Da Sofija ja sam tvoj fan.Veliki fan

362 20 6
                                    

Sofija P.O.V.
"Sofy budi se,zakasnit' cemo"Alex me budila.Ukoliko se udaranje i stipanje naziva budjenje onda ok,budila me.
"Alex,pusti me da spavam" odbrusila sam joj.Na sto je ona sjela pokraj mene i napravila pauppyface i rekla mi da cemo kasniti u kupovinu jer mora biti lijepa kada budemo isli setati sa 1Dom wow .
"Alex meni si lijepa i tako " dobaci joj James ulazeci kroz vrata (wow ja mislila ulazeci kroz prozor) i trljajuci oci.
"Zar si me cuo?" On klimne glavom,i necuo te koliko se deres pomislila sam u sebi."Vidis Sofy da si kao James ti bi vec odavno bila sa mnom u sopping centru" rekla mi je sa smijeskom.
"Moram te razocarat,ali ja nisam James"kazem i zabijem glavu u jastuk.
"Nista onda James ide sa mnom u sopping"ona frkne.
"James mora obaviti neke poslice,cure vidimo se" on podje prema ali Alexin glas ga zaustavi,a ja poskocim sa kreveta.
-"JAMES WILLIAM SMITH IMAS PET MINUTA DA SE SPREMIS,A TI SOFIJA TRI DA SE SE SPREMIS JASNO?"- Ona povice i izadje iz sobe, a James i ja se pogledamo u cudu i krenemo se spremat.Odem do kupaone i obavim svu higijenu,obucem crne tajice i u ormaru nadjem neku bezveze majicu obucem starke i krenem da izadjem iz sobe,ali se sjetim da nisam pozdravila svoj krasni krevet "Bye,bye sweetheart" promrljam i izadjem i sobe,vidim da je kuca prazna pa predpostavljam da su izasli krenem prema ulaznim vratima.Kada izadjem zakljucam kucu, kod Jamesovog auta vidim Alex kako odpuhuje i zahvalju je se bogu sto sam konacno izasla, krenuli smo u sopping ja sam bila polu ziva,ali doslovno bila sam preumorna jos me Alex krvnicki izvukla iz kreveta.........
Niall.P.O.V.
Trenutno se spremamo za koncert,jedva cekam da vidim Sofiju,ok,dva sata je previse samo sam zelio gledati te lijepe oci i pricati s njom,mrzimm Jamesa on moze biti s njom kada pozeli to nije fer,ja idalje ne mogu vjerovat,vidio sam nesto najljepse u zivotu,ali sad ne preko ekrana mog laptopa ili mobitela,to najljepse bice je pricalo sa mnom i sjedilo pokraj mene omg,pa draza mi je nego sve cokolade ovoga svjeta,DA cak i od cokolade tetka Marry.
-"Niall idemo,pokreni se"-Liam me gurne.
-"ok"- kazem mu jos uvijek tri metra iznad neba.
-"Ko nam se to zaljubio"- dovikne Lou,zar se toliko vidi?? -"Ubicu Sofiju,moj Niall se u par sati promjeni"- doda Harry ,e moj bro da je to par sati to je vec godinu dana.
-"O cemu vi ,malo sam se zamisliqo"- pravio sam se budala,a dobro sam znao da na spomen njena imena se najezim i srce pocne kucati nenormalnom brzinom.
-"Niall nemoj lagati, kao da nismo primjetili kako si je gledao, i kako kada nisi ubio Jamesa kada je rekao da moraju ici "- Rekao je Zayn ,i bio je upravu stvarno mogao sam ga ubiti.
-"ahhah ma samo mi se svidja,mislim ne mozete reci da nije zgodna,svakome bi zapala za oko"- da da Niall samo ti se "svidja" zaljubljen sam preko usiju.
-"Niall,Niall stvarno kako mozes samo reci da ti se "svidja " kada se iz aviona vidi da si zaljbljen do preko usiju,ti mislis da mi ne znamo da gledas njene klipove,pa nismo ludi bro"- Molim? Oni znaju da ja gledam njene klipove?Kako? Mislim zasto su mi rovili po kompu i mobitelu?
-"Kako vi znate za to"- upitao sam ih.
-"Pa ponasao bi se cudno uvijek bi se izvojio na par minuta negdje,pocelo nam je biti cudo svaki put kada ti dodje neka obavjest na mobitelu trcis nekama,ne znam kako smo uspjeli,ali jednom kada si otisao da provjeris nesto uzeli smo ti kom i mobitel i malo pronjuskali i vidjeli da je nas Niall "sismisic"- progovori Louis,pa ubicu ih.
-"imate srece samo sto za par minuta ce koncert inace bi vas sve ubio."-
-" Neboj se bro,pusticemo vas same danas"- Harry se bezobrazno nasmjesi.
