Ez Szerelem?

100 1 3
                                    

Szofi az egyik barátnőm tegnap mutatott egy képet nekem két fiúról a "2okosról".

-Ők kik? kérdem.

-A 2okos, nem ismered? kérdi meglepetten Szofi.

-Neem, mit csinálnak hogy híresek?

-Streamerek. mondja

-Ó értem. mondom ezt mit nem sejtve a jövőmről.

Ezután nem foglalkoztam velük, mert nem nagyon fogott meg kinézetük.

Bár úgy gondoltam miért ne keressek rájuk?
Mikor már a harmadik videót néztem elkezdtem érezni valamit a hasamban. Nem foglalkoztam vele de mikor tovább néztem a videót egyre erősebbé vált ez az érzés.

-Tudom hogy ez mit jelent! Szerelmes vagyoook??! És pont Ice-ba? kérdem magamtól.

-Ez hogy lehet én nem olyan vagyok aki azonnal érezni kezd valaki iránt valamit.

-Még nem mondom el Szofinak mi történt, lehet hogy csak egy fel lángolás volt.

///. ///

Másnap reggel van. Facebook-ot pörgettem mikor meg akadt a szemem egy poszton. Valami fesztivál lesz 16:00kor és még nincs is messze, szóval gondoltam meg kérdezem Szofit hogy volna e kedve jönni velem.

Válaszul nem várt dolgot kaptam, beteg lett (náthás).

Így el is ment a kedvem az egésztől. Bár még meg gomdolom.

Gyorsan jobbulást kivántam neki és csináltam tovább a mindennapi dolgaimat.

Part 1 ❤️ remélem tetszik.
Helyesírás miatt srry🎀

Váratlan Szerelem | 2okos, Ice És A Te TörténetedDonde viven las historias. Descúbrelo ahora