Leptirici nisu isti kao granate

271 21 4
                                    

NIALL P.O.V.
Prokleti mobitel je prekinuo najbolji trenutak na svijetu.Mogao sam je drzati u svom zagrljaju do vjecnosti.Srce mi je kucalo toliko jako da je i ona osjetila,u to se mogu kladiti,a u jednom trenutku izgubio sam se.Udisao sam njen parfem,osjetio sam toplinu po obrazima,zacrvenio sam se.Hvala bogu pa je mrak,ne znam kako bi se izvukao.Vratim se u stvarnost i pogledam na ekran od mobitela i na njemu mi se ucita Louisovo ime.Koji vrag on sada hoce.Bolje mu je da je hitno.
>>Halo<<-javim se na telefon.
>>Kad ce svadba?<< Louis upita.Molim? O cemu on? Cujem jos da se vise osoba smije.To su sigurno ostali.
>>O cemu ti?Da li si ti sta pio ili?<<
>>Niall,snajka mi je prelijepa,zajedno ste preslatki,hajde je zeni,molim te? I da trebao si vidjeti svoju facu kad si joj govorio da si njen fan,bilo je preslatko.Awww<< Ok?! Da li je on dobro?Omg oni su culi cjeli nas razgovor?.Trebao sam znati!.
Sofija me cudno pogleda,a ja samo oblikujem usta kao "Louis,,a ona se samo nasmije sigurno znajuci s kakvim idiotom pricam.
>>Gdje ste vi?<<Upitam gledajuci svuda uokolo.Pogled mi zastane na jednoj klupici i vidim da su svi tamo i promatraju i dosaptavaju se.Vidim i Louisa.
>>Ok Louis kad ste vec sve pokvarili moze te da dodjete i pravi te nam drustvo,bas nam je potrebno<< kazem i namignem Sofiji.Jedan sitni smjesak joj se prikrade na usne.
>>Niall nisi nam odogovorio napitanje,oces je zeniti ?Mogu li biti kum,plzz<< Stvarno je smor.Jos nisam ni priznao osjecaje da je zenim.Da Lou bit ces kum.On je bijan nebi me cudilo da me pita ocu imati djece,on je pijan to sigurno>>Ne Louis necu je zeniti?Ali ajo budem bit ces kum.<< samo prekinem
Sofija se pocne valjati od smjeha na ovo "Ne Louis necu je zeniti i ako budem bit ces kum"
Ovi krasni idioti.Vec stoje ispred nas i promatraju nas.Ok lijepota nije prelazna,nismo im mi krivi.
"Ima nesto zanimljivo na nama?"upita Sofy ,a ja se samo nasmijem.
"Preslatki ste" Rece Alex,a Sofija se poce valjati od smjeha.
"Alex,mi smo samo prijatelji" ona rece,a mene srce istoga momenta zaboli "samo prijatelji,, Te proklete rijeci koje je Sofija izgovorila,ja iznova i iznova ponavljam u glavi.
"Umm....Da samo smo prijatelji" potrugljivo im se nasmjesim,ali decki i Alex znaju da ja sa Sofijom necu da budem samo "prijatelji" nego nesto puno vise...E sada bi mi dobro dosao jedan topli zagrljaj,ali onaj poseban onaj za koji bi ubio,onaj koji samo moja princeza moze dati.
"Ljudi ajmo u neki klub.Sada je pravo vrijeme" rece Lou,i svi se slozimo.
Ja i Sofija ustanemo sa klupe i ja je zagrlim oko struka.Ona se ukoci,ali ja odmah spustim svoju ruku ,vidivsi da sam pogrijesio.
Sofija P.O.V.
Ukocim se kada me Niall zagrli.Nisam to ocekivala.Pogledam ga zabrinjavajuce,a on samo spusti pogled i pusti me iz zagrljaja.Svi su nas pogledali,ali nisam htjela obracati paznju.Uzela sam Niallovu ruku i stavila oko struka.
"Niall vrati je tamo gdje si je drzao malo prije"rekla sam.I malo crvenila mi se stidljivo prikralo na obraz
"Na zapovijed"rekao je srecno Niall
Izgledao je toliko srecno da je umalo eksplodirao
Niall P.O.V
Ooo moj Boze.Nemogu da vjerujem.Njene su mi reci ispunile ovaj dan.Mislim,i sam pomisao na nju ostavlja leptirice u mom stomaku,ali ovo je ostavilo granatu emocija umjesto malih njeznih leptirica.Ni Harry mi je obratio paznju na realnost.
"Eto Niall.Ispunila ti se zelja"i zlobno se nasmjao posle tih rijeci
Nisam rekao ni rijeci.Samo sam ga pogledao toliko intezivno,da je cijelim putem do kluba imao glavu sagnutu dolje
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TO JE TO ZA OVAJ DIO.Nadamo se da ce vam biti dovoljno do sledeci put hahahahahh.Hvala vam na 200 nevjerovatnih pregleda.Vrlo nam znaci vase podrzavanje u ovome.Pozdrav i jos jedno hvala do sledeceg videnja
DEA&ELLA

When Two Worlds CombineTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang