3. Bölüm

6 2 0
                                    

Selaam ben gelenzi😭🫶🏻

Lara, köşkün loş salonunda dolaşırken, içindeki gerginlik yerini hafif bir rahatsızlığa bıraktı. Bu dünya onun için fazlasıyla karanlıktı, ama bu karanlığın içindeki Yavuz'a olan çekimi de bir o kadar güçlüydü. İçinden geçen düşünceleri bastırmak için saçlarını savurup, kollarını hafifçe kavuşturdu. Sonra, farkında olmadan, oturmuş olduğu büyük, antika koltukta hafifçe kaykıldı.

Yavuz, odanın diğer ucunda durmuş, Lara'yı izliyordu. Sert bakışları, Lara'nın bu rahat tavırlarından hoşlanmamıştı. Onun dünyasında, her şey kontrol altında olmalıydı ve Lara'nın bu özgürce davranışı, Yavuz'un sınırlarını zorluyordu. Gözlerini hafifçe kısarak, Lara'ya yaklaştı.

Lara, Yavuz'un adımlarını duyunca başını çevirdi. Onun yaklaştığını gördüğünde, yüzünde hafif bir gülümseme belirdi. "Bu köşk oldukça büyük," dedi neşeyle. "Burada kaybolmak işten bile değil."

Yavuz, Lara'nın bu şakacı tavrını görmezden gelerek sertçe konuştu. "Bu dünya, kaybolacak kadar güvenli değil, Lara. Her hareketin, her sözün dikkatli olmalı."

Lara, onun bu uyarısını duyduğunda gözlerini devirdi. "Yavuz, biraz rahatlayamaz mısın?" diye sordu hafif bir kıkırdamayla. "Burası sadece bir köşk, dünyanın sonu değil."

Yavuz, Lara'nın belinden sıkıca tutup onu kendine çektiğinde, Lara'nın gülümsemesi bir anda dondu. Yavuz'un sertliği ve aniden değişen havası, onu şaşırtmıştı. "Bu köşk, senin düşündüğünden çok daha tehlikeli olabilir," diye fısıldadı Yavuz, sesi soğuk ve kesindi. "Ve ben, senin bu tehlikenin farkında olmadan hareket etmene izin veremem."

Lara, Yavuz'un bu beklenmedik yakınlığı karşısında şaşkınlıkla karışık bir heyecan hissetti. "Yavuz, ben sadece..."

Yavuz, Lara'nın sözünü keserek onu daha da yakına çekti. "Bu dünyada her şeyin bir bedeli vardır, Lara. Ve senin bu masumiyetin, burada uzun süre kalamayacak kadar narin."

Lara, Yavuz'un ciddi ve kararlı bakışlarına daha fazla karşı koyamadı. İçinde bir şeyler değişiyordu, ama bu değişimin ne olduğunu tam olarak anlayamıyordu. Yavuz'un bu kadar sert ve kontrolcü olacağını hiç düşünmemişti.

Yavuz, Lara'nın gözlerinde bir an için bile olsa korku belirtisi aradı, ama bulamadı. Onun cesareti, bir yandan Yavuz'u etkilerken, bir yandan da daha sert olmaya zorladı. "Bu gece buradan çıkmayacaksın," dedi Yavuz, sesi ciddi bir emir tonundaydı. "Artık bu köşkten ayrılmanı istemiyorum."

Lara, Yavuz'un bu sözleri karşısında afalladı. "Ne demek istiyorsun? Burada kalamam, benim bir hayatım var!"

Yavuz, Lara'nın itirazlarını dikkate almadan, onu sıkıca tutarak köşkün karanlık koridorlarına doğru yürümeye başladı. Lara, onun bu sert hareketi karşısında direnmeye çalıştı, ama Yavuz'un kararlılığı karşısında gücü yetersiz kaldı. "Beni bırak, Yavuz!" diye bağırdı, ama Yavuz onun çırpınışlarına aldırmadan ilerlemeye devam etti.

Yavuz, Lara'yı köşkün derinliklerindeki odalardan birine soktu ve kapıyı sertçe kapattı. "Burası senin için en güvenli yer," dedi Yavuz, sesi hâlâ soğuk ve sertti. "Buradan çıkmana izin vermeyeceğim."

Lara, kapının kapandığını duyunca derin bir nefes aldı. "Yavuz, bu yaptığın hiç adil değil!" diye bağırdı kapının arkasından. Ama Yavuz, onun bu sözlerine karşılık vermeden uzaklaştı. Lara, çaresizlik içinde etrafına bakarken, Yavuz'un kararlılığının ne kadar güçlü olduğunu anlamaya başladı. Bu, onun dünyasıydı ve burada Yavuz'un kuralları geçerliydi.

Karanlık odada, Lara bir köşeye çekilip, yaşadıklarını anlamaya çalıştı. Ama her şey çok hızlı ve beklenmedik bir şekilde gelişmişti. Yavuz'un sertliği ve kararlılığı, onu hem korkutmuş hem de içinde bastıramadığı bir merak uyandırmıştı. Bu karanlık dünyada, Yavuz'un yanında ne kadar kalabileceğini bilmiyordu. Ama bir şey kesindi: Yavuz Demir'in karanlığı, Lara'nın hayatına çoktan sızmıştı.

Gece ve Gölge Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin