6.Bölüm Sadece Sen

384 61 90
                                    

Sonunda, sonunda yastığa huzurlu bir şekilde başını koydu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonunda, sonunda yastığa huzurlu bir şekilde başını koydu. Stresle kıvranan vücudu hem Jimini görmenin hem de neredeyse ilk defa yaşadığı adrenalin yüzünden saniyeler içinde değişim yaşamıştı.

Titreyen ellerinin sıkmayı bırakarak tüm kaslarını serbest bırakarak derin bir nefes verdi. Jimin'in sonunda yanına gelecek olması kendisini mutlu ederken uyku ile uyanıklık arasında olan bedenine birden kolların sarılmasıyla irkildi.

Arkasına dönerek baktığında kapının sesini duymaması kendisini oldukça şaşırtıyorken Taehyung'un beline hücum eden elleri ile gülümsedi.

"Sen her gece benimle mi uyuyacaksın ya?"

Şakaya karışık sözlerini büyük bir ciddiyetle algılayan Taehyung, hızla kafasını onaylar biçimde sallayarak kendisine küçük bir öpücük sundu. "O zaman hemen uyuyalım mı?" Soruyla karışık, emir cümlesiyle Taehyung, Jungkook'un boynuna daha çok sokularak gözlerini kapadı.

Onun dün ki kokusunu yeniden almak istiyordu.

İçinde anlamlandıramadığı fakat o an kendisine muhteşem gelen o hissi yeniden istiyordu. Bu yüzden her gün Jungkook'la uyumaya emindi. Gecenin yarısında gözlerini huzura yuman ikili derin uykuya dalarak geceyi geçirdi...

___

Taehyung'tan önce uyanmıştı ama hâlâ kalkamamıştı... Taehyung'un bir kilit gibi sarılmış olan kolları hiç bir şekilde kendini bırakmıyordu. Yeniden önce ki sabah yaşanan şeyleri yaşamak istemediği için son gücünü kullanarak açtığı kollardan kurtularak hızla masaya koştu. İçinden aldığı ilacı ağzına alarak kendine su doldurup boğazından akıp gitmesine izin verdi.

Sabah kahvaltısı birazdan geleceği aklına gelirken odanın camına geçip açtı. Her sabah olduğu gibi feromonları sinmişken diğer iki alfanın da kokuyu almasını istemiyordu işte. Yatakta olan hareketlenmeyle o tarafa döndüğünde Taehyung kendisine çatmış olduğu kaşlarıyla öylece bakıyordu.

Dudakları da büzülmüşken kendisine o kadar tatlı geliyordu ki yanaklarından tutup sıkma isteğini içinde bastırmaya çalışıyordu, demir kapının sesiyle ikilinin bakışları kapıya döndü. Yemek getiren ikili kendilerine bakmadan hızla tepsileri koyarken Jungkook'ta onlarla pek ilgilenmeden lavaboya gitti.

Taehyung'u kendi yatağında görmüşlerdi ama şimdilik nedensiz bir şekilde bunu umursamıyordu. Eğer ciddi anlamda zorlanırsa Taehyung'u buradan kaçırabilirdi.

Fakat elinde hiç bir imkanı yokken Kraliçenin kendilerini hemen bulabileceği gerçeğide kendisini korkutuyordu. Yüzüne çarptığı suyla ferahlarken demir kapının kapanma sesi kulaklarını doldurdu.

Kafasını kaldıracağı sırada bir anda boynundan tutularak sürüklemeye başladığında ne olduğu anlamak için kafasını çevirmeye çalışıyor fakat boynunda ki el öyle bir sıkıyordu ki, hiç bir şekilde çeviremiyordu.

Kim's Secret | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin