🇹🇷 kaslı eyesinden
Kıbrısı susturmuştum ve bizimkiler gelmişti bende onlara olanları anlattım. Sonra evden çıkıp arabaya bindik. Biz görevi tamamlarken kırgız kıbrısa bakacaktı. Arabadayken telefonuma mesaj geldi. Baktığımda ise g.koredendi.
Japonunki: Türki kalktığımda yoktun endişelendim nerdesin?
Şimdi yazmazsam büyük ihtimal amerikaya haber verecektir o yüzden cevap verdim.
:Kıbrıs ağlıyordu bende seni rahatsız etmemek için hemde az hava değişikliği olsun diye kardeşlerimle kaldığım eve geldim
Yazdıktan sonra gönderdim. Hem bara gelmiştik. Ben evden çıkmadan önce kırgızın verdiği o müp elbiseyi giydim. Bara ben girmiştim. Kazak kapıda bekliyor azer ise bana komut veriyordu. Azerin dediğine göre barın en sol köşesinde oturuyormuş.
🇦🇿: Abi Amerika ve Almanya barın sağ köşesindeler. Katarı alıp üst odalara götür ve orada işini bitir. Dikkatli ol.
🇹🇷: Tamam
Dedim. Barın sağına baktım gerçektende ortalardı. Hemen katarın yanına gittim.
🇹🇷: Merhaba tanışmak istermisin
🇶🇦: Tabikide güzellik~~~Yanına oturdum. Kolayca sarhoş ettim. Katarı alıp amerikalara görünmeden yukarı sex odalarından birine soktum. Kapıyı kilitledim. Katara doğru yaklaşıp cebimden çıkardığım çakıyla kafasını kestim. Yazık katarın cansız bedeni yere düştü. Hemen önceden koyduğum temizlik malzemelerini çıkardım. Eldivenlerimi taktım ve bütün paralarını ve değerli eşyaları aldım. Sonra kanıt kalmayacak şekilde temizledim. O bardan hızlı ve dikkatli bir şekilde çıktım. Kazakla beraber arabaya bindik ve azer arabayı sürmeye başladı. Bende o sırada kanlı eldivenlerim ile bıçağımı çantama koydum. Kırgız uyumuş kıbrısı kucağıma koydu. Ve ortak evimize geldik. Hemen arabadan çıkıp eve girdim ve üstümü değiştirip kıbrısı soğumuş sütünü ısıttım. Kardeşlerime veda edip ilk ben yurda gittim.
....
...
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.🇺🇸 eyesinden
G.kore bana Türkiye nin olmadığını söyledi ve ayrıca ben türk ülkelerinin beraber kaldığı eve kamera takıcakken türki nin gelmesi. Türki şüpheli görünüyor ve ben kamera takıcakken profesyonelce hareketleri....
Ayrıca yurttaki bütün türk ülkelerinin
Aynı zamanda yurtta olmaması....
Evet! Tam türk ülkeleri yokken cinayet işlenmesi. Ekibi toplamalıyım.Ekibi toplar
🇺🇸: Evet arkadaşlar vekanın kim olduğuna dair birisini buldum. Hepiniz biliyorsunuzki dün türk kardeşlerin evine kamera takmaya gittim fakat kamerayı tam takıcakken
Türkiye geldi bir insana yani acemiye göre profesyonelce hareketler yaptı. Ve biz almanya ile o gün katarın bulunduğu bara gittik. Katarın cinayetinin olduğu saatlerde ne tuhaf ki bütün türk ülkeleri yurtta değildi. Ayrıca katarın omzunda T işareti vardı. Ben türk ülkelerinden şüpheleniyorum.🇩🇪: O zaman yine aynı mekânda büyük ihtimal birilerini tekrar öldürecek ben ve kanada kapıda, g.kore ile fransa çıkış kapısında,çin ve k.kore barın içinde, rusya ile amerika yukarı katta ve ingiltere barın kameralarına bakıp bize rapor vericek son olarak japonya ise vekaya komut veren kişi veya kişileri bulucak anlaşıldımı ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hello bitchıslar {RusAmeTürk}~
AcakEski hesabım @Arzusasunarumodon da yazdığım countryhumans kitabının devamııı!!!