gunlerden cumaydi ve her zamanki gibi ben siramda oturmus deftere bir şeyler karaliyordum. dusan yanima oturunca defteri kapattim ve ona donup gulumsedim. o gunden sonra dusanla surekli takılıyorduk irem ve abdulkerimin zorbaliklarinda birsey yapamasada yanimda oluyordu.
dusan kafasini omzuma yaslayip konustu
"uykum geldi"
"yat istiyorsan" dedim kafasini kaldirip konustu.
"yok gidicez simdi"
"nereye"
"konferans salonunda bir sey duyurucaklarmis sende geliyosun dimi"
"ay yok ya ben gelmiyim"
"ya geliver iste nolucak"
"iyi peki" diyip pes ettim.
biz oyle konusurken iceri semih girdi.
"kislar hadi kalkin gidelim"
"simdi mi giricez"
"hee hadi" dedi. dusanla birlikte kalkip semihin yanina gittik ve beraber yurumeye basladik.
salona gelince onlerde bir yere oturduk ve beklemeye basladik. semih yanindaki barisla flörtlesirken bizde dusanla birbirimize nah cekip duruyorduk.
sahneye abdulkerimle irem cikinca bitun gozler onlara dondu. ne isleri vardi bunlarin burda.
"millet sizi buraya biz cagirdik çünkü herkesin bilmesini istedigimiz bir sir var" dedi irem ve devam etti.
"ferdi arkadasimiz bunca zamandir bizden escinsel olduğunu saklamis" dedi beni isaret ederek. dona kaldım nerden ogrenmislerdi. bütün gozler ban donu ve fisildasmalar basladi. gözlerim doldugunda hizlica kalkip ciktim.
okulda cikinca goz yaslarimi saldim ve eve yurumeye basladim.
eve varinca cantadan anhtari çıkarıp kapiyi actim ve eve girdim. bir sey yapmadan direk dusa girdim. dus alirkende agladim tabi.
bir sure sonra bornozu giyip banyodan ciktim. camdan ses gelince bakmak icin oraya adimladim ama dah varmadan buyuk bir tas atilmis ve cami kirmislardi.
catik kaslarimla kim olduguna bakmaya gittim. camlara basmamaya dikkat ederek perdeyi ve cami actim.
karşımda abdulkerimi gormeyi tabiki beklemiyordum. onu gorunce olanlar aklima tekrar geldi ve gozlerim doldu.
ama dik durarak konustum."manyak misin cami niye kiriyorsun"
"lan gir iceri elalem gorecek simdi eve geliyorum ac kapiyi" dedgine goz devirdim cami ve perdeyi kapattim.
kapii actigimda girip kapiyi kendisi kapatti ve iceri girip oturdu. sabir cekim bende arkadindan gittim.
"ne var niye geldin yaptiklariniz yetmedi mi" dedim hala ayaktayken
"otur bi suraya konusucaz" oflayip yanina oturdum.
"niye giyinik degilsin"
"eve erkek attim o yuzden giyinik değilim. mal misin bornozla olan biri ne yapmis olabilir"
"of neyse bak ferdi ben o yaptıgimi istemeyerek yaptim yani zaten ben yapmadimda ireme engel olmaya calistim ileri gittigizi soyledim ama dinlemedi"
"evet ileri gittiniz artik beni tek siz degil butun okul zorbalayacak"
"ferdi özür dilerim. ben sana dokundurtmam merak etme"
"he yani tek ben zorbalayacagim diyosun"
"of ferdi ozur diledik iste"
"tamam. zaten bu okuldan gidicem" dedim arkaya yaslanip kollsrimi birlestirirken.
"sacmalama ferdi nereye gideceksin"
"baska okula iste"
"hayir"
"evet"
"hayir ferdi"
"onadami sen karar vericeksin" dedim. oldukca sinirlenmistim.
"evet ben karar vericem"
"niye gitmemi istemiyorsin zorbalayacak biri kalmaz diyemi merak etme o irem mali gene bulur birini"
"hayir ferdi seni kaybetmek istemiyorum" dediginde sinirli yuzum saskin bir yuze donustu.
"ne alaka ya"
omuzlarini silkeleyip "iste" dedi. gozlerimi kacirip tartismayi sonlandirdim cinkune diyecgimi bilmiyordum.
ayag kalkip yanima oturdu. bacaklarimiz birbirine temas edecek kadar yakin oturdu. elini ceneme koyup kendine dogru cevirdi.
"ferdi ben seni ilk gördüğümden beri benim olmani istedim ice kapanik biriydin ve sana yaklasmanin tek yolu bu oldugunu dusundum ozur dilerim lutfen affet beni" dedikleriyle gozzlerim acilddi. cok sasirdim.
"ne"
"duydun iste"
"insan sevdigi adami zorbalamaz abdulkerim insan sevdigine sahip çıkar ve kimsenin dokunmsina izin vermez çok sever abdulkerim ayni benim seni sevdigim gibi" egik olan kafasi son soylediklerimle kafasini kaldirdi.
"s-sen beni mi seviyorsun" dedi kafa sallayip konustum.
"evet senin bana yaptilarinda icim aciyordu sevdigim adamin bana bunlari yapmasi cok koyuyordu" dediklerimle kafasini egdi.
"ozur dilerim"
derin bir nefes verdim.
"hayir ayrildim" dedi. bende sadece kafa salladim.
elini alnima dusen buklelerime getirdi.
"cok guzelsin ferdi saclarin" dedi bas parmagini dudagima getirdi ve devam etti. "dudaklarin" elini yanagim getirdi "kiraz rengi yanakların" elini gozume getirdi "en cokta gozlerin ferdi gozlerine bakarken herseyi unutuyorum sadece güzelliğine odaklaniyorum" dedikleri yuzunden utanmıstim ve kesin gene yanaklarim kizarmisti.
"t-tesekkur ederim" dedim o bana yaklasti. ok yakindik burunlerimiz nerdeyse temas edecekti. o benim dudaklarıma bakıyordu. ben gozumu kapatmisyim.
birkac saniye sonra dudaklarımda baski hissettim gozlerimi actigimda resmen öpüşüyorduk. ne yapcagimi bilmediğim icin kukla gibi duruyordum.
bir kac saniye sonra dudaklarımdan ayrildi.
cok guzel bir his yasamistim az once.
~~
imdattthayatimda yazdigim en kotu bolumdu
diewmountaindiew istegi uzerine yaziyorum🤍
neysee iyi aksamlarr🌷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abdülkerim~Ferdi
General Fictionokula yeni gelen abdulkerim okulun populer kiziyla sevgili olur ve sevgilisinin ferdiye yaptigi zorbaligi beraber yaparlar