2.

86 8 4
                                    

Selam!

########

3 ay sonra:

Changbin nerdeyse 1 haftadır peşini bırakmayan baş dönmesi yüzünden yine gözlerinin önünün karaldığını hissetmiş,lavabo mermerine tutunarak derin bir nefes almıştı.Baş dönmesi bir kaç saniye sonra azalmış,changbin hemen yüzünü yıkayarak banyodan çıkmıştı.Hyunjin yatakta mışıl mışıl uyurken,yatağın kenarına oturmuş,halsiz olduğu için bu gün şirkete gitmemeye karar vermişti.

Yeniden yatağa uzandığında hyunjin'in kolları arasına girmiş,yüzünü eşinin göğsüne gömerek uyumak için gözlerini kapatmıştı.Sadece bir saat bile uyuyamadan aşırı derecede mide bulantısıyla uyanmış,hemen banyoya koşturmuştu.Hyunjin banyo kapısının sesiyle uyanırken ,uykulu şekilde yataktan kalkarak banyonun önüne adımlamıştı.

"Bebeğim iyi misin?"

Yeni uyandığı için kalın çıkan sesiyle eşine seslenmiş,kapını tıklatmıştı.Ses gelmeyince endişelenmiş,tam banyoya girecekken önce su sesi gelmiş,ardından kapı açılmıştı.Changbin'in solmuş yüzü hyunjin'i iyice endişelendirmiş,hemen eşini kolları arasına çekmişti.

"Güzelim neyin var?"

"Bilmiyorum,hasta oldum galiba"

Hyunjin eşinin saçlarını öpmüş,onu yatağa yönlendirerek ,uzanmasını sağlamıştı.
"Doktor çağıracağım ,sakın itiraz etme "

Changbin gerek yok demek istesede susmuş,başını sallamıştı.Hyunjin hızlıca üstünü değiştirerek ,saçlarını toplamış,odadan hızlıca çıkarak önce grup liderlerine sonra menajerlerine haber vermişti.Menajerleri doktor çağırmasını ve yola çıktığını söylemiş,o sırada chan ve jisung changbin'in yanına gelmişti.

Jisung büyük olanın halsiz yüzünü gördüğünde kendini kötü hissetmiş,changbin küçük bir gülümsemeyle jisung'un elini tutduğunda oda kendini zorda olsa gülümsemeye zorlamıştı.

"Soğuk algınlığı olmalı ,yada yediği birşey dokunmuştur"

Jisung chan'ın dediklerini onaylarken hyunjin doktor ve yanındaki hemşiresiyle birlikte odaya girmişti.Jisung hemen ayaklanarak kenara geçerken doktor changbin'i kontrol etmeye başlamış,hastanın rahat olması için eşi dışında herkesin odadan çıkmasını istemişti.

"Bu durum ne zamandır var?"

"Bir haftadır halsizlik,baş dönmesi ve mide bulantısı var"

Doktor hemşiresine kısa bir bakış atmış,hastadan kan almasını ve serum takmasını istemişti.

"Kan almamın sebebi eşinizin neden böyle olduğunu ögrenmek .Yani eşiniz gıda zehirlenmesi yaşamışta olabilir ,soğukta almış olabilir ve bir ihtimal hamilede olabilir.Bu sadece bir ihtimal ama, erkek hamileliği yaygınlaşmaya başladı.Bazı gay çiftlerde görülen birşey "

Hyunjin duyduklarının şaşkınlığını üstünden düzgünce atamamışken sadece başını sallamış,eşinin elini tutmaya devam etmişti.Changbin ise böyle birşey gerçekten olabilir mi diye düşünmeden edememiş,hyunjin'in yüzüne yutkunarak bakmıştı.

Serum bittikten sonra doktor ve hemşire evden ayrılmış,akşama sonuçların çıkacağını ,dinlenmesi gerektiğini doktor hyunjin'e söylemişti.Doktor gittikten sonra diğer üyelerde kısaca changbin'i ziyaret etmiş,minho changbin'in saçlarını okşarken hyunjin onu üzüyorsa boşana bileceğini söyleyerek onu güldürmüştü.

Hyunjin gözlerini minho'nun dedikleriyle devirirken ,minho onun omzunu sıkmış,odadan çıkmıştı.Changbin yatak başlığına yaslanarak otururken ,hyunjin kapını kilitleyerek eşinin yanına adımlamış,başını changbin'in kucağına koyarak uzanmıştı.Changbin hyunjin'in saçlarını usulca okşamaya başlamış,konuşmak için dudaklarını ıslatmıştı.

Our baby;HyunbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin