A fesztiválon

78 0 1
                                    

15:34 van azon gondolkozom hogy el e mennyek a fesztiválra vagy ne. Ugh rá vettem magam, és elkezdek készülődni, egy egyszerű fekete hozzám simuló pólót és egy farmert vettem fel. Hullámos hajamat pedig ki engedve hagytam. hívtam magamnak egy taxit és pár perc múlva már ott is voltam. Vettem magamnak egy tiszta vizet mert már megszomjaztam, és csak sétálgattam meg a büféket nézegettem.

Úgy bele bambultam hogy nem vettem észre hogy valakibe éppen belementem  (De nem akárkibe). Majdnem el estem de valaki meg tartott, mire észbe kaptam csak azt látom hogy ice a kezébe tart engem. A szívem 3 ütemet ki hagyott. És rá nézek KDS-re éppen minket mutat a chat-nek, gyorsan kimáztam ice kezéből vagyis próbáltam hisz ice nem engedett. Nagyon meglepődtem ezen. Mikor már a saját lábamon állok elkezdek velük beszélgetni.

-Ú bocs nem akartam. mondom
-ice -jaj semmi baj. csak bámul rám mintha valami görög istennő lennék.
-köszönök KDS-nek is
-Sziaa
- KDS - Hello
Mikor vissza nézek ice-ra még mindig engem bámul ahogy próbálom arcomból ki szedni haj tincseimet.

        • Ice szemszöge •

Éppen most lőttük fel a streamet kds barátommal mikor azt veszem észre hogy egy lány belém jön, próbáltam megtartani őt hogy ne essen el. Mikor rá néztem nem tudtam le venni a szemem róla gyönyörű volt színte tökéletes.

Szerintem észre vette hogy csak bámulom és muszály volt el engednem őt, és rá jönnöm hogy streamben vagyok.

Elkeztünk beszélgetni, bocsánatot kért és én persze elfogadtam.
KDS zökkentett ki bambulásomból azzal hogy

-kds -bro csináljunk egy képet aztán kell mennünk.

- ice - oké tesó csak várj egy percet (vakartam meg tarkóm)

- ice - ommh nagyon szép lány vagy (mondom az előttem áló gyönyörűségnek)

Mikor ezt KDS meghallotta azonnal elvitte a máshova a chatet hogy ne hallják beszélgetésünket.

• Én szemszögem •

Mikor meg hallottam hogy ice azt mondta: "nagyon szép lány vagy".

Kidüllet szemekkel elkezdtem minden féle érzést érezni, meg sem tudtam mozdulni.

Mikor ice a vállamhoz akart érni mert látta hogy fal fehér vagyok akkor ébredtem fel.(Ez álom vagy valóság? mondom magamban)

És csak annyi jött ki belőlem hogy
-komolyan?

-ice -igen... Ommh
.. el.. el elkérhetem a számod? (Kérdi rezegő hangon

-omm persze (bróbáltam nyugtatni magam)

         ////
Számot cseréltünk. KDS 20 méterről kiabált icenak hogy várják a nézők.

Aztán ice elköszönt és én is tőle.

Ettől a perctől fogva én azonnal hívtam magamnak egy taxit és haza mentem...


Part 2🎀 köszönöm aki eddig elolvasta az 1részt🙏🏽 remélem tetszik!
Helyesírás miatt srry!





Váratlan Szerelem | 2okos, Ice És A Te TörténetedOnde histórias criam vida. Descubra agora