Raşanın eyesinden
Gece gece kalktım ve su almaya gittim. Nedenmi çünkü susadım. Tam odaya gidiyordumki k.korenin odasından inleme sesleri geliyordu. Amk çini durmamış azgın herif. Neyse odaya girdim ve yavaşça kapıyı kapattım. Hmm kızıl yıldızıma bakam bi. Törkinin yanına gittim ve arkasında sarıldım. Fakat çok yumuşak? Yorganı üstünden çektim ve türkiye yoktu!! Hemen amerikanın yanına gittim ve yüzüne tokat attım.
🇺🇸: Noldu amk akşam akşam
🇷🇺: Kalk lan davar türkiye yok!
🇺🇸: NEEEE!
Hızlıca kalktı.
🇺🇸: Nasıl yok amk!
🇷🇺: yok işte lan yok gitmiş
🇺🇸: Off inşallah kaçırılmamıştır daha yeni siktik
🇷🇺: kaçırılıp kaçırılmadığını birazdan anlıcaz
Odadan koşarak çıktım ve kazakistanın odasına girdim. Yatağa gittim ve örtüyü üzerinden çektim. Yoktu. Sonra hızlıca kırgızın odasına girdim ve gidip örtüyü çektim. Yoktu. En sonunda kanada ile azerin odasına gittim ve içeri girdim. Hızlıca yatak örtüsünü kaldırdım oda yoktu. Kanada sersemlemiş bir yüzle bana bakıyordu anlaşılan yeni uyanmıştı.
🇨🇦: Noldu gece gece
🇷🇺: AZER VE TÜRKLER EVDE YOKLAR
🇨🇦: NEEEE!
O şaşkınlığını atlamadan odadan çıktım ve hemen yanındaki odaya girdim.
🇷🇺: TÜRKLER YOK KAÇMIŞLAR KALKIN BASKINA GİDİYORUZ
Girdiğim oda g.korenin ve japonun odasıymış. Sonra salona çıktım ve bağırmaya başladım.
🇷🇺: TÜRLER KAÇMIŞLAR BASKINA GİDİYORUZ KALKIN DE HAYDE
Bunu dedikten sonra odaya gittim ve çantama sakinleştirici biber gazı ve iki tane tabanca aldım. Tekrardan salona çıktığımda herkes hazırlanmıştı. Japona baktım.
🇯🇵: Bir hava limanına gitmişler amerika ve sana konumlarını attım
Amerikaya gidelim dedim. Evden hızlıca çıkıp motosikletlerimize bindik ve havalimanına gitmeye başladık.
...
..
.
.
.Evet havalimanına geldik. Fakat türkler yoktu gitmişlerdi bende telefonumu çıkarıp türkiyeye yazdım.
Kebap💖💝💞
- Nereye gittiysen seni bulacağım
Törkinin gözünden
Abimin bana seslenelişleriyle uyandım.
🇹🇷: Noldu abi ya
🇰🇿: Pakistana geldik hadi kalk
🇹🇷:ah tamam
Gerindim ve yanımdaki kıbrısa baktım. Hala uyuyordu. Kıbrısı dikkatli bir şekilde kucağıma aldım ve battaniyeyi katlayıp bebek arabasına koydum aynı zamanda kıbrısıda koydum. Ablama baktığımda hala uyuyordu. Yanına gittim. Özbeki kucağıma alıp bebek arabasına koydum. Sonra battaniyesinide katlayıp koydum ve ablamı dürttüm.
🇹🇷: Abla abla!ABLAAAAA!
🇰🇬: ANANI SİKİM!
Ablam yere şlap diye yapıştı.
🇹🇷:JSJDJJDJJDJDJDIIDUFJFJFF
🇹🇷: BENİM ANAM YOKKİ GÖR
🇰🇬: Biliyoz amk! Hani kardeşiz ya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hello bitchıslar {RusAmeTürk}~
RandomEski hesabım @Arzusasunarumodon da yazdığım countryhumans kitabının devamııı!!!