Selam! Nasılsın?
₺########
Changbin hamileliğinin 3cü ayında:
Günler su gibi akıp giderken ,changbin çoktan hamileliğinin ilk 3 ayını geride bırakmış,3 ay boyunca ne o ,ne de hyunjin hamile olduğunu kimseye söylememişti.Bu günde evde olduğu için günlerdir aklından çıkmayan dondurmayı gece hyunjin'le şirketden dönerken almış,televizyon önüne geçerek dondurma kabını kucağına almıştı.Kaşıklayarak ağzına götürdüğünde damağında eriyen lezzetle yüzünde minik
bir gülümseme oluşmuştu."Hyung,sen çilekli dondurma seviyor muydun?" han yanına oturarak sorduğunda ona doğru dönmüş,ne diyeceğini birkaç saniye düşünmüştü.
"Canım çekmiş olamaz mı?" demişti yine dondurmadan bir kaşık ağzına götürerek
"Bu sıralar canın sürekli birşeyler çekiyor senin hyung ,farkında mısın?"
Jisung kıkırdadığında changbin sakince onu izlemiş,jisung büyük olanın kırıldığını düşünerek ona yanaşmış,omzuna başını yaslamıştı.
"Üzgünüm hyung ,seni kırmak istemezdim" demişti sesini tatlı yaparak
"Kırılmadım ki han , haklısın zaten
ama bunun bir sebebi var" diye jisung'u cevaplamıştı changbin"Ne o yoksa hamile misin?" diye şaka yaparak jisung gülmeye başlamış ,changbin'in yüz ifadesinden onun ciddi olduğunu anladığında kendini durdurarak ,şaşkınlıkla hyung'una bakmıştı.
"Hyung ,bu nasıl olur ? cidden hamile misin ?"diye sormuştu changbin'in omuzlarına ellerini koyarak
"Erkeklerinde hamile kalması mümkünmüş ,çok az erkekde olsada var işte"
"Ne zamandır biliyorsun?"
"Üç ayı tamamladık bile"
"Ve bize söylemedin çünkü?"
"Çünkü bu durumdan utandım ,ne yapacağımı bilemedim ,olurda aldırırsam diye söyleyemedim"
Jisung büyük olanın üzgün çıkan sesiyle onun yerinde olsam ne yapardım diye düşünmüş,onun her durumda haklı olduğunu anladığında büyük olana sarılmıştı.
"Haklısın hyung ,bunun için asla kötü hissetmene gerek yok"
Changbin onu anlayışla karşılayan arkadaşının sırtını okşamış,geri çekildiğinde jisung'un gözleri direk changbin'in karnına gitmişti.
"Hyung karnın ne zaman şişecek peki?"
"3 ayı tamamladıktan
sonra karnım belirginleşmeye başlayacak ,şu anlık pek bilinmiyor"Jisung başını sallamış ,elini biraz çekinsede changbin'in karnına götürerek ,siyah tshirt giymiş büyük olanın karnını okşamıştı.Elinin altında hissetdiği şişlikle istemsizce gülümsemiş,changbin'i fazla utandırmamak için elini geri çekmişti.
"Diğerlerine söyleyecek misiniz? "
"Artık sende bildiğine göre diğerlerinede söyleyebiliriz ,hem karnım şiştiğinde göbeğimi saklayamam ki"
Jisung changbin'in dondurmasından bir kaşık alarak ağzına götürmüş,çilekli dondurmanın tadını çıkarırken başını sallamıştı.O sırada hyunjin ve chan eve dönmüş,hyunjin ikilini salonda gördüğünde hemen yanlarına gelmiş,changbin'in saçlarını koklayarak öpmüştü.
"Tamam hyunjiin eşini çok seviyorsun anladık "
Hyunjin changbin'in dondurmasını kaşıklayan jisung'a kısa bir bakış atmış,changbin'in omzuna kolunu atarak ona sarılmıştı
"Kıskanma"
Jisung ona dil çıkarmış ,dondurma kutusunu aldığı gibi odasına gitmişti.
"Ama onu ben yiyecektim"
Changbin alt dudağını sarkıtarak hyunjin'e baktığında, hyunjin eşinin dudaklarından hızlıca bir öpücük çalmış,changbin'in elinden tutarak onunla duş alması için odaya götürmüştü.Küvette hyunjin changbin'i bacaklarının üstüne oturtarak ,karnını okşamış tüm sırtını ve boynunu yumşak öpücükleriyle süslemişti.
"Hyunjin-ah~"
"Hıı"
Hyunjin mırıldanarak cevap vermiş,changbin'in omzuna bir öpücük daha bırakmıştı.
"Bu akşam diğerlerinede hamile olduğumu söyleyelim"
"Jisung biliyor değilmi?'
"Evet söyledim" demiş hyunjin'in parmaklarıyla oynamaya başlamıştı changbin
"Benim için sorun yok güzelim,sen nasıl istersen "
Changbin geriye doğru dönerek hyunjin'in kalın dudaklarına kendi dolgun dudaklarını bastırmış,hyunjin'in ellerini kalçasında hissetmesiyle inlemişti.
"Üzgünüm binnie,güzelliğinin karşısında yükselmeden durmak biraz zor"Changbin kıkırdamış,hyunjin'in yanağını okşamıştı.
"Sorun değil hayatım ""İçine giremem ki "
"İçime gireceğini kim söyledi"
Biraz sonra hyunjin yaşadığı zevkin etkisiyle yatakta uzanırken ,changbin aynadan eşine bakarak sırıtmıştı.
"İyi misin hayatım?"
"Beni o minik dudaklarınla emmenin etkisinden çıkamadım.O kadar zevk aldım ki bayılacağım sandım."
Changbin kıkırdamış ,yan dönerek aynadaki görüntüsüne bakmıştı.
"Şişmiş karnını seveceğim günleri iple çekiyorum"
Hyunjin yüzündeki gülümsemeyle yanına yaklaştığında changbin'de gülümsemiş,tshirtünü aşağı indirerek hyunjin'in elini tutmuştu.
"Hadi gidip diğerlerine bebeğimiz olacağını söyleyelim''
Hyunjin parmaklarını bir birine geçirmiş,başını sallamıştı.Diğerleri bu haberi duyduğunda oldukca şaşırmış,minho hyunjin'in omzuna bir kaç tane vurmuş ve "binnie'ni üzersen bende seni üzerim" diye uyarıda bulunmuştu.Herkes biliyordu ki minho changbin'i küçüğü olarak çok sever ,çok değer verirdi.Hamile olması onu koruyup kollama hissini dahada artdırmış,şaka karışık hislerini hyunjin'e söylemekten çekinmemişti.
Gecenin geri kalanı seungmin ve jisung'un aptal şakalarıyla geçmiş,jeongin jisung'un yaptığı her şakaya gülerken ,felix chan'ın bu gece diğer yurtta kalmasını isteyerek onu kendisiyle götürmüş,ardından minho ve seungmin'de kendi yurtlarına dönmüştü.Jeongin jisungla flörtleşirken ,changbin esneyerek ayaklanmış,hyunjin'in onu takip edeceğini bilerek odalarına doğru adımlamıştı.
Odaya girdiğinde ardından kapının kapanıp kitlenmesiyle eşine doğru dönmüştü.Yine hyunjin onu yanıltmamıştı.
İstemsizce gülümserken hyunjin onun tatlı suratını süzerek ,dudağını eşinin tatlılığıyla ısırmıştı."Herkese söyledikten sonra aşırı rahatladım ve mutlu oldum Hyunjin"
"Farkındayım binnie ,seni mutlu görmek kalbime iyi geliyor" demişti hyunjin aşk dolu bakan gözleriyle
Ardından eşi gibi yatağa uzanmış,hamile olanı kolları arasına çekerek saçlarını koklamıştı.
"Bebeğimiz çok şanslı olacak binnie ,çünki senin gibi tatlı bir babaya sahip olacak""Bence senin gibi bir babaya sahip olduğu için çok daha şanslı.Babası idol ,küresel elçi ,rapçi ,dansçı .Seninle hep gurur duyacak" dudaklarını büzerek konuşması hyunjin'in içini çekmesine neden oluken ,changbin başını kaldırarak hayranlıkla ona bakan adama bakmıştı.Hyunjin hemen changbin'i öpmüş ,hastalanmamaları için üstlerini örtmüştü.
"Hyunjin-ah"
"Efendim güzelim?''
Changbin hyunjin'in evlilik yüzüğü takılı elini tutarak karnına koymuş,kendi elini geri çekmemişti.
"Artık hergece böyle uyusak olur mu?"Hyunjin mırıldanarak changbin'i onaylamış,eşinin karnını okşamıştı.Changbin bir kaç dakika sonra derin uykuya dalırken ,hyunjin onun yanağını öpmüş rahatsız etmeyerek,rahatca uyumasını sağlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our baby;Hyunbin
FanfictionDLMLU ficinin devam ficidir. Changbin'in hamile kalması evliliklerine yeni bir bahar getirmişti. Bottom: Changbin Top: Hyunjin Mpreg ,+ 18⚠️🔥