Irac na St.Patrick-ov dan

274 20 2
                                    

Niall P.O.V
Konacno smo dosli do kluba.Harry je konacno podignuo glavu.Ovaj klub je bio vise kao "prije nego sto izvrsim samoubistvo,doci cu ovde" nego "Sotonova cajanka".James stvarno zna izabrati klub.Idalje sam drzao Sofiju oko struka.Mogao sam da osjetim njen Chanel 5 miris i sampon od vanilije.U jednom trenutku pomislio sam da sam u Raju.Usli smo u klub i sjeli za sto.Ubrzo je dosao i konobar.Ja sam narucio jedno pivo,James isto tako a Alex casu ruma.Ostali decki su narucili Jack Danniels ,a Sofija liker.Kako vrijeme prolazi,tako je Sofija vise vise pijana.
A da pogorsa stvari,otisla je plesati onako pijana kao Irac na St.Patrick-ov dan.Pogled na Sofiju mi odvrati decko koji joj se priblizi,i sapne joj nesto na uho.Ona se nasmije i obgrli ga rukama oko vrata,nije mi dobro.Ona dopusta da je on dira i kunem se ako je jos samo jednom pipne pozalice sto se rodio.

"Niall jesi dobro?" Upita me Liam zabrinuto.

"Da dobro sam" Nisam dobro.Prokleto cu ubiti svakog ko joj se priblizi.Krenem prema njima,ali me Liamova ruka zadrzi da ne odem do onog' kretena i ne ubijem ga.

"Niall smiri se.Vidis da je pjana i ne zna sta radi,nemoj praviti scene,niko od nas ne zeli da sutra nadjemo jako iritantan naslov u novinama.

"Znas sta,boli me briga,necu da gledam da moju djevoju neki bolesni tinejdzer pipa.I neka pisu sta hoce ja necu vise da skrivam.Volim je i gotovo" odgovorim pun sebe.

"Niall pijan si,nemoj raditi nesto zbog ceka ces pozaliti ujutro" Rece James

"James savrseno sam trjezan" pogledam u Liama koji mi jos drzi ruku i iskoristim jedan trenutak njegove paznje i strgnem svoju ruku iz njegove i krenem prema Sofiji.Onom papku doslonvno istrgam Sofiju iz njegova zagrljaja i udarim ga svom snagom i on padne na pod.Sofija vrisne.Uhvatim tog idiota za kragnu i malcice podgnem sa poda,dovoljno da mu malcice zaprjetim.

"Slusajme sad dobro idiote jedan.Vidim te jos samo na centimetar mrtav si.Ona je moja zapamti "otpustim ga i uhvatim Sofiju za ruku i izvedem je iz kluba. Stavim je na suvozacevo mjesto.Toliko sam ljut na nju.Stvarno me ne interesuje sta ce sutra pisati u novinama...
Sofija P.O.V.
Budim se sa jakom glavoboljom,zadje ceka se sjecam da smo otisli u klub i da sam pila liker.Osjecam nesto tesko na stomaku ,kada mi se vid poboljsa shvatim da sam u tudjoj sobi ,okrenem se i ispod plahte vidim plave pramenove.Lagano otkrijem osobu pored mene i vidim da je to momak u koji mi se u jako kratko vrjeme svidio.

"NIALLLLLLL" derem se,i shvatim da sam samo u donjem rublju on me skinuo?OMG fujjj.On poskoci i okrene se prema meni.

"Sta se dogodilo??" Upita zabrinuto gledajuci u mene.

"To bi ja tebe trebala pitati? Kako sam dospjela ovdje?Sto radim polu-gola u tvom krevetu?Sta se desilo prosle noci?I Imas li nesto za glavobolju.?"

"Puno pitanja,ali mislim da ces odgovore doznati u novinama,tako da se ja ne mucim? Pa polu-gola si jer mi je bilo zao da spavas u onoj odjeci?I mislim da imam nesto protiv glavobolje jer ,idi se otusiraj dacu ti svoju odjecu ustvari uzmi trenerku,majicu iz ormara" pokazao mi je na ormar,i zabio glavu u jastuk na kojem sam ja spavala.Poslusala sam ga uzela sam njegovu trenerku i majicu,usla sam u kupaonicu i istusirala sam se,kada sam obukla Niallovu odjecu izgledala sam kao vreca ali bilo mi je toliko slatko samo zato sto sam nosim njegovu odjecu.Mirisem na njega koristila sam njegov gel za tusiranje,mmmmm obozavam ga.Pri izlasku iz sobe Niall mi je rekao da u ormaricu ima cetkica za zube,tako da sam i to posudila haha.Kada sam izasla iz kupaonice sisla sam u kuhinju kako bi napravila dorucak.James mi je rekao da kada su decki dosli u SF da je svaki dobio stan samo na mjesec dana koliko ce i biti u SF kako se nebi mucili u hotelu.Osjetila sam necije ruke oko struga.

"Mirises bozanstveno,a moja odjeca ti ekstra stoji,poklanjam ti je " nasmijem se,na rjeci momka koji stoji iza mene i grli me okrene me prema sebi,tako da ga sada gledam u oci.
"Niall ja..." stavi mi prst na usne i samo me promatra
NIALL P.O.V.
Bio sam spreman kao nikada u zivotu,zelio sam joj priznati svoje osjecaje.
"Niall ja...." prekinem je i stavim svoj prst na njene usne tako ih zelim poljubiti,promatram je ona je kao andjeo bezz krila,moj andjeo cuvar.

"Prekrasna si" nisam nista slagao.

"Hvala ti"tiho kaze

Sada cu joj priznati pa sta bude bude.

"Vidi Sofija ja ti moram nesto reci,j-ja te V-"
Moje priznanje prekine zvono na vratima,proklet bio ko god da je....
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PA HELLO!NADAMO SE DA VAM SE SVIDJA.IZVINI TE NA GRESKAMA.HVALA NA 300 PREGLEDA,MNOGO VAM HVALA,NASTAVAK UBRZO...
♡ELLA&DEA♡

When Two Worlds CombineOnde histórias criam vida. Descubra agora