Sakura yine alarmın sesine lanet ederek uyandı."Tanrım!"
Yine her zaman ki gibi bir okul sabahıydı,hızlıca üstünü değiştirdi,ve çantasını aceleyle hazırladı,okula geç kalmak üzereydi ve geç kalırsa muhtemelen ceza alacaktı.
Telefonun çalmasıyla başını ekrana yöneltti,arayan kişi en yakın arkadaşı İno'ydu.
"Alo?"
"Efendim İno?"
"Kızım nerdesin sen!yine geç kalmak mı istiyorsun?"
"Şimdi çıkıyorum ,okulda görüşürüz."
"Hey Sakura! Kapatm-"
Sakura hızlıca buz dolabına ilerledi ve kutu kahvesini aldı. Genelde sabahların kahvaltıyı es geçer onun yerine kahve içerdi.
...
"Sakura okula girdiği gibi arkadaşlarını bahçede gördü,İno Tenten ,Hinata ve Temari banka üşüşmüşlerdi.Sakurayı gören kızlar ona heyecanla el salladılar.
"Hey sakura! Nerde kaldın?" Dedi İno. "Geldim işte."dedi Sakura ve gelirken buzdolabından aldığı kutu kahveyi çantasından çıkardı."Her sabah şu şeyi kahvaltı niyetine içmekten komaya gireceksin."dedi Temari göz devirerek, "Abart Temari." Diye karşılık verdi Sakura kıkırdayrak.
"Kızlar size büyük bir dedikodu getirdim!"Dedi İno pis sırıtmasını yüzüne yerleştirerek.
Tenten heyecanla sordu,"Neymiş o?"
"Duyduğuma göre şu dangalak Naruto'nun süper seksi bir arkadaşı bizim okula nakil olmuş!"
"Şakasın kimmiş o?" Dedi Tenten.
"İsminin Uchiha Sasuke olduğunu duydum,Sakura sen Naruto ile yakın arkadaşsın,tanıyormusun Uchiha Sasuke'yi?" Dedi İno.
"Hayır, duymadım." Dedi Sakura kahvesinden bir yudum alarak.
"Neyse yakında tanışırız." Dedi İno imalı sesiyle.
"Kızlar, ben sınıfa çıkıyorum zil çalacak zaten geliyor musunuz?" Dedi sakura
Hinata cevap verdi "Sen çık istersen önden arkandan geliriz."
"Tamamdır sakura kaçar!"
Sakura binanın içine girdi ve kısa bir etrafa göz gezdirdikten sonra merdivene ilerledi,Aynı zamanda kahvesini yudumluyordu, Telefonuna gelen bildirim sesiyle ekrana baktı ve Naruto'nun ona mesaj attığını gördü.
Oc naruto
Sakura bugün seni süper biriyle tanistircam
Okuldamisin laYok sagol.
Yazıyor...
Merdivenin son basamağında çıkarken biriyle çarpıştığı farketti sakura."Hasiktir!" Çarpıştığı sert omuz yüzünden üstüne elindeki kalan kahvenin tamamı dökülmüştü.
"Siktir!napıyorsun?" Dedi çarpıştığı kiş.i
Sakura üstüne bakmaktan biriyle çarpıştığını unutmuştu bile.Ardından çarpıştığı çocuk tekrar konuştu.
"Merdivenlerden çıkarken telefon bakmak mı?çocukça."
Sakura duyduğu kalın sesle üstünü boşverip karşısındaki çocuğa baktı "Önüme bir anda çıkan sendin,Şu halime bak!"
Çocuk gözlerini devirdi ve konuştu,"Seni görmem imkansızdı bir anda karşıma çıkan sendin."
"Özür dilemek yerine suçu bana mı attıyorsun?"
"Hatalı olan sensin." Diye kestirip attı yabancı çocuk.
Sakura sıkıntıyla üstüne tekrar baktı, beyaz gömleği mahvolmuştu.
"Tanrım!ne yapacağım?" Hepsi Naruto yüzündendi.
"Hey." Dedi karşısındaki çocuk soğuk bir sesle,
"Ne var!"
Çocuk üstündeki siyah hırkayı çıkardı ve kıza fırlattı,"bu iş görür mü ?" ."İstemez kalsı-" çocuğun hızla aşağı inmesine affaladı Sakura "Hey nereye gidiyorsun? Hırka!" Çocuk çoktan kaybolmuştu bile,Sakura elindeki bol hırkayla tek başına kalmıştı. "Of." Hızlıca üstüne hırkayı geçirdi ve önünü kapattı ,hırka bol gelmişti ancak eteği gözüküyordu bir sıkıntı olmazdı.Peki kimdi bu kaba çocuk? Sakura onu niye ilk defa görmüştü?Sakura bu soruları zihnine geri gömdü ve sınıfa hızlı adımlarla ilerledi daha fazla vakit kaybederse muhtemelen derse geç kalacaktı.
Sınıfa girdi ve onu selamlayan sınıf arkadaşlarına karşılık verdi,Cam kenarı en arka sırasına oturdu ve yanındaki sıraya çantasını fırlattı,genelde tek başına otururdu bazenleri yanına naruto veya kızlardan biri gelirdi sadece.
Sakura sırasına geçmesiyle sınıf hocaları sınıfa girdi,"Selam gençler,size harika haberlerim var sınıfımıza bugün yeni nakil öğrencimiz geliyor." Kapı çalındı,"Gir!"
Sakura sıkıntıyla gözlerini kapıdan giren kişiye doğrulttu,ardından bir küfür savurdu"Hasiktir!bu çocuk.." Giren kişi bi kaç dakika önce çarpıştığı siyah saçlı çocuktu.
" Gençler bu yeni nakil öğrencimiz Uchiha Sasuke,Uchiha kendini tanıtmak ister misin?"
"Selam." Diyip kestirip attı siyah saçlı genç.Sakura ise bu ismin niye tanıdık geldiğini düşünüyordu ardından hocanın konuşmasıyla düşüncelerinden ayrıldı. "Başka birşey demeyecek misiniz Uchiha?"
"İsmimi demin söylediniz zaten."
"Peki,Haruno'nun yanı boş,oraya geçebilirsin cam kenarı en arka sıra." Sasuke hocanın dediğini yapıp en arka sıraya doğru ilerledi,bütün gözler onun üstündeydi bütün kızlar şimdiden fısır fısır çocukla ilgili konuşmaya başlamıştı ,standartların üstünde biri olduğu belliydi.Siyah saçları,siyah gözleri ile teninin beyazlığının uyumu mükemeldi çocuğun.Sakura'nın gözleri ise fal taşı gibi açılmıştı, gömleğini mahveden bu çocuk şimdi onun yanına mı oturacaktı ? Şaka olmalıydı?
"Çantanı çeker misin?"
Sakura afalayarak çocuğa baktı,bugün gerçekten berbat bir şekilde güne başlamıştı,bıkınıkla uzanıp çantasını çekti ve mırıldandı "bu bir şaka olmalı."
Siyah saçlı çocuk alayla kızın dediğine sırıttı,"Giymişsin?"
"Başka çarem yoktu,yarın sana geri getiririm."
"İstemez,sende kalabilir."
"Merhametin için çok sağol."
_______________________________________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓘𝓴𝓲𝓰𝓪𝓲 |Sasusaku.
RomanceIkigai "varlık nedeni" anlamına gelen Japonca bir kavramdır. "Ikigai" kelimesi genellikle kişinin hayatındaki değer kaynağını veya hayatını değerli kılan şeyleri belirtmek için kullanılır. Türkçeye çevrildiğinde kelime kabaca "uğruna yaşadığınız şey...