9.Legenda lui Eyeless Jack

2.4K 225 5
                                    

,,Buna,eu sunt Mike,tocmai m-am mutat in California alaturi de fratele meu.Ne-am mutat intr-o casa foarte mare,dar cateodata am impresia ca nu suntem singuri in aceasta casa.In prima noapte,in timp ce dormeam am auzit geamul deschindu-se.Am simtit ceva pe trup,dar din frica nu am deschis ochii si am adormit.De dimineata,cand am intrat in bucatarie,Jeremy(Fratele meu) si-a scapat ceasca de cafea din mana uitandu-se la mine.Cand m-am uitat in oglinda,am ramas uimit.Aveam obrazul taiat si o taietura adanca in piept.Doctorul mi-a spus ca cineva mi-a luat un rinichi si ca nu e nimic grav,asa ca nu m-am alarmat.In seara urmatoarea am simtit acea chestie din nou.Cand am deschis ochii am vazut..un fel de creatura cu o masca pe fata,curgandu-i un lichid negru din ochi.Cand am incercat sa-i fac o poza acesta m-a atacat,dar am reusit sa scap,fugind in padure.Am lesinat.De dimineata cand am intrat in casa eram foarte speriat.Era...fratele meu cu corpul macelarit,iar langa el era rinichiul meu intr-un borcan,pe jumatate mancat...''Asta a declarat Mike la politie.Politistii nu l-au crezut,asa ca l-au lasat in pace.Nu s-a mai auzit nimic de Mike din acea zi..
Next la 10 voturi(Cartea e destul de populara,deci da).

Legende CreepyPastaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum