Youshi ve ailesi, Haziran ayının sonlarında, işleri yüzünden yaşadıkları şehrin merkezinden ayrılmak zorunda kaldı. Youshi, zaten ailesinin o saçma kararları ile büyüyen 8. sınıfa giden bir kızdı. Fakat 9. sınıfa geçiş pek kolay geçmeyecekti. Ailesi büyük kolilerle yeni evlerine gelmişti. 2 katlı beyaz kiremitten bir köşktü. Köşkün içine girdiler. Youshi, odasına çıktı ve odasını yerleştirmeye başladı. Yorgundu ve akşam olmuştu. Yatağına yattı ve camdan dışarıyı izlemeye başladı. Birden gözü köşkün yakınındaki mezara ilişti. Baktı ve gözlerini kapatıp uyudu. Rüyasında 3 kadın vardı, saydam bedenleri vardi. Youshi, beyaz bir sedyede yatıyordu. 3 kadın Youshi'nin bileğini kesmişti. Youshi terli bir şekilde fırladı yataktan, bileklerine baktı ve bağırdı "KANIYOR!" annesi koştu yanına, bileklerinde kan vardı! Annesi telaşla "Noldu?"dedi. Youshi anlatmaya başladı. Gördüğü kabusu anlattı. Annesi korktu ve kızının perdesini örttü. "Sabaha kadar bekleyelim olur mu?" dedi annesi ve odadan çıktı. Youshi uyumadı ve ayağa kalktı. Birden karşısında o 3 kadından birini gördü, bu Miko adında bir kadının ruhuydu. Fakat hiçte ruh gibi durmuyordu. En azından çizgi filmlerdeki gibi. Miko, Youshi'nin yüzüne dokundu ve "Hey çocuk! Sen bu köşke ne cesaretle geldin? Sana bir sorumuz var." der ve sözü diğerine bırakır. Mika konuşmaya başlar; "Genç kız, seninle bir anlaşma yapalım. Sen bizim sana söylediğimiz kişileri öldür. Bizde sana sınırsız güç verelim." der. Youshi telaşla "Reddersem ne olur?" dedi ve bu sefer Miku devam etti. "Reddedersen senin içine gireriz ve duygularınla oynarız. Buda senin intihar etmene neden olur!" der ve sözü yine Miko'ya bırakır. Miko teklifi kabuk edip etmediğini sorar. Youshi bunu kabul eder. Miko "Söyle bana genç kız, adın nedir senin?" Youshi konuşur "Youshi Katanama efendim" der. Miko o gece anlaşma sonucunda oradan ayrılır ve Youshi'yi uyuması için yönlendirir. Sabah olur ve Youshi mutfağa ilerler. Tezgahtaki bulaşıkları yerlestirirken bir bıçak görür. Miko fısıldar "Onu al ve cantana koy. Kalanını bizden bekle!" der ve kaybolur. Youshi dediğini yapar. Çantasını takar ve okul için yola koyulur...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mezarın Yanındaki Köşk
Paranormalne15 yaşına gelene kadar ailesinin yanlış kararları ile yaşayan genç kız Youshi ve onun 15 yıllık hayatının son 2 senesinde yaşananlar.