Part 20
ေ႐ွာင္းက်န္႔ သူ႕အေ႐ွ႕မွာေမ့ေနတဲ့သူကိုယ္ၾကည့္ၿပီး ဘာဆက္လုပ္ရမလည္းေတြးေနမိတယ္ ၊ မိန္းရန္လီရဲ႕ အျပဳမူေတြကိုယ္ သီးခံေနပင္မဲ့ မိန္းရန္လီရဲ႕ စကားေတြကိုယ္ ေ႐ွာင္းက်န္႔ သီးမခံႏိုင္ခဲ့ဘူး ၊ ရိေပၚကိုယ္ အက်ပ္ကိုင္တဲ့ မိန္းရန္လီကိုယ္ ေ႐ွာင္းက်န္႔ၾကည့္မရသလို ရိေပၚကိုယ္ တပ္မက္လိုစိတ္႐ွိတဲ့ မိန္းရန္လီကိုယ္ ေ႐ွာင္းက်န္႔မုန္းပါတယ္။
"အ င့့့့့္ "
လႈပ္႐ွားမူျပဳလာတဲ့ ခႏၶာကိုယ္နဲ႔အတူ ပြင့္ဟလာတဲ့ မ်က္၀န္းေတြက အံဩမူနဲ႔အတူ ထိတ္လန္႔မူတို႔ပါ ေရာ႐ူက္ေနတယ္။"သတိရဖို႔ ၾကာလိုက္တာ ငါမင္းကိုယ္ေစာင့္ေနတာ ၾကာၿပီး "
"အြန္းးး ... အင္းး ... "
"အားး ေမ့ေနတာ .. ငါမင္းပါးစပ္ထဲကအ၀တ္ကိုယ္ ထုတ္ေပးမယ္ ဒါေပမဲ့ မင္းႏူတ္ကေအာ္သံၾကားတာနဲ႔ ဒီမွာေတြ႕လား "
ခြဲစိတ္ခန္းသုံးဓါးကိုယ္ မိန္းရန္လီေ႐ွ႕ေဝ့ရမ္းျပရင္ ႏူတ္ခမ္းသားေပၚတင္ထားတယ္။"ငါစိတ္ေက်နပ္မူမ႐ွိတဲ့အျပဳမူတစ္ခုျဖစ္ျဖစ္လုပ္ၾကည့္ မင္းမ်က္ႏွာလွလွေလး အက်ဥ္းတန္သြားေစရမယ္ နားလည္လား "
ထိတ္လန္႔မူေရာ႐ူက္ေနတဲ့ မ်က္၀န္းေတြနဲ႔အတူ ေျဖးညင္းစြာတစ္ခ်က္ခ်င္းေခါင္းညိမ္ျပလာတဲ့သူေၾကာင့္ ပါးစပ္ထဲကအ၀တ္ကိုယ္ထုတ္ေပးလိုက္တာနဲ႔ အစီရီထြက္က်လာတဲ့ စကားသံေတြ။"ေ႐ွာင္းက်န္႔ !! နင္ .. ဘာေတြလုပ္ေနတာလည္း .. ဘာလို႔ငါ့ကိုယ္ဖမ္းထားရတာလည္ ! "
"မင္းေမးခြန္းေတြကမ်ားလိုက္တာ .. ဘယ္တစ္ခုကစၾကားခ်င္လည္း မိန္းရန္လီ "
"မသိခ်င္ဘူး .. ငါကိုယ္လြတ္ေပး ... "
"အို႔ လြတ္ေပးခ်င္မွေတာ့ အစထဲက အခုလိုလုပ္မလား ဦးေနာက္မ႐ွိလိုက္တာ ""ေ႐ွာင္းက်န္႔ ! နင္လုပ္ေနတာေတြ ရိေပၚသိသြားရင္ နင္ကိုယ္အလြတ္ေပးမယ္ထင္လား ! သူကနင္ကိုယ္ psychopath တစ္ေယာက္မဟုတ္ဘူးလို႔သိထားတာ နင္အခုလိုအ႐ူးဆန္တဲ့ လုပ္ရပ္ေတြ လုပ္ေနတာသိသြားရင္ နင္ကိုယ္ လြတ္ေပးမယ္ထင္.. "
"သူမသိဘူးထင္ေနတာလား .. "
"ဘာကိုယ္ … "
"ဟက္ .. မိန္းရန္လီ .. မိန္းရန္လီ .. မင္းကတုံးအလိုက္တာ .. ရိေပၚလို ဆရာ၀န္တစ္ေယာက္က ငါအေျခအေနကိုယ္ မသိဘူးထင္ေနတာလား"
"နင္ဘာေျပာခ်င္တာလည္း ? "