Rozdział 2: „Chemia w Tłumie

67 8 0
                                    

**Mila**

Ok, to się zaczęło. Miałam nadzieję, że po wczorajszym „przyjemnym" powrocie do szkoły dzisiaj będzie lepiej. No i bum! Od samego rana czułam, że coś jest nie tak. I miałam rację.


Wchodzę do klasy, a tam stoi ona – nasza nowa nauczycielka chemii. Chemiczna diablica, jak ja ją już nazywam w myślach.  seksowna i to nie w tę stronę, bo z każdą chwilą jej widoku rośnie mi ciśnienie. Ma na sobie jakąś elegancką, dopasowaną sukienkę i te jej brązowe oczy, które patrzą na mnie jakby od razu chciały mnie zestrzelić. Wygląda jak jedna z tych zimnych, bezlitosnych modelek z Instagramu, tylko że zamiast słodkiego uśmiechu ma ten złośliwy grymas, który nie wróży nic dobrego.


„Dzień dobry, klaso" – mówi swoim niskim, ochrypłym głosem, który sprawia, że dreszcze przechodzą mi po plecach. „Jestem Isabella i będę waszą nową nauczycielką chemii... i wychowawczynią." 


„Niech mnie ktoś trzyma!" – Karola piszczy obok mnie, a ja czuję, jak z każdą sekundą moje napięcie rośnie. „Czy ty słyszałaś? Ona będzie naszą wychowawczynią! To jest jakiś żart!"


Isabella ma ten złośliwy, pewny siebie uśmieszek, jakby wcale jej nie obchodziło, że z każdą chwilą rośnie nasz niepokój. I co gorsza, wygląda na to, że lubi to, co widzi – nasze zdenerwowanie. Czuje się jakby bawiła się naszymi nerwami, rozkoszując się każdym naszym drżeniem. Widać, że nie znosi, gdy ktoś się jej sprzeciwia, a jej oczy momentalnie potrafią sprawić, że człowiek czuje się jak robak.


„No dobra, czas zacząć" – mówi, a my wszyscy zaczynamy wymieniać nerwowe spojrzenia. Od teraz nie będę mogła zbytnio ignorować chemii – niestety, będzie to dość intensywne spotkanie z naszą nową wychowawczynią.


„Karola, nie wiem jak ty, ale ja chyba zaczynam się bać..." – szepczę do przyjaciółki. „Ta baba jest okropna. Zimna, oschła i, co najgorsze, złośliwa. I to, że będzie naszą wychowawczynią, to jakiś koszmar!"


Karola tylko kiwa głową, jej wyraz twarzy mówi wszystko. I co teraz? Musimy przetrwać to szaleństwo. I to nie będzie łatwe.

"Chemia Zmysłów" gxgOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz