér, aki velem egy idős mire a kassza felé pillantottam és tényleg ott állt egy idősebb hölgy várva, hogy kiszolgáljam. Felé tartottam, majd egy mosolyt erőltetve magamra meg szólítottam.
Bocsánat itt vagyok - hajoltam meg egy picikét elnézést kérve tőle - Mit adhatok? - kérdeztem tőle.
Jaj semmi baj - legyintett egyet kedvesen - Szeretnék kérni egy jeges kávét és egy - gondolkozott el a süteményén, amit a mögöttem lévő falon olvasgatott. - Túl sok választék van. Ajánljon valamit nekem - mosolyog rám kedvesen, míg én a pultban lévő süteményeket nézegetem, hogy még mik vannak.
- Én nagyon szeretem a csoki tortát szóval az szerintem egy remek választás és remélem ízleni is fog - ütöttem be a kávét és a sütit a pénztár gépbe - Akkor egy szelet csoki torta és egy jeges kávé? - kérdeztem rá biztonság kedvéért - Itt fogyasztja vagy elvitelre kéri? - nézzek fel a középkorú hölgyre, mire válaszolt hogy itt fogyasztja el. - 8640 Won lesz - mondtam neki, mire a pénztárcáját kinyitotta és már nyújtotta nekem az összeget, amire én oda adtam a nyugtát.
Vettem el egy nagyobb talpas/füles poharat a másik kezembe a csoki sziruppal végig csorgattam a pohár szélét. Utána a jéggéphez mentem, ahol a kis csipesszel kivettem belőle 3-4 db-ot, amit a pohár aljába raktam és ráöntöttem a hideg tejet, majd az előre készen lévő hideg eszpresszót szépen lassan hozzá öntöttem. Amint kész lettem ezzel mentem a kis pulthoz ahol a süteményeket tároljuk és kivettem az egyik csoki tortát és egy kis tányéra helyeztem azt egy villával, szalvétával.
A hölgy addig míg én elkészítettem a dolgokat helyett foglalt az egyik asztalnál. Így felraktam a tálcámra, amivel kiszoktuk vinni a rendeléseket. Felkaptam a tálcám az adott rendeléssel és már haladtam is az asztalhoz. - Egészségére - hajolok meg egy picit mikor kipakoltam a dolgokat, majd sarkon fordultam, de még a pulthoz sem értem vissza mikor a kis csengő jelzett a bejárat felől, mire odakaptam a fejem, hogy ki jön, de csak a fekete hajú barátom jelent meg, aki csak mosolyogva integetett nekem mikor észre vett.
Visszaindultam a pult felé, hogy lerakjam a kötényem és a tálcám, majd szóltam a társamnak, hogy szünetre megyek és fordultam is a kis barátomhoz, aki már helyett is foglalt egy szimpatikus asztalnál. Innie hozta a szokásos stílusát, ami azt jelenti hogy egy fekete-fehér sport cipőt viselt azt párosította egy világos kék bő farmerrel felülre, pedig egy fekete pulcsit kapott fel. A nyakában pedig ott pihent a fehér fejhallgatója a nélkül sosem tudd elindulni elmondása szerint. Amint látta, hogy közeledek a telefonját az asztalra fektette képernyővel lefelé, majd tűkön ülve várta míg helyett foglalok és mesélhessen.
Na mondjad - foglalok helyett és kíváncsian fürkészem mit szeretne mondani.
Azt sem tudom hol kezdjem - pillant felém - Amúgy meg még ki sem hoztad a rendelésem - rakja karba a kezeit, miközben mosolyog amire tőlem egy játékos szemforgatást kapott. Már álltam volna fel, hogy hozzak magunknak valami kis kekszet, de visszahúzott a székbe - Erre nincs időnk - engedi el a kezem és várja, míg vissza helyezkedem - Képzeld ma megkaptam hogy kivel leszek egy koli szobába - csillognak fel egyből a szemei, mikor belekezd a történebe - Kitalálod kit kaptam?- néz rám, mire tőlem egy fej rázást kapott - Na. Legalább tippelj már - durcizott a válaszomon, majd tovább nézett engem hátha most mondok-e nevet.
Nem tudom - rántom meg a vállam - Mingi? - fejrázást kaptam - Akkor Markot? - megint nemleges választ kaptam - Sunoot? - kérdezek rá utoljára, aki eszembe jutott még, de megint nem sikerült eltalálnom a helyes választ. Már kezdem feladni ezt az egészet és ezt Innie is kezdi észre venni ezért átvette tőlem a szót.
Na jó erre sincs időnk - veszi át a szót - Segítek egy picit szőke haja van amit általában összefog hátul. Mindig dizájner cuccokba jár és nagyon kedves mindenkivel és mindegyik lány, fiú oda van érte meg vissza - áradozik tovább Hyunjinrol, mint kiderült számomra. Sosem voltam nagy fanja a csávónak, de mivel egy évfolyamban vagyunk így sokszor találkozom vele és még többször hallgatom végig az előttem ülőt, ha esetleg látja 2 másodpercig aznap. Órákat tudd róla beszélni, mert teljesen belehabarodott, pedig nem is beszéltek normálisan két szót. Na mindegy.
Várj!- szakítom félbe a 2 órás álmodozást még az elején - Ki rakták már a koli beosztást?! - kérdezek rá és már a kezembe lévő telefonon kezdek a suli honlapján kutatni hátha ott megtalálom, de sajnos nem ezért az emaileimet lapozom hátha, de ott sem találtam semmit, mire Innie elém tolja a telóját, amin egy fotó van.
Nem rakták még ki. Ezt sunyiban fotóztam a koli folyosóján gondolom holnap akarták közölni ezeket - ránt vállat, de én ezzel nem törődve keresem a nevemet egyre tüzetesebben nézegettem, mire megtaláltam a lapalja felé. Han Jisung és Lee Minho olvastam el magamban a két nevet, majd a telefont kiejtve a kezemből dőlök hátra a székben és túrok hajamba. Szuper évnek nézzünk elébe már most.
[#]
Sziasztok <3
Itt is lenne egy új történet amit egyenlőre nagyon élvezek megírni, de kíváncsian várom a véleményeteket a történettel kapcsolatban. Puszi a pocatokokra aki elolvasta <3.
ESTÁS LEYENDO
Wish You Back | Minsung
FanficJisung és Minho régen együtt voltak, de valami történt kettőjük közt. Azóta eltelt legalább 4-5 év és nem is foglalkoztak egymással, elkerülték egymást. Elkezdték élni az életüket egymás nélkül, de a sorsuk újra összefonódig egy pontban. Vajon kider...