7.Legenda lui Sally

3.5K 225 23
                                    

Sally locuia cu parintii,pisica,si sora ei,Jane.Se apropia craciunul,iar Sally isi dorea de la mama ei un anumit ursulet brun,cu nasturi in loc de ochi.Din pacate,mama ei nu a gasit la niciun magazin un astfel de ursulet.
Intr-o zi,mama lui Sally gasi acel ursulet la un amanet,si desi vanzatorul nu vroia sa-l vanda a facut-o pentru cativa banuti in plus.Mama fericita,il impacheteaza frumos si il pune langa celelalte cadouri.
Venise si timpul in care cele 2 fetite trebuiau sa deschida cadourile.Sally vazand ursul dorit,botezandu-l Teddy Bear,a tipat de bucurie.In acea noapte,pe cand Jane asculta muzica in camera ei,simte deodata multiple injungheri in spate.Paralizata,il vede pe Teddy Bear cum ii infigea cutitul in maini.Intr-un final,murise...

In camera lor,parintii.Tatal vazu o umbra tarandu-se sub pat,dar o ignora,crezand ca e pisica.
Peste un timp,dupa ce au adormit femeia se trezeste brusc,unde il vede pe sotul ei cu ochii scosi plin de sange.
Nu apuca sa tipe,deoarece intr-o fractiune de secunda gatul ei este taiat,iar in mai putin de un minut moare.
Sally,dormind pe canapea,se trezeste,unde il vede pe Teddy Bear in pragul usii spunandu-i : ,,Acum suntem doar noi 2 Sally..'',zambindu-i sadic.Sally ii multumeste.

Dupa 3 saptamani au fost gasite 3 cadavre in casa,dar nici urma de Sally.Pe perete din camera ei scria ,,Play with me!''...


Legende CreepyPastaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum