LotC, "8,9,3/Yakuza" serisinde ismi geçen hacker grubunun kuruluş hikayesini anlatacağımız bir kurgu olacak. Karakterlerin tamamen kendi hikayelerini işleyeceğimiz için Yakuza serisinden ayrı okunabilir. İki kurgu arasında birkaç ortak karakter var ama biz en çok Akari karakteriyle karşılaşacağız. Şimdiden iyi eğlenceler dilerim. (:
Yüz yılı aşkın zamandır Tekin Ailesi'nin kalesi olan gösterişli malikanenin ikinci katının güney cephesinde bulunan ve tam teşekküllü bir hastane odasına dönüştürülmüş, gün ışığını içeri alan geniş pencerelerle çevrilmiş odada son günlerini geçiren Belen Tekin, sırtını ona dönmüş yüzünde memnuniyetsiz bir ifadeyle dışarıyı seyreden oğluna bir umut bakmaktaydı.
Ellerini özel dikim pantolonunun cebine koymuş sessizce dışarıyı izleyen ellili yaşlardaki adamın dudakları iyice gerildi ve derin bir nefes aldı. Annesine dönmeden, "Pekâlâ," dedi, derinden gelen bir ses tonuyla. "O çürüğün son kez buraya girmesine izin vereceğim."
Hasta kadının yüz hatları rahatlamanın verdiği gevşemeyle hareketlendi ve başını yastığa rahatlıkla koydu. Duasını sonunda kabul ettiği için tanrıya şükür etti ve bir anda mutluluk yaşlarıyla dolan gözlerini kapattı. Sonunda evden dokuz yıldır uzak olan torununu görebilecekti.
Hoşnutsuz yüz ifadesini siniriyle derinleşmiş nefesiyle taçlandıran adam yüzünü kapıya döndü ve yatakta yatan kadına göz ucuyla dahi bakmadan dışarı çıktı. Ölümün eşiğindeyken bile annesinin sorun çıkarttığını düşünerek koridorda ilerledi. Malikanenin tam ortasına yerleştirilmiş iç bahçesine bakan pencereler sayesinde aydınlansa da parıltılı ve altın hatlı avizelerin içindeki ampullerle sarımsı bir ışık yakalamış ruhsuz koridorda adım seslerinin yankılarını çıkartarak ilerlemeye devam etti.
Malikane, içinde yaşayanların birbirine bağlı bir aileymiş gibi rol yapmak zorunda olmadıkları gözlerden uzak en güvenli alandı.
Ufak bir not:
Öncelikle bu kurgunun iki yazarının olduğunu belirtmekle başlamalıyım. Hayatıma hiç beklenmedik bir anda giren ve Ikigai(生 き 甲 斐)'me dönüşen sevgilimle hemen hemen aynı beyinlere, aynı iş kolikliğe ve aynı mükemmeliyetçiliğe sahibiz. 8,9,3/Yakuza'yı onun okuması için Japonca'ya çevirmemle LotC'un konusu çıktı ortaya. Zaten Yakuza'yı yazarken (henüz o zaman arkadaştık) Japon kültürü ve gelenekleri hakkında birçok konuda Yasu'ya danışıp bilgi edinmiştim. LotC henüz kafamın içindeki derinliklerde yazıp yazmayacağım belli olmayan bir fikirden ibaretken, beraber büyütüp hayata geçirdik ve sizlere sunduk.
Üstteki görsel, kitaptaki iki ana karakterin kişilikleriyle ilgili bir şeyler yansıtan eşyalardan oluşan bir 3D modellemedir. Kurgulardaki karakterler gerçek olmasalar da var olduklarını hissetmeyi ve hissettirmeyi seviyoruz. Bir çoğunuzun bu hissi anladığını bildiğimiz için böyle şeylerle severek uğraşıyoruz. (: Umarım hayal dünyanıza giren karakterler size iyisiyle kötüsüyle bir şeyler hissettirmeyi başarır. Tıpkı hayat gibi. İyi ve kötü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LotC (GxG)
Teen FictionAilesi tarafından dışlanmış, yurt dışında pek de temiz olmayan bir hayat yaşayan Umay, kumar kulübünde büyük bir vurgun yaptığı gece babaannesinin son günlerinde olduğunu ve onu görmek istediği haberini alır. Dokuz yıllık kini ve sinirini, onu dokuz...