8 (S)

268 16 50
                                    

🇨🇦 in eyesinden

Uzun zamandır bu anı bekliyordum. Kontrolümü kaybetmeden tatmak istiyorum. Azer bana sürtünüp duruyordu. Hızlıca azerin üstünü çıkardım ve kucağıma alıp yatağa attım. Tekrar üstüne çıkıp öpmeye başladım. Yavaş yavaş boynuna geldim. Boynunu öpmeye başladım ve ısırdım.

🇦🇿: Ah

Bana o tatlı inlemelerinden vermişti. Azeri sert bir şekilde öpmeye başladım. Bir süre böyle öpüşmüstük. Biraz nefeslenmesi için geri çekildim. Biraz sonra tekrar öpmeye başladım. Bu sefer dilimi diline sürtüp ağzının içini keşfedercesine alabildiğim kadar sokuyordum. Geri çekildim. Çekmeceye uzanıp kayganlaştırıcıyı ve kondom aldım. Azerin ve kendi üstümü çıkardım. Azer bir anda sırıtıp kucağıma çıkıp sürtünmeye başladı. Bende sırıtıp ona baktım.

🇨🇦: çok arsızsın azer~

Dedim. Bir süre sürtündükten sonra altıma aldım. Kondomu takıp kayganlaştırıcıyı azerimin pembe deliğine sürdüm. Sonra parmağımı deliğine yolladım.

🇦🇿: A-AH

aldırmadan 2. Ve 3. Parmağımıda yolladım.

🇦🇿:  AHH AHH YA-YAVAŞ

Makas hareketi yapmaya başladım.

🇦🇿: Ah! AH!

🇨🇦: Zevk noktanı bulama-

🇦🇿: Ahm♡! Ah♡~

Parmaklarımı çıkardım. Sanırım içindeki boşluktan mız mızlanmaya başladı. Penisimi sürtmeye başladım. Bir anda ucunu soktum.

🇦🇿: AH- ÇOK ACI- hık! - YO ÇIKAR

🇨🇦: merak etme birazdan seni zevkten kudurtacağım

Dedim ve bir anda yarısına kadar soktum. Ardından hızlı bir şekilde onu becermeye başladım.

🇦🇿: AHH! AHM! AHH

🇦🇿AHM♡~ AH♡~

Ve sonra bedenimi alfa kurdum ele geçirdi....
...
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

🇹🇷 nın eyesinden 

Kahvaltıyı hazırlamıştım. Abimi ve ablamı ( kazakistan ve kırgızistan) çağırmıştım. Azerin odasının önüne gelmiştimki-

🇦🇿: AHM♡~ AAAAHH♡~ KANA- hık - DA YA-YAVAŞLA

LN BU KANADA PİÇİ BENİM KARDEŞİMİ Mİ SİKİYO!

🇹🇷: ECDADINA TETENOZ AŞISI YAPTIRDIĞIMIN .PİÇİ AÇ LN KAPIYI. NE HAKLA BENİM KARDEŞİMİ SİKERSİN PİÇ HERİF ORUSBU.

Kapıya tekme atmaya başladım. Sanırım fazla bağırmışım herkes uyanmıştı.

🇯🇵: Yaa Türki-kun ne bağırıyon sabah sabah

🇹🇷: BU KANADA PİÇİ BENİM KARDEŞİMİ SİKİYOR ORUSPU ÇOÇUĞU AÇ LAN KAPIYI

🇬🇧: Ayıp oluyor ama

🇹🇷: AYIBIN YOLU KAYIP SANA GİRSİN.

🇹🇷: AÇ LAN YARRAK KAFA AMINA KODUĞUM AÇ KAPIYI

🇹🇷: SENİ YUNANLA BİRLEŞTERECEĞİM SİKİK ŞEREFSİZ

🇷🇺: Ah yeter ama

Dedi ve eliyle ağızımı kapattı. Tabi ben mal mal bağırıp enerjimi tüketmeyeceğim için ulusal hayvanımın özelliklerini aktifleştirdim. Hemen ayının elini ısırdım ve kapıya uçan tekme attım. FAKAT AMINA KODUĞUMUN KAPISI AÇILMADI. Rusya tekrar bana doğru geleceği sırada cnm abim kazakistan önüme geçti ve beni kucağına alıp havaya kaldırdı. Kazakistana sinirli bir şekilde baktım.

Hello bitchıslar {RusAmeTürk}~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin