0.2

17 4 1
                                    


Sakura'nın Ağzından

Ders boyunca hiç konuşmamamıştık,konuşulası birine benzemiyordu zaten.

Zilin çalmasıyla bir oh çektim ve sıramdan fırlayarak kalktım,önce kantine kutu kahve almaya gidecektim ,malum kahvem ziyan olmuştu. Ordan ise  kızların yanına geçecektim . Kantinde biraz sıra vardı,biraz bekledim ve kahvemi aldım.Kantinci ablaya teşekür ederek kantinden çıktım.

"Hey,Sakura buraya gelsene!"

Kahvemi açmaya çalışırken Naruto'nun sesi ile durakladım.Kafamı kaldırıp Naruto'ya bakınca karşımdaki manzara beni şaşırttı."Yine mi kahve aldın?" Tabi ya! Sabah kızların Naruto'nun bir arkadaşı diye bahsettiği kişi bu çocuktu,bende isim nerden tanıdık diye düşünüyordum.

"Şaka olmalı." Dedim sinirle.Ardından Naruto heyecanla konuştu, "Niye mesajlarıma bakmad-,dur bir dakika siz tanışıyor musunuz?", tek elimle Sasuke'nin verdiği hırkann fermuarını açtım.

"Tanrım noldu okul formana böyle?" Dedi Naruto şaşkın bir ifadeyle.

"Küçük,bir kaza yaşandı." Dedim.Naruto ise komikmiş gibi Sasuke'ye dönüp "Demek Sakura'yla tanıştın bile?" Dedi.Sasuke ise ifadesiz bir şekilde "O haruno bu muydu?" Diye cevapladı.Pardon, Bu muydu derken?Eşşek başımayım ben? Dur beni tanıyor muydu?

"Bu mu?" Dedim sinirle,Naruto konuştu "Sasuke sen gibi benim yakın bir arkadaşım,Senden bir kaç kez bahsetmiştim."

Sasuke omuz silkelemekle yetindi, Tanrım kızlar çoktan yalan olmuştu bile.Ardından Naruto tekrar konuştu "Ee? Okul çıkışı birşeyler yapmaya gidelim mi?"

"Hayatta olmaz."

"Niyeymiş,tırstın mı?" Diye cevapladı beni Sasuke alayla.

"İşim var."

Bu sefer ise Naruto  konuştu "Hadi ama Sakura! Ne gibi bir işin olabilir ki?"

"Of,içim daraldı Naruto!"

Zilin tiz sesi kulaklarımı çınlattı.Hadi ama!daha kızların yanına gidememiştim."Zil çaldı görüşürüz." Diyerek yanlarından ayrıldım.Uyuşuk adımlarla merdivenleri çıktım,sınıfa girdim ve elimdeki kahveyi tahta sırama koydum.Ders için gereken kitapları çantamdan çıkarıp sırama bıraktım,kafamıda sırama gömdüm.Fizik hocası genelde geç gelirdi,biraz kestirmemin bir zararı yoktu.

Bir kaç dakika sonra yanımdaki hareketliliği başımı kaldırdım."Rahatını mı bozdum?" Dedi Sasuke alayla,"Evet." Diye karşılık verdim ona boğuk sesimle.Simsiyah saçları,simsiyah gözleri,bembeyaz teni,biçimli yüzüyle dikkat çeken biriydi,şimdiden okulda ilgi görmeye başlamıştı.Okulda ki kızlar onunla ilgili fısır fısır konuşmaya başlamıştı.

Sasuke tam cevap bana verecekken fizik hocasının içeri gelmesiyle konuşmaktan vazgeçti."Selam Çocuklar,Bu ders konu işlemeyeceğim.Herkes kitabında ki 346.sayfayı yapsın, bitirenler serbest takılabilir."

...

"Bune ya?" Diye ofladım.Fizikte gerçekten berbattım!Kafamı yana çevirdim, Sasuke çoktan bittirmiş sıraya kafasını gömümüştü,bu şekilde devam edersem bana kısmet olmayacaktı muhtemelen.

"Yardım ister misin?" Dedi boğuk bir ses,Sasuke kafasını bana çevirmiş uykulu gözleriyle bana bakıyordu.

"İstemez." Dedim hızlıca, onun yardımına ihtiyacım yoktu

"Suratın pekde öyle demiyor."

"İşine dön kendim yaparım."

"Sen bilirsin."diyerek kafasını yan tarafa çevirdi.Bende kitabıma döndüm,sayfayı halletmem uzun sürecekti orası kesin.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝓘𝓴𝓲𝓰𝓪𝓲  |Sasusaku.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin