15

4 2 0
                                    

Ağlamaya başlamıştı Jimin. Bu evden gelen ayak sesleri yüzünden değildi,duydukları şeyler yüzündendi.

Sesler daha fazla yaklaşmaya başladığında çok korkuyordu Jimin. Polisi aramak istemişti ama telefonu açılmıyordu. Saklanmak için odasına gitmek istedi. Fakat ayak sesleri koridora geldiğinde çoğalmaya başladı.

"Kim var orada?"

Jimin konuşunca ses kesildi. Adeta bütün ayak sesleri durdu. Jimin bunu fırsat bilerek hızla odasına gitti. İçeri girdi ve kapıyı kapatmaya çalıştı. Ama sadece çalıştı. Çünkü kafasına vurulan sopayla yere yığıldı.
Son duyduğu ses;

"Haklısın bu işte bir sorun var ve o da sensin"

1 saat sonra
Jimin gözlerini açtı uykulu olduğundan dolayı gözünü  ovuşturmak için yüzüne yaklaştırdığı eli acıdı. Ellerine baktığında kelepçeli olduğunu gördü. Sonra olanları hatırladı.

"Kimsin sen?Bırak beni"

Daha sonra bu boş beyaz duvarlı odanın kapısı açıldı. Önce içeri giren bedeni süzdü Jimin. Ve farkına vardı. Ölen sevgilisi şuan canlı canlı karşısında duruyordu.

"Y-Yongi"

Sarılmak istedi Jimin. Bileklerindeki kelepçeleri umursamadan yanına gitmeye çabaladı.

"Yaşıyorsun gerçekten yaşıyorsun"

"Hayır,yanılıyorsun Park Jimin ben Joseon hanedanında senin tarafından öldürüldüm"

"Yoongi sevgilim çöz beni şakanın sırası değil sana sarılmam gerek"

"Hatırlamıyorsun değil mi? O gün beni öldürüp karımdan ayırdığın günü"

"Yoongi ne diyorsun saçmalamayı kes artık lütfen"

"Saçmalamıyorum Jimin arkadaşların haklı Min Yoongi yok onlara göre"

Jimin yine ağlamaya başladı şuan kabus gördüğünden emindi ama üzücüydü yine de.

"Çok çabuk ağlıyorsun sen bana işkence ederken hiç ağlamamıştım yalvarırkende"

"Yoongi lütfen kes şunu ne dediğini anlamıyorum sarıl bana ve şakanı öyle yap"

"Seni hiçbir zaman sevmedim Park Jimin sen benim katilimsin"

'Seni hiçbir zaman sevmedim' cümlesinden sonra Jimin sustu ve sadece gözünün içine baktı.

"Beni öldürdün ruhum da senden intikam almadan Dünya'dan ayrılamadı ve bu yüzden sana aşık gibi davrandım"

"Yoongi yalvarırım kes şu şakayı bu bir rüya değil mi? Biliyorum bu bir rüya"

"Arattığın isim gerçekten benim öldüren kişi de sensin Park Jimin"

Sustu artık Jimin. Sadece onun güzel sesini dinlemek istedi dediklerine aldırmadan.

"Çocuklarım vardı benim sonra bir gün ansızın evime geldin ve beni aynı bu şekilde bağlayıp bana işkence ettin"

Duraksadı ve karşısında bağlı bir şekilde duran bedene yaklaştı.

"Öldürdün beni ve benim ruhum da Dünya'dan ayrılamadı bu yüzden intikam almaya geldim"

"Jin hyung?"

"O zorbalık görüyordu dayanamadı ve bağırsaklarını çıkararak kendini öldürdü"

Kahkaha attı Yoongi. Bu kahkaha neşe dolu değil acımasızca bir kahkahaydı.

"Onun ruhu da aynı şekilde Dünya'dan ayrılamadı ve böylece ikimiz de anlaştık o bana ben ona yardım edecektim"

"Neden seni hatırlamıyorlar?"

"Senin aklında bir ilizyondu onlarla yaşadığımız her an"

Jimin'in gözünde bazı sahneler canlandı. Eski hayatına dair bazı sahneler.

"Ne oldu hatırlamaya mı başladın?"

Cebinden bir bıçak çıkardı ve Jimin'in koluna batırdı. Jimin sadece acı içinde bir çığlık attı.

"Kolumdan başladın"

Bıçağı koluma tekrar sapladı bağıran Jimin'i umursamadan. Ve dirseğinden itibaren kalan kolunu kesti. Tamamen kesti.
Ve o an herşeyi hatırladı Jimin.

"Yoongi"

Acı içinde söyledi.

"Sonra bacağım"

Dedi ve bu sefer bıçağı Jimin'in bacağına sapladı. Derin bir şekilde sapladıktan sonra bıçağı sertçe çekti. Kemerini çözdü ve kestiği yere bağladı. Canını acıtmak için kemeri sonuna kadar sıktı.
Sadece çığlık atıyordu Jimin.

"Yoongi"

Anlatmak istedi onu neden öldürdüğünü.

"Sonra karnım"

Dedi ve Jimin'in karnına ard arda beş defa batırdı bıçağı. Yavaş yavaş gözleri kapanmaya başlamıştı Jimin'in.

"Yoongi anlatmama izin ver lütfen"

Zor çıkan sesiyle konuştu.

"Ve son olarak şah damarım"

Jimin'in saçlarından tutup kafasını kaldırdı ve şah damarını öptü.

"Tam olarak bu şekilde yaptın"

"Yoongi yalvarırım yapma"

"Son sözlerini söyle Park Jimin"

"Seviyorum seni"

Ve bıçağı tam olarak şah damarına sapladı.
Ruhu yok olmadan önce konuştu Yoongi.

"Anlatsaydın yapamazdım özür dilerim bebeğim"

Yok oldu ruhu.
Geriye sadece sözler,kırılmış kalpler ve kötü bir geçmiş kaldı.
Kimse bilmiyordu Jimin'in Yoongi'yi neden öldürdüğünü. Yoongi ise kendinden nefret etmemek için dinlemedi onu. İkiside aşıktı.
Yoongi sadece intikam alacağı kişiye yanlışlıkla aşık olmuştu. Jimin ise geçmiş hayatında ki çocukluk aşkını öldürmüştü ve tekrar ona aşık olmuştu.
Aşk acı verici birşeydi. Ne olursa olsun birbirine olan duygularının kaybolmadığı kötü ve iğrenç birşeydi. Onları öldüren şey sadece aşktı. Birden herşeyin güzel geldiği ama herşeyin kötü olduğu birşeydi.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ben ölmedim/YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin