Odata era un baiat pe nume Isaac,ce avea un tata,mama sa a murit intr-un accident de masina.Intr-o zi,in timp ce Isaac se juca prin gradina tatal sau a observat ca vorbea cu cineva,asa ca s-a dus la el.L-a intrebat cine e noul sau prieten,Isaac spunand ca il cheama Jack,si vine de la un circ.Tatal sau nevazandu-l pe nicaieri,a crezut ca e un prieten imaginar,asa ca l-a lasat.
In timpul noptii,Isaac l-a vazut pe Jack langa el in pat,si s-a speriat putin.
Jack:Hai sa ne jucam!
Isaac:Ok..
Amandoi merg in bucatarie,Jack luand un cutit.
J:Hai sa ne jucam ratele si vanatorii!
Isaac nu era de acord cu asta,asa ca Jack i-a dat o bomboana,iar acesta accepta(Cam ciudat :)) ).
Amandoi merg in camera tatalui lui Isaac.
J:El e rata.Omoaro!
Baiatul asa a facut,cu lacrimi in ochi.
J:Hai dupa mine!
Isaac fugea dupa el,nestiind unde o sa ajunga.Amandoi ajung intr-un circ.Timp de 30 de minute se distrasera,pana Laughing Jack a facut un gest uimitor:A luat bomboane din cadavrul unui om.Isaac s-a speriat asa de tare,incat a fugit tipand dupa ajutor.Atunci Jack a ramas singur la circ.Peste 10 ani Isaac s-a intors la circ,cautandu-l pe Jack.Jack cand l-a vazut a sarit pe el si i-a despicat stomacul in 2 scotandu-i organele si umplandu-l cu bomboane.Nimeni nu a mai mers la acel circ.Numele circului a ramas ,,Circul Bomboanelor''...
Next la 10 voturi :3
CITEȘTI
Legende CreepyPasta
FanficAici voi posta tot felul de legende,povesti,mituri despre CreepyPasta.Sper sa va placa ;).P.S:Sunt baiat in caz ca va intrebati :))