* Knock knock *
"......................"
*Knock knock *
"Jungkook, uyan! Okula geç kalacaksın.''
'' Hyung beş dakika daha. ''
"Aish! Eğer hemen uyanmayacaksan, çizgi romanlarını ve değerli demir adam figürlerini yakacağım. "
'' Tamam tamam, kalktım. Lütfen eşyalarımı rahat bırak. ''
Bu Jeon Jungkook. Seul'de küçük bir evde kardeşi Kim Seok-jin ve amcası Daejoon ile yaşayan tipik bir lise öğrencisi. Talihsiz bir olay nedeniyle, Jungkook ve jin küçükken bir uçak kazasında ebeveynlerini kaybettiler. Jungkook okulundaki en zeki öğrencilerden biri olarak büyüdü. Ancak beden eğitimi söz konusu olduğunda umutsuz bir vakaydı. Kalın çerçeveli gözlükleri ve kocaman kapüşonlu üstleriyle yürüyüş sopası gibi görünüyordu. Stereotiplere göre bir nerd gibi görünüyor, bu da onu zorbaların başlıca hedefi yapıyor. Her zaman idolü Tony Stark gibi olmak, bir dahi olmak ve insanları tehlikeden kurtarmak istemişti. Ancak bunun imkansız olduğunu biliyordu, bu yüzden bir gün Stark endüstrilerinde çalışmaya kararlıydı.
Hayatının sonsuza dek değişmek üzere olduğunu bilmiyordu."Jungkook, aşağı gel! Kahvaltı hazır".
"Geliyorum Hyung!". Jungkook yemek odasına indi ve amcasını ve kardeşini selamladı. Her zamanki gibi bol siyah kapüşonlu üstünü ve kot pantolonunu gözlükleriyle giymişti. Kahvaltısını mideye indirdi ve bisikletiyle okula gitti. En iyi arkadaşı Jung Hoseok ile Seul uluslararası okulunda okudu. Birlikte okulda zorbalardan kurtulmayı başardılar.
"Hey Jungkook!" arkadaşı Hoseok bisikletini park ederken ona el salladı. Jungkook Hoseok'a doğru yürümek üzereyken kırmızı bir araba yüksek hızla yanından geçti ve onu korkutup kıçının üstüne düşmesine neden oldu. Okulun en büyük zorbası, diğer adıyla Kwan Jiwoo, arabadan ona doğru yürüdü.
"Hey dereotu! Nereye gittiğine dikkat et. Umarım öğle yemeği paramı getirmişsindir, jeon," Jiwoo Jungkook'u yakasından tutup yukarı çekerken söyledi. Aman Tanrım! Ne diyeceğim? Öğle yemeği parasını unuttum.
"Üzgünüm jiwoo, unuttum" diye cevapladı Jungkook sesinde bir titremeyle.
"Vay canına! Gerçekten bugün seni yumruklamamı istiyorsun ha jeon? Bana yalan söyleme ve bana o lanet parayı ver!" diye bağırdı Jiwoo, çevredeki herkesi ürküterek.
Jiwoo Jungkook'a vurmaya hazır olduğunda, hayatı için dua etti. Hoseok onlara doğru koştu, Jungkook'a yardım etmeye hazırdı, ancak şu sözlerle bölündü, "Jiwoo, onu rahat bırakır mısın?" Jiwoo yumruk atmaya hazırdı ki melek gibi bir ses onu durdurdu.
Okulun sevgilisi ve herkesin ideal tipi Park Jimin. Jungkook'un gördüğü en nazik ve en güzel insandı. Jimin'e her zaman aşıktı ve Hoseok onu kızdırmak için hiçbir fırsatı kaçırmaz Jimin'e bunu söyledi. Ancak kimse Jimin'in okulun en çekici kişisi olduğunu inkar edemez. Jimin'e baktığında, her şey bir filmdeymiş gibi ağır çekimde görünüyor. Jimin'in ipeksi sarı saçları vardı ve Jungkook parmaklarını saçlarının arasından geçirse nasıl hissedeceğini merak ediyordu. Ve Jimin okula her zaman en seksi kıyafetleri giyerdi, bu onu bir model gibi gösterirdi, ancak Jungkook'un en çok hayran olduğu şey Jimin'in kazak pençeleri olan kocaman kazaklar giymesiydi, bu da onu çok sevimli gösteriyordu.
"Hey Jimin! Jeon ile sadece arkadaşça şakalaşıyordum. Başka bir şey değil". gördün mü? Kimse Jimin'e hayır diyemez veya kötü bir izlenim veremez. Bu Jimin etkisiydi.
"Gerçekten mi? O zaman neden bizi yalnız bırakmıyorsun? Bay Kim'in bize verdiği biyoloji ödevini Jungkook'a sormam gerek, lütfen?" diye sordu Jimin tatlı bir sesle jiwoo'ya.
"Oh! Tamam sorun değil. Onu alabilirsin. Ayrıca jimin, bugün çok güzel görünüyorsun." Jungkook, bariz flörtleşmeye irkildi ve içinden jimin'in jiwoo'nun ilerlemelerini her zaman reddettiği için tanrıya şükretti.
"Teşekkür ederim jiwoo. Sonra görüşürüz." Jimin cevap verir ve muhteşem gülümsemesiyle Jungkook'a döner.
"İyi misin Jungkook? Oldukça sarsılmış görünüyorsun." diye sordu Jimin endişeyle.
"İ-iyiyim jimin. Yardımın için teşekkür ederim." Hoseok, aralarındaki konuşmayı izlerken, jungkook'un kekelemelerine homurdandı ve kızarmasına neden oldu. Jimin onun sevimliliğine kıkırdadı ve bu Jungkook'un daha da kızarmasına neden oldu.
"Neyse, jiwoo'nun sana zorbalık ettiğini biliyorum Jungkook ve umarım bir gün ona karşı gelirsin. Masum insanları kullanmasına izin veremeyiz. "Jungkook ve Hoseok önce birbirlerine sonra da sanki iki başı varmış gibi Jimin'e baktılar.
"Tamam beyler, günün ilk dersinin zamanı geldi. Daha sonra tekrar konuşuruz. Dövüşüyoruz!". Jimin el sallayarak veda etti ve sınıfına doğru yürüdü. Jungkook, Jimin'in ayrılırkenki figürüne derin bir iç çekti.
"Dostum! Ağzının suyunu akıtmayı bırak ve hemen derse gidelim" Hoseok gözlerini devirdi ve Jungkook'u ilk derslerine sürükledi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Amazing Spiderman || Jikook
FanfictionGenç Jeon Jungkook, diğer adıyla Örümcek Adam, kim olduğunu ve ilk aşkı Park Jimin'e karşı hislerinin ne olduğunu anlamaya çalışmaktadır. Ebeveynleri tarafından geride bırakılmış ve kardeşi Kim Seokjin ve amcası tarafından büyütülmüştür. Jungkook, b...