İlk üç ders göz kapayıp açana kadar geçmişti. Youshi bu üç kızdan öcünü almalıydı. Üç kız tuvalete gittiler. Youshi peşlerinden geldi. Amigo kızı okulun dans yarışması programına çalışıyordu. Matematik kulübü başkanı ise tam bir zorbaydı. Cevabın yanlış mı? Bunu bütün okula içine yalan katarak anlatırdı. Öğrenci konseyi başkan yardımcısının burnu çok havadaydı. Youshi, bir kabine girdi. Bu sırada Mika ona fısıldadı, "sana yardımcı olacağım. Senin intikamların bizimde intikamımız. Aynısı senin içinde geçerli yalnız unutma..." dedi ve kayboldu. Youshi bir süre sonra kabinden çıktı. O üç kızın karşısına geçti ve anıları canlandı. 7. sınıfta ona karşı yapılan zorbalıklar... Bunlar içler acısıydı. Youshi artık resmen o sene okula gitmeyi hiç istemiyordu. Kolları ve bacakları yara içinde olurdu. Ama artık sıra ondaydı. Gayet normal bir sohbete başladı. Birden konsey başkanı yardımcısı konuşmaya başladı. Kendini beğenmiş bir halde konuşurken Youshi'ye adını sordu. Youshi "Ahh benim adım... hatırlarsın sandım. Zorbalık yaptın bana baya, Christina!" Christina gözleri fal taşı gibi açıkken birden Youshi'ye "Sen... YOUSHI!" diye bağırdı. Youshi, "Merak etme sana dertlerinden kurtulmanda yardımcı olacağım..." dedi ve Christina'nın saçından tutup alnını lavabonun mermerine sertçe vurdu. Christina, alnı kanlar içinde yere yığıldı ve gözleri kaydı. Amigo, "CANAVAR!" dedi. Youshi, "Ahh evet ben bir canavarım. Hemde en acımasızı, tıpkı senin gibi..Lia!" dedi ve birden onun kollarını sıktı. Lia hareket edemedi. Youshi, "Bir daha asla ponpon sallayamayacaksin..."dedi ve kollarını çok sert bir şekilde çekti. Lia'nın kolları koptu. Kollarından akan kan yeri kapladı resmen. Kulüp başkanı kaçtı. Youshi onu unutmadı. Yüzünü değiştirdi ve kızın peşine koştu. "Setsuna-San!" dedi. Setsuna ona baktı, ve konuştu. Youshi ona dans hareketlerini öğretmek istediği söyledi. Öğretmeye başladı. Setsuna'nın belinde eli vardi ve Setsuna'yı hafif yere yaklaştırdı ve beline bıçağı soktu. Bıçağı belinde çevirdi. Setsuna acı ile çığlık attı. Youshi, bıçağı Setsuna'nın agzina soktu. "Kes çeneni!" dedi ve ordan ayrıldı. Çok geçmeden polis ve sağlık ekipleri okula dolmuştu. Olayın aslını kimse bilmiyordu. Youshi hariç. Okul nihayet bitmişti. Youshi çok rahattı. Buna alışmıştı. Fakat bu alışkanlık, onun hayatını kökünden değiştirmek üzereydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mezarın Yanındaki Köşk
Paranormal15 yaşına gelene kadar ailesinin yanlış kararları ile yaşayan genç kız Youshi ve onun 15 yıllık hayatının son 2 senesinde yaşananlar.