Namaku Nuraini, 37thn, ibu kepada 6 org anak. 2orang anakku hasil dr suamiku yg pertama. jodohku tidak panjang bersamanya.. suamiku yg pertama meninggal dunia ats serangan jantung.. aku menjanda tidak lama.. aku bertemu dgn jodoh keduaku, hasil perkhawinan keduaku, aku dikurniakan 4 orang cahaya mata. namun jodohku juga tidak lama bersamanya.. yg maha pencipta lebih menyangi beliau.beliau meninggal akibat covid19 yg melanda dunia baru2 ini.. sebagai seorang suri rumahtangga sepenuh masa. aku begitu sukar utk menguruskan anak2 ku semua..ekonomi ku baik2 sahaja. cukup segalanya utk kehidupanku.. suami yg pertama meninggalkan pencen dan juga sedikit harta utk ku.. begitu juga dgn suamiku yg kedua.. jd utk masalah kewangan tidak menjadi sedikit pun bagiku.. Aku blh dikatakan JANDA KAYA di kampung ku..
Di tempatku rata2 memberi gelaran ku Ustadzah Ani..gelaran itu mungkin kerana aku mengajar mengaji utk kanak2 di rumahku.. tambahan pulak kedua bekas suamiku dulu mmg memegang gelaran ustad..
Pendidikan ku tidaklah sehebat mana.. cuma SPM sahaja.. ajaran agamaku blh dikatakan ats didikan kedua bekas suamiku dahulu.. walaupun aku tidaklah berniqap.. tp pakaian ku blh dikatakan cukup syarat diperintahkan..
Aku selalu memperlekehkan bila terserempak dgn wanita wanita yg tidak menjaga aurat.. walaupun tdk dgn kata2, tp dlm hatiku pasti mencaci mereka. tp dgn seketip mata akhirnya aku lebih hina dr mereka.. bkn sahaja pakaianku.. tubuhku juga turut ku berikan utk lelaki yg mahukan ku.. semua ini kerana aku tersilap memilih suami. aku terlalu cintakan hinggakan aku sanggup lakukan ape sahaja kemahuannya...
Suami yg ketiga ..suami dr neraka... mungkin gelaran itulah yg sesuai utk beliau.. Arman Firman 29 thn .. lelaki dan juga suami yg telah merosakkan hidupku.. namun kekesalan yg ku lalui kini sudah tiada gunanya.. aku sebenarnya turut menikmati syurga dunia yg telah diajari suamiku.. semua ini berlaku 2 thn yg lepas setelah mengenali firman..
mungkin kerana cinta lelaki muda aku hanyut begini.. menyesal tiada guna.. awalnya kerana mahu jaga hati akhirnya ku sendiri yg rela....
yg mana tak suka dgn karya ini sila abaikan dan main jauh.. cerita ini hanyalah rekaan semata2 dan tiada yg hidup mahupun yg telah tiada..
YOU ARE READING
Suami Dari Neraka
Fantasysecara tidak sengaja mahu pun sengaja ku pilih jln ku, akhirnya makin sesat duniaku