Selam! Nasılsın?
Aniden pintde hyunbin görünce fic yazasım geldi.Sonrada neden dlmlu hyunbin ficinin devamını yazmıyorum diye düşündüm.
Bolca hamiş ,tatlı binnie göreceğinize emin olabilirsiniz.
Öyleyse,come on baby
#########
Changbin bu gün ki pratikler bittikten sonra hyunjin'le eve dönmeyi planlarken ,menajerleri aniden gelerek hyunjin'in dergi çekimine katılması gerektiğini söylemiş,hyunjin diğerleriyle vedalaşarak menajerleriyle giderken,changbin üyelerle kaldıkları yurda dönmüştü .
Yurda döndükten sonra herkes odasına geçerken ,changbin'de eşi hyunjin'le kaldığı odaya geçmiş ,önce çantasını boşaltmış,daha sonra duş almıştı.Nemli saçlarıyla yatağa oturduğunda rahatlamayla iç çekmiş,kendini sırt üstü yatağa bırakmıştı.
Gözü komidinin üstündeki minik saate takıldığında, bir kaç saatdir görmediği eşini özlediğini farketmişti. Evlendikleri 5ayı çoktan doldurmuştu ve ikiside asla diğeri olmadan uyuyamayacağını çok iyi anlamıştı.Beş ay önce amerikada evlenmiş,changbin'in şahiti chan hyunjin'in şahiti jeongin'in biricik sevgilisi jisung olmuştu.Changbin o anları hatırlayarak gülümserken ,odadaki tek işık kaynağı olan gece lambasının işığında sol eline taktığı gümüş yüzüğü incelemişti.
Bazen iyi ki hyunjin'in yatak arkadaşlığını kabul etmişim diye düşünüyordu,bu bazılarınız için saçma gelsede onların ilişkisi böyle başlamıştı.Hyunjin hisslerini changbin ondan uzaklaştığında anlamış,ona zarar geldiğinde kalbi hiç acımadığı kadar acımış,minho onu changbin'den uzak tutmaya çalıştığında hasretle kavrulmuştu.
Changbin elinin yavaşca karnına indirmiş,gözlerini tavanda gezdirmişti.Aslında hyunjin'i aramayı düşünmüştü ama ya meşgulse diye düşünerek bundan vazgeçmişti.Karanlık oda ve sessizlik uykusunu getirmeye başlarken ,hyunjin'in sevimli bulduğu şekilde esnemişti.O sırada kapı yavaşca açılmış,hyunjin eşyalarını odanın bir kenarına bırakarak kapını kapatarak kilitlemiş,gömleğinin düğmelerini açarken odanın kenarına koydukları kirli sepetine doğru adımlamıştı.
"Bebeğim "
"Çekimin nasıl geçti?"
Hyunjin gömleğini tamamiyle çıkararak kirli sepetine atmış,çıplak üst vücuduyla eşine yaklaşmıştı.
"Yorucuydu,aynı hareketi defalarca kez yapıp durdum"
Changbin Hyunjin'in yanağına elini yerleştirmiş,hyunjin eline yanağını sürtdüğünde kıkırdamıştı.
"Şapşal" diyerek kıkırdamaya devam ederken ,hyunjin gülümsemeden edememişti."Senin şapşalınım sadece"
"Zaten başkaları sana şapşal diyemez"
"Kıskanç eşim benim , biliyor musun bu hallerin beni çok azdırıyor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our baby;Hyunbin
FanfictionDLMLU ficinin devam ficidir. Changbin'in hamile kalması evliliklerine yeni bir bahar getirmişti. Bottom: Changbin Top: Hyunjin Mpreg ,+ 18⚠️🔥