Changbin hamileliğinin 6cı ayında :
Changbin hyunjin'in göğsünde oldukca huzurlu bir şekilde uyurken ,aniden hyunjin'in telefonu çalmaya başlamış,changbin telefonun zil sesiyle rahatsızca kıpırdanarak,uykusunda mırıldanmıştı.Hyunjin zorda olsa gözlerini aralamış,changbin'i rahatsız etmeden elini uzatarak sürekli çalıp duran telefonu alarak alarmı kapatmıştı.Bu gün işi olmadığı halde yanlışlıkla alarmı kurmuş olmalıydı.Yeniden telefonu yerine bırakmış,changbin'in kıvırcıklaşmış saçlarını koklamıştı.
"Güzelim benim"
Fısıltıyla konuşsa bile changbin onu duymuş,başını kaldırarak uykulu gözlerle ve tüm güzelliğiyle hyunjin'e bakmıştı.
"Günaydın bebeğim "
"Günaydın hyunjin-ie~"
Hyunjin changbin'in alnına minik bir öpücük bırakmış,changbin'in dikleşerek oturmasıyla oğluyla biraz zaman geçirmek için eşinin karnını okşamıştı.
"Sanada günaydın oğlum ,acıktın mı?"
Hyunjin elinin altında hissetdiği baskıyla şaşırmış,şaşkınlıktan irice açılmış gözleriyle changbin'e bakmıştı.
"Binnie tekme attı"demişti heyecanla
"Evet, ilk kez bebeğimiz tekme attı"
İkiside kıkırdamış,changbinde elini karnına yerleştirirken, yeniden bebeklerinin minik tekmelerini hissetmiştiler.Hyunjin sevinçle changbin'in tshirtünü kaldırmış,karnına birkaç öpücük bırakmıştı.
"Futbolcu olacak benim oğlum" demişti changbin'in tenine öpücükler bırakırken
Changbin hyunjin'in dediği şeyle kıkırdamış,midesinin guruldamasıyla hyunjin başını onun karnından kaldırmıştı."Ama önce oğlumuzu doyurmamız gerek"diyerek kıkırdamıştı
"Oğlun hiç doymuyor zaten sevgilim"
Changbin dudak büzerek sızlandığında hyunjin onun büzülmüş dudaklarını öpmüş,kahvaltıda ne istediğini hamile olana sormuştu.
"Ne olsa yerim hyunjin ,yani hiç farketmez" demişti changbin günü günden büyüyen karnını okşayarak"Sağlıklı beslenmene dikkat etmemiz gerek bebeğim.O yüzden elimden geldiğince en iyi kahvaltıyı hazırlayacağım"
Changbin onun için kahvaltı hazırlayacak olan eşine aşk dolu gözlerle bakmış,hyunjin'in ayaklanarak saçını bileğindeki tokayla bağlamasını izlemişti.
Hyunjin saçını topladıktan sonra yatakta oturan eşine büyük bir öpücük vermiş,odadan çıkmıştı.Hyunjin'in gidişiyle hamile olanda banyoya gitmek için ayaklanmış,bir kaç gündür yapmadığı yüz bakımını yapmış,hamilelikten sonra karnında iz kalmasın diye çatlak kremini şiş karnına sürmüştü.Yan dönerek kendini incelemiş,karnını okşayarak gülümsemişti.Hamilelikten sonra bu günleri özleyeceğine emindi ,bu yüzden sürekli pozitif olmaya ve bu anları doya doya geçirmeye çalışıyordu.
Üstüne oversize tshirtlerinden birini giymiş,altına karnını sıkmayan eşofmanlardan birini geçirmişti.Kapıdan çıktığı an jisungla karşılaşmış,jisung ıslık çalarak changbin'i baştan ayağa süzmüştü.
"Bu ne güzellik böyle ,yüzün resmen parlıyor genç anne adayı"
"Gerçekten mi? Teşekkür ederim çok mutlu oldum şu an"
Jisung büyük olana göz kırpmış,yumuşak yanağını sıkmıştı.
"Eşimden uzak dur han jisung"Hyunjin jisung'u uyardığında jisung gözlerini devirmiş,changbin'in yanağını yine sıkarak odasına gitmişti.Changbin kıkırdayarak mutfaktaki eşinin yanına gitmiş,göbeğinin izin verdiği kadarıyla hyunjin'in beline sarılarak,kafasını sırtına yaslamıştı.
"Kıskanç kocam benim "
"Çok kıskanç değilim bilirsin ama jisung biraz flörtöz işte''
"Biliyorum kocacım"
Hyunjin mırıldanarak changbin'i onaylamış,işine devam etmişti.
"Bebeğim ben odaya getirirdim kahvaltını""Sürekli odada olduğum için sıkılıyorum hyunjin "
Hyunjin changbin'in geri çekilmesiyle ona doğru dönmüş,dudaklarını sarkıtan eşinin yanaklarını eğilerek öpmüştü.
"Kahvaltını yap,sonra arka bahçeye çıkalım "Changbin mutlulukla kafasını hızla sallamış,mutfak masasına oturarak hyunjin'le birlikte karnını doyurmuştu.Heyecanlandığı için pek birşey yiyesi gelmesede bunu bebeği için yapmış,doktorun yazdığı ilacı yemekten sonra almıştı.
Bu ilaç erkek hamileliğinde bebek emziremedikleri için yaranan göğüs ağrısı içindi ve fazlasıyla işe yarıyordu.Changbin hyunjin'in arka bahçede çimlere örtü sermesini ve bir kaç minderi özenle yerleştirmesini sevinçle izlemiş,bahçeye çıkmadan önce hyunjin'in kızmaması için çorap giymişti.Bahçeye çıktığında gözlerini kapatarak derin nefes almış,belini saran ve göbeğini okşayan ellerle yüzünde tatlı bir gülümseme oluşmuştu.
"Teşekkür ederim kocacım ,sayende çok daha mutluyum"
Hyunjin kısa olanın boynuna eğilerek boynunu koklamış,şah damarını öpmüştü.
"Kocacım diyen dudaklarını yerim senin güzelim benim"Changbin boynuna değen dudaklarla eridiğini hissetmiş,arkasına dönerek kollarını uzun olanın boynuna sarmış,
"Çok seviyorum ben seni" demişti yüzündeki aşık gülümsemeyle"Bende seni çok seviyorum güzelim "
Hyunjin dudaklarına eğildiğinde ,changbin onun kalın dudaklarını derince öpmüş,karnına ellerini sararak çimlerin üstündeki minderlerin birine oturmuştu.Bacaklarını örtünün üstüne uzatmış,hyunjin'in yanına gelmesiyle gülümseyerek ona bakmıştı.Hyunjin eşinin kucağına uzanmış,başını changbin'in bacaklarına yaslamıştı.Changbin uzun olanın kucağına uzanmasıyla hyunjin'in en sevdiği şeyi yapmaya ,saçlarıyla oynamaya başlamıştı."Saçlarımla oynaman uykumu getiriyor binnie,kucağına uzanmayı seviyorum"
Changbin uçuşan saçlarını geriye ittirmiş,eğilerek hyunjin'in alnını öpmüştü.
"uyu o zaman koca bebek "Hyunjin burnunu hamile olanın göbeğine sürtmüş,changbin huylanarak kıkırdarken gözlerini changbin'in gülen yüzüne kaldırmıştı.Eşi o kadar tatlı duruyordu ki hamile olmasa onun heryerini tatlılığından
dolayı ısırır ,sonrada bolca öperdi.Ama kendisini nasıl dizginleyeceğini az çok öğrenmişti ,kendine engel olmayı biliyordu.Changbin'le göz göze geldiğinde onun hamilelikten dolayı kilo alarak tatlı hale gelmiş yanağına elini yerleştirmiş,dikleşerek dudaklarını öpmüştü.Changbin hemen karşılık verirken ,hyunjin elini onun beline atmış,changbin'in üst dudağını emerek ,ısırmıştı.Changbin kedi gibi ağzına mırıldanırken ,hyunjin kendine engel olamamış,dilini büyük olanın ağzına iterek yanak içini dövmüş,dilini emerek changbin'in ayrıldıklarında nefes nefese kalmasını sağlamıştı.
"Nefesimi kestin Hyunjin-ah~" demişti changbin hızla nefes alırken
"Oğlumuz doğsun o zaman nefesini keseceğim güzelim"
Hyunjin sırıtarak konuşmuş,changbin'in yanakları kızarırken ,nemli dudaklarını yalamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our baby;Hyunbin
FanfictionDLMLU ficinin devam ficidir. Changbin'in hamile kalması evliliklerine yeni bir bahar getirmişti. Bottom: Changbin Top: Hyunjin Mpreg ,+ 18⚠️🔥