-"Vi ste bolesni"-odgovorim im,e ne znam sta ce kad Niall vise ne bude pravio palacinke,onda cemo vidjeti.
-"Momci pocinjemo"-rece jedan od producenata ,mi krenemo i izadjemo na binu,vriska fanova se cuje mislim po cjelom SF,e za ovo se treba boriti pomislim i predjem pogledom preko Arene.
Sofina P.O.V.
Vec 2h setamo po trznim centru.Za oko otprilike 1h trebamo da se nadjemo sa deckima.Alex je nasla neku plavu haljinicu i bjele stikle.Ja sam kupila par maica u Hot Topicu.Konacno smo krenuli kuci.Yayy.Vristala sam u sebi.Ne znam ali jedva sam cekala vidjeti Nialla.Mislim nisam se zaljubila, jednostavno dopada mi se to sto je lud i smotan.Simpatican je hahah.Kada sam dosla kuci s obzirom da smo imali jos samo pola sata odmah smo se bacili na posao.Mislim na sredjivanje.Istusirala sam se i ispeglala kosu.Od smike samo korektor,maskaru i tamno sjailo za usne.Nikako nisam voljela koristiti smiku.Samo za posebne trenutke.Kao sto je ovaj kada cu vidjeti Nialla.Oppss,sta je meni?.
Obukla sam crne taice i "The Doors" maicu,a na noge moje drage marte.Ja sam bila spremna.Kada sam izasla iz sobe vidjela sam da su James i Alex uveliko spremni.Alex je izgledala kao da ide u posjet kraljici,a ne na obicno pice.
-"Idemo?"- upitala sam,ne znam zasto,ali jedva sam cekala da stignemo.
-"Idemo"- rekla je Alex i krenula izaci.Voznja je protekla mirno za neko cudo,Alex nije skidala osmjeh sa lica,James takodjer,sta se desava???
Dogovorili smo se ipak izaci u neki kafic.Kada smo stigli vec smo vidjeli da i decki dolaze.Louis ih vozi.On je lud.Vozi ko' da se napio i jos kao da ga ganja policija.Na to sam se nasmijala.Kada su se parkirali i izasli iz auta Harry je povikao -"Posjetite me da vise nikada ne idem sa vama kada Lou vozi"- rekao je drzeci se za stomak.Decki su nas zagrlili,ali kada je dosao red na Nialla ja sam se ukocila.Neka gamad mi je bila u stomaku.Niall mi je prisao i zagrlio me.Osjetila sam kako mu srce nenormalno kuca.To je sigurno od Louisove voznje.
-"Golubcici idemo"- Harry dobaci, na sto ga Niall i ja prostreljamo pogledom.Pa mi uopste nismo golupcici,mi smo prijatelji zar ne? Vece je bila ekstra,odjednom au svi negdje otisli i ostali smo Niall i ja sami.
"Ostali smo sami" ja kazem,a on klimne glavom.
"Zelis li da prosetamo?" Upitao me.Malo me zatekao jer sam ga ja to htjela pitati.
"Moze"samo sam odgovorila.
Dok smo setali,osjetila sam nesto sto nikada nisam.Neku toplinu oko srca,ali to samo kada sam blizu Nialla.Svidja mi se taj plavac.Bas je cool.Nije umisljen,nijedan od njih naprotiv.Svi su otkaceni i uzivancija je biti sa njima.
"I kako je biti YouTuber?" on me upita.
"Veoma zabavno.Nema mi nista draze nego upaliti kameru i snjimati klipove."Odgovorim
"To sam primjetio"on kaze.Ali ne dugo zatim stavi ruku na usta kao da nije htjeo to reci.
"Izgleda da se vracamo na ono sto je bilo u backsageu.Ti stvarno pratis moje klipove?" Upitam radoznalo.Bilo bi mi drago da gleda.Muslim kome ne bi?Da mu poznati Niall Horan prati klipove.
"Pa.....Moglo bi se reci da sam fan" on promrlja,ali dovoljno da razumijem.Pogledam zacudjeno.
"Ti si moj fan?" Nemogu vjerovat da je on to rekao.
"DA SOFIJA JA SAM TVOJ FAN,VELIKI FAN.I nemas pojma koliko mi je drago sto sam te upoznao" samo sam se zaledila. Stvarno ovo me je dotaklo.Samo sam ga zagrlila,dok nas neko nije prekinuo.....
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cao.....Evo jos jednog nastavka.Nadamo se da vam se svidja.Niall je priznao Sofiji da je njen veliki fan,ali da li ce joj priznati ljubav? Hoce li se Sofiji poceti svidati mladi Horan? Saznace te u jos nastavaka xxxxElla&Dea Ly

When Two Worlds CombineWhere stories live. Discover